XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

Voel je jezelf al een beetje thuis in het nieuwe appartement? Ik kan mij voorstellen dat die hele verhuizing een reden is dat dit soort dingen er ff bij inschieten ;)!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.164
Voel je jezelf al een beetje thuis in het nieuwe appartement? Ik kan mij voorstellen dat die hele verhuizing een reden is dat dit soort dingen er ff bij inschieten ;)!
Ja zeker! Vorige week eindelijk m'n bank en gordijnen binnen gekregen en daarmee was het appartement eindelijk "af". Moet hier en daar nog wat kleine dingetjes ophangen en opleuken natuurlijk.
Het bevalt echt heel goed :) Pak het loggen wel weer op hoor, is er idd bij ingeschoten afgelopen weken.
Dat sowieso! :D

Top!! Er is weinig mooiers dan vertrekken naar een eigen (t)huis :thumb:.

Ieder weekend feest bij jou nu zeker? ;)

• #2.167
  • #2.168
Heb thuis in Excel de trainingen volledig gelogd, maar hier ff snel de compound movements van afgelopen week. Alle targets netjes gehaald :)

DL: 6x 140kg (3+)
OHP: 4x 50kg (3+)
BP: 3x 80kg (1+)
SQ: 3x 125kg (1+)

Laatst bewerkt:
Mooie gewichten gehaald, netjes!
En nog gefeliciteerd met je huis.

• #2.170
Gisteren echt een mega kut training gehad. Begon super, met 6x 155kg deadlift als top set (5/3/1+ week). Maar daarna voelde ik m'n lat een beetje zeuren, pijn die door trekt naar m'n rib/ schuine buikspieren. Daarna leg press geprobeerd, maar daarbij komt veel druk op de rib te staan dus preventief afgekapt. Ver hamstring curls, leg extension, smith machine calf raise + calf raise machine gedaan.

Deze week was een deload gepland, dus dat komt nu wel goed uit :)

Nog steeds last van je rib?

• #2.172
  • #2.173
Gisteren kleine 45 minuten rug + triceps deload gedaan. Lekker alles op 50-60% om even de spanning van de boog te halen deze week.

Begonnen met plate loaded lat pull down (wide grip), close-grip pull down, een row (overhands grip) en rear-delt fly machine.
Daarna tricep extension (dumbell) en dips (BW, low-rep)

• #2.174
Afgelopen week deload gehad, niet echt de moeite waard om te posten. Gewoon 50-60% met dezelfde rep-ranges, voeding nagenoeg gelijk en veel foamrollen.
Gisteren weer 'normale' training gehad;

Squat
5x 87,5 kg
5x 102,5kg
7x 115kg (5+ set)

Verder;
Leg press, hamstring curl en calf raise. Was iets later dan normaal dus had minder tijd

• #2.175
Training van dinsdag:

Bench press
5x 57,5kg
5x 65 kg
7x 72,5kg (5+ set)

Incline dumbell press
3x 8-10

Incline dumbell fly
3x 10

Pec dec fly
3x 10-12

Barbell concentration curl (close grip)
3x 10

Cable hammer curl
3x 10

Goed bezig.
Wat is er trouwens altijd met die rib van jou? Dat moet toch een oorzaak hebben?

Waarom log je derest van de gewichten niet?

• #2.178
Goed bezig.
Wat is er trouwens altijd met die rib van jou? Dat moet toch een oorzaak hebben?
Een keer flink te diep zakken met leg press, waardoor ik dusdanig veel kracht op m`n rib zet met m`n knie en het is auw..
Waarom log je derest van de gewichten niet?
Omdat ik dat niet allemaal onthou of opschrijf in de gym. Daarnaast train ik nu op zo'n manier dat gewicht eigenlijk ondergeschikt is. Reps maken met het gewicht dat het net nog kan, dat doe ik op dit moment even "op gevoel" en dat gaat voorlopig goed. Ff geen zin om alles strak te loggen en te tracken, maar ik ga wel gewoon vooruit iig.

Is ook niks mis mee. Hoe staat fysiek er nu voor? Binnenkort weer eens een foto?

• #2.180
Is ook niks mis mee. Hoe staat fysiek er nu voor? Binnenkort weer eens een foto?
Rug en benen gaan lekker, hoewel ik wat meer dikte op rug en 'buitenkant' van m'n quads zou willen. Ik zie ook wel wat vooruitgang in borst eindelijk. Schouders en armen (vooral biceps) vind ik nog achter lopen op de rest. Foto komt wel een keer. Zolang ik vooruitgang zie op m'n compounds, in de spiegel en op de weegschaal weet ik dat het goed gaat.

Terug
Naar boven