- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Serieuze mensen valt opzich wel mee. Ik zie wel een aantal beesten voorbij komen ja, maar eigenlijk nog helemaal geen contact gelegdVeel serieuze mensen in je nieuwe gym zeker? Ik ben jaloers man!
Nice trouwens die OHP. Het gaat echt weer lekker hier.
Het is vooral het bredere aanbod in apparaten. Veel plate loaded én "normale" apparaten voor dezelfde beweging, terwijl ik dat bij mijn oude gym dus geen plate loaded had. Meer squat rekken, ipv maar eentje. Bumper plates met rubberen vloer is ook wel een stukje fijner voor de medemens als iemand aan het deadliften is.. 
Serieuze mensen valt opzich wel mee. Ik zie wel een aantal beesten voorbij komen ja, maar eigenlijk nog helemaal geen contact gelegdHet is vooral het bredere aanbod in apparaten. Veel plate loaded én "normale" apparaten voor dezelfde beweging, terwijl ik dat bij mijn oude gym dus geen plate loaded had. Meer squat rekken, ipv maar eentje. Bumper plates met rubberen vloer is ook wel een stukje fijner voor de medemens als iemand aan het deadliften is..
OHP was wel echt een dikke grinder die 3e rep hoor. Desalniettemin is het een PR
Het festivalseizoen is nu ook afgelopen en dat gaat echt zó veel schelen in het maken van gains...
Gewoon Basic FitDat klinkt goed zeg. Is het een keten dan, of een particuliere sportschool? In zulke gyms voel ik mij iig als een klein kind in een snoepwinkel![]()

Oh lol. Een bf met meerdere squat racks. t moet niet gekker worden!
. Alleen veel te druk savonds bij meeste vestigingen.Bf is zo slecht nog niet. Alleen veel te druk savonds bij meeste vestigingen.

Bij 3 vestigingen in Den Bosch hebben ze minstens 2 squat racks. En daarnaast heeft 1 vestiging daarbij nog een soort van groot crossfit power rack waar ook nog 2 of 3 mensen kunnen squattenOh lol. Een bf met meerdere squat racks. t moet niet gekker worden!

Bf is zo slecht nog niet. Alleen veel te druk savonds bij meeste vestigingen.
Vergeleken met m'n oude sportschool is BF echt een verademing. Ik begin op m'n werk nu een half uurtje vroeger, zodat ik om 16:30 klaar ben. Dan rij ik meteen door naar de gym, om 17:00 is het vaak niet druk. Gelukkig trek ik me weinig aan van het volk wat er rond loopt.. Ga gewoon geen gesprekken aan met mensen waarvan ik denk dat ze niet het aanspreken waard zijnHet probleem ligt zit hem meer in het type volk dat er over t algemeen rond loopt bij mij in de BF inderdaad![]()

True, maar dan is de training prima en niet bijzonder tochNiet heel bijzonder? Is toch gewoon een prima workout?
Kunnen ook niet altijd dikke PR's neerzetten natuurlijk![]()

Zit wat in..True, maar dan is de training prima en niet bijzonder toch![]()

Soms heb je dat gewoon he, van die trainingen die op papier goed zijn maar gewoon niet bijzonder voelen ofzo. Dit was er zo eentje