- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Pfoe, eigenlijk gewoon helemaal niet meer bij stil gestaan om te loggen.. Nog wel gewoon lekker aan het trainen natuurlijk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoe, eigenlijk gewoon helemaal niet meer bij stil gestaan om te loggen.. Nog wel gewoon lekker aan het trainen natuurlijk!
Dat is het belangrijkste!Pfoe, eigenlijk gewoon helemaal niet meer bij stil gestaan om te loggen.. Nog wel gewoon lekker aan het trainen natuurlijk!
Ja zeker! Vorige week eindelijk m'n bank en gordijnen binnen gekregen en daarmee was het appartement eindelijk "af". Moet hier en daar nog wat kleine dingetjes ophangen en opleuken natuurlijk.Voel je jezelf al een beetje thuis in het nieuwe appartement? Ik kan mij voorstellen dat die hele verhuizing een reden is dat dit soort dingen er ff bij inschieten!
Pak het loggen wel weer op hoor, is er idd bij ingeschoten afgelopen weken.Dat sowieso!

Mwoa valt mee. Toevallig afgelopen zaterdag een paar vrienden over de vloer gehad voor een klein feestje. Elke week feesten is niet goed voor de gains jonguh!Top!! Er is weinig mooiers dan vertrekken naar een eigen (t)huis.
Ieder weekend feest bij jou nu zeker?![]()
Precies dit. Er is geen feest zonder Rob!

Nee, weer. Afgelopen week met leg press gebeurd, teveel druk op komen te staan.. Je buik uitzetten (= druk van binnenuit) + je knie met bijna 300kg die daarop drukt = niet handig

Een keer flink te diep zakken met leg press, waardoor ik dusdanig veel kracht op m`n rib zet met m`n knie en het is auw..Goed bezig.
Wat is er trouwens altijd met die rib van jou? Dat moet toch een oorzaak hebben?
Omdat ik dat niet allemaal onthou of opschrijf in de gym. Daarnaast train ik nu op zo'n manier dat gewicht eigenlijk ondergeschikt is. Reps maken met het gewicht dat het net nog kan, dat doe ik op dit moment even "op gevoel" en dat gaat voorlopig goed. Ff geen zin om alles strak te loggen en te tracken, maar ik ga wel gewoon vooruit iig.
Rug en benen gaan lekker, hoewel ik wat meer dikte op rug en 'buitenkant' van m'n quads zou willen. Ik zie ook wel wat vooruitgang in borst eindelijk. Schouders en armen (vooral biceps) vind ik nog achter lopen op de rest. Foto komt wel een keer. Zolang ik vooruitgang zie op m'n compounds, in de spiegel en op de weegschaal weet ik dat het goed gaat.Is ook niks mis mee. Hoe staat fysiek er nu voor? Binnenkort weer eens een foto?