- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice. Ga je de OHP snel nog een keer proberen?En de samenvatting (compounds) van afgelopen week:
7x 115kg squat (5+)
7x 72,5kg bench press (5+)
7x 150kg deadlift (5+)
4x 50kg OHP (5+), target niet gehaald. Vermoededelijk door inspanning DL net ervoor
Aankomende week gewoon 3+ set doen, maar dan als eerste oefening.

Zolang je maar blijft trainen is er niks aan de hand! Zo belangrijk is loggen niet..Weer even geleden dat ik gelogd heb. Tegenwoordig gewoon heel weinig thuis of überhaupt actief op internet (op social media na)..
Trainen gaat lekker. Maken flink wat kleine stapjes vooruit
Vorige week (3/3/3+):
OHP: 3x 52,5kg
BP: 5x 77,5kg
SQ: 6x 122,5kg
DL: 7x 150kg
Zit nu in m`n 5/3/1+ week. Aantal PR's gezet:
OHP: 2x 57,5kg
BP: 2x 82,5kg
SQ: 4x 127,5kg
DL: Voor donderdag gepland, 160kg
Zeker. Heb er op m'n werk amper tijd voor en thuis zit ik eigenlijk amper aan de computer/ denk ik er gewoon niet aan om DBB te checken :XZolang je maar blijft trainen is er niks aan de hand! Zo belangrijk is loggen niet..

Zeker. Heb er op m'n werk amper tijd voor en thuis zit ik eigenlijk amper aan de computer/ denk ik er gewoon niet aan om DBB te checken :X
Loggen is wel leuk. Beetje ouwehoeren met iedereen die dezelfde hobby hebben, kunt er motivatie uit halen. Maar met de motivatie zit het nu wel goed![]()

Thanks Neet. Het is zo raar om jezelf op een oude foto terug te zien. Herkende mezelf bijna niet meerSooo, je hoeft niet lang te zoeken naar de verschillenLooking good now
Goed om weer wat te horen.

Haha ja, grappig feitje.. Dit shirt had ik ook aan tijdens mijn eerste halve marathon een paar jaar geleden. Toen zat het véél te ruim.Tijd voor 'n maatje groter kerel. Dat gaat de goede kant op! Flink aan het bulken nu?
Hehe, yess! Eindelijk!!
Hoe is het met jou dan?Yes, klopt. Laatst Instagram stories aan het ontdekken, dus daar best wel wat mee aan het kloten. Is leukWelcome back! Ik zag de laatste dagen al ineens meer activiteit op Insta, dus had al een vermoeden.

Thanks Sanne! Motivatie daar ligt het op dit moment niet aan. Gaat lekker, voel me goed. Hoe is het met jou??Tof dat je er weer bent Kevv!
Ook prima progressie, kan niet anders dan dat het alleen nog maar méér motivatie geeft, het smaakt naar meer!