- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoa gegeten wat ik altijd doe eigenlijk, maar ik had wel wat honger richting het einde van de training.. Morgen maar een banaantje extraJammer van de presses. Niet zoveel gegeten misschien?
Crunches zijn sowieso een beter idee op LB dag, dan de dag ervoor toch?![]()

Mwoa gegeten wat ik altijd doe eigenlijk, maar ik had wel wat honger richting het einde van de training.. Morgen maar een banaantje extra![]()

Dat zou best wel eens kunnen. De truck is om de training dan toch zo positief mogelijk door te pakken en af te sluiten. Je begint je volgende training hoe je de vorige eindigde!Volgende keer beter
Wanneer je overigens bij je eerste oefening faalt, werkt dat volgens mij sowieso door op je training.. Dan begin je al niet bepaald met positiviteit, om het zo maar te zeggen.
Yes, we zijn er weer!
Had het mega druk met werk en privé, maar dat is nu (gelukkig) wat rustiger, dus ook wat meer tijd voor logjes. En, het is gewoon motiverend om met like-minded mensen te ouwehoeren
Tevreden met vandaag.Haha, een banaantje en een koffiebroodje tussen de middag extra. Teh power of caaarbs!
Thx! Vind het nog wel meevallen, een maand ofwat geleden drukte ik nog 6x 340. Ergens baalde ik zelfs van deze matige 275's. Te lang geen leg presses gedaan blijkbaar..
Nice! De legendary Marv is in <3
Haha ja, zeker. Heb m'n 90% 1RM voor deadlift maar verhoogd, zodat de gewichten voor de komende 2 weken in lijn liggen met wat ik gisteren heb gedaan. Die 200kg 1RM komt zo wel héél dichtbijHaha. Nou, als je je 3/3/3 gewichten kan doen in de 5/5/5 week heb je nog aardig wat ruimte om te bouwen![]()

"Heel weinig tijd, dus verkort programma"Prima trainingen Kev!
Vind je het niet wat weinig squat volume zo? Of doe je normaliter meer?

Dat had ik ook gelezen, maar dacht meer dat hij zijn assistance had verminderd

Prima trainingen Kev!
Vind je het niet wat weinig squat volume zo? Of doe je normaliter meer?
Squat volume is altijd wel vergelijkbaar met deze training, 3 sets. Reps en gewicht hangen af van de week van de cycle (5/3/1).Dat had ik ook gelezen, maar dacht meer dat hij zijn assistance had verminderd![]()
Squat en deadlift schieten aardig omhoog ja. Bench en OHP daarentegen, blijft aankloten op de één of andere manier. Hoewel m'n BP nu sterker is dan ik hem ooit gehad heb, blijft het altijd m'n zwakste spiergroep ben ik bangJouw SQ is ook al aardig omhoog gegaan de laatste tijd hé?