Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
Training van vanmiddag: Upperbody

w/o comments: Prima training.

Screen Shot 2016-09-04 at 20.25.42.png

Veel serieuze mensen in je nieuwe gym zeker? Ik ben jaloers man ;)!

Nice trouwens die OHP. Het gaat echt weer lekker hier.

• #2.143
Veel serieuze mensen in je nieuwe gym zeker? Ik ben jaloers man ;)!

Nice trouwens die OHP. Het gaat echt weer lekker hier.
Serieuze mensen valt opzich wel mee. Ik zie wel een aantal beesten voorbij komen ja, maar eigenlijk nog helemaal geen contact gelegd :P Het is vooral het bredere aanbod in apparaten. Veel plate loaded én "normale" apparaten voor dezelfde beweging, terwijl ik dat bij mijn oude gym dus geen plate loaded had. Meer squat rekken, ipv maar eentje. Bumper plates met rubberen vloer is ook wel een stukje fijner voor de medemens als iemand aan het deadliften is..

OHP was wel echt een dikke grinder die 3e rep hoor. Desalniettemin is het een PR :D
Het festivalseizoen is nu ook afgelopen en dat gaat echt zó veel schelen in het maken van gains...

Serieuze mensen valt opzich wel mee. Ik zie wel een aantal beesten voorbij komen ja, maar eigenlijk nog helemaal geen contact gelegd :P Het is vooral het bredere aanbod in apparaten. Veel plate loaded én "normale" apparaten voor dezelfde beweging, terwijl ik dat bij mijn oude gym dus geen plate loaded had. Meer squat rekken, ipv maar eentje. Bumper plates met rubberen vloer is ook wel een stukje fijner voor de medemens als iemand aan het deadliften is..

OHP was wel echt een dikke grinder die 3e rep hoor. Desalniettemin is het een PR :D
Het festivalseizoen is nu ook afgelopen en dat gaat echt zó veel schelen in het maken van gains...

Dat klinkt goed zeg. Is het een keten dan, of een particuliere sportschool? In zulke gyms voel ik mij iig als een klein kind in een snoepwinkel :thumb:
Jep. Het gefeest is voorbij en er mag weer gewerkt worden aan een wintervachtje. Tijd om gains te maken inderdaad!

• #2.145
  • #2.149
Oh lol. Een bf met meerdere squat racks. t moet niet gekker worden!
Bij 3 vestigingen in Den Bosch hebben ze minstens 2 squat racks. En daarnaast heeft 1 vestiging daarbij nog een soort van groot crossfit power rack waar ook nog 2 of 3 mensen kunnen squatten :)
Bf is zo slecht nog niet:p . Alleen veel te druk savonds bij meeste vestigingen.
Het probleem ligt zit hem meer in het type volk dat er over t algemeen rond loopt bij mij in de BF inderdaad :rolleyes:
Vergeleken met m'n oude sportschool is BF echt een verademing. Ik begin op m'n werk nu een half uurtje vroeger, zodat ik om 16:30 klaar ben. Dan rij ik meteen door naar de gym, om 17:00 is het vaak niet druk. Gelukkig trek ik me weinig aan van het volk wat er rond loopt.. Ga gewoon geen gesprekken aan met mensen waarvan ik denk dat ze niet het aanspreken waard zijn ;)

• #2.150
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Weer eens in de oude gym om samen met een vriend te trainen nu m`n abonnement daar ook nog loopt. Prima training, niet heel bijzonder imo.

Screen Shot 2016-09-05 at 22.54.39.png

Niet heel bijzonder? Is toch gewoon een prima workout?

Kunnen ook niet altijd dikke PR's neerzetten natuurlijk:o

• #2.155
Training van vanavond: Back + triceps

w/o comments: Dit was dan wel weer gevoelsmatig goede training. Lekkere pomp in de rug man :)
Rows met overhand grip gaan we erin houden, merk dat dit gedeelte van m`n rug wat achter gaat lopen.

Screen Shot 2016-09-06 at 20.50.19.png

• #2.156
Training van vanavond: Chest + Biceps

w/o comments: Prima weer. Wel kut dat ik helemaal vergeten was te kijken hoeveel kg ik moest laden, dus maar wat gedaan. Verklaarde wel waarom ik 'slechts' 6 reps haalde..

Screen Shot 2016-09-08 at 22.32.55.png

• #2.157
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Goede vrijdagmiddag/avond training. Lekkere cheatmeal erna ook ;D

Screen Shot 2016-09-09 at 20.04.59.png

• #2.158
Training van vanmiddag: Upperbody

w/o comments: Goede training. Had eigenlijk op 7 reps OHP gehoopt, maar dit is niet verkeerd.
Gewicht blijft nu ook al weken stabiel tussen 80 en 80,5kg, maar kracht blijft langzaam maar zeker vooruit gaan.

Screen Shot 2016-09-11 at 16.34.32.png

• #2.159
Training van vandaag: Legs

w/o comments: Dikke squats! Wel een vervelende pomp in m`n onderrug, die maakten de SLDL best lastig..
Verder weinig motivatie vandaag. Volgas gegaan op compounds, maar daarna beetje afgeraffeld om eerlijk te zijn (geen slechte form, maar gewoon wat snel er doorheen)

Screen Shot 2016-09-12 at 20.08.56.png

Hmm..lang niet gelogd! How come?

Terug
Naar boven