MuscleMeat

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
Training van vandaag: Upper

w/o comments: Meh, weinig energie vandaag. Heb er het beste van gemaakt, maar zat er niet lekker in. Lekker uurtjes slaap pakken vanavond en morgen weer knallen!

Screen Shot 2017-02-06 at 19.12.13.png

Jammer van de presses. Niet zoveel gegeten misschien?
Crunches zijn sowieso een beter idee op LB dag, dan de dag ervoor toch? ;)

• #2.203
Jammer van de presses. Niet zoveel gegeten misschien?
Crunches zijn sowieso een beter idee op LB dag, dan de dag ervoor toch? ;)
Mwoa gegeten wat ik altijd doe eigenlijk, maar ik had wel wat honger richting het einde van de training.. Morgen maar een banaantje extra :)

Volgende keer beter :)
Wanneer je overigens bij je eerste oefening faalt, werkt dat volgens mij sowieso door op je training.. Dan begin je al niet bepaald met positiviteit, om het zo maar te zeggen.

Ah. Dit logje is terug vertrokken :)

• #2.207
Volgende keer beter :)
Wanneer je overigens bij je eerste oefening faalt, werkt dat volgens mij sowieso door op je training.. Dan begin je al niet bepaald met positiviteit, om het zo maar te zeggen.
Dat zou best wel eens kunnen. De truck is om de training dan toch zo positief mogelijk door te pakken en af te sluiten. Je begint je volgende training hoe je de vorige eindigde!
Ah. Dit logje is terug vertrokken :)
Yes, we zijn er weer! :D Had het mega druk met werk en privé, maar dat is nu (gelukkig) wat rustiger, dus ook wat meer tijd voor logjes. En, het is gewoon motiverend om met like-minded mensen te ouwehoeren

• #2.208
Training van vanavond: Lower

w/o comments: Whoops, deze DL gewichten stonden eigenlijk voor volgende week (3/3/3+) gepland, maar ik heb ze dus deze week 5/5/5+ gedaan haha. Ach, schuiven we de gewichten maar door naar een week eerder :) Tevreden met vandaag.
Lying leg curl eens niet helemaal liggend gedaan, maar lichaam omhoog zodat je bijna een staande curl doet. Ziieeeke contraction <3

Screen Shot 2017-02-07 at 19.35.36.png

Dat banaantje heeft je goed gedaan bro :)

Sow, flinke legpresses meneer!

Weer in hier!:marvin:

Haha. Nou, als je je 3/3/3 gewichten kan doen in de 5/5/5 week heb je nog aardig wat ruimte om te bouwen :p

• #2.213
Dat banaantje heeft je goed gedaan bro :)
Haha, een banaantje en een koffiebroodje tussen de middag extra. Teh power of caaarbs!
Sow, flinke legpresses meneer!
Thx! Vind het nog wel meevallen, een maand ofwat geleden drukte ik nog 6x 340. Ergens baalde ik zelfs van deze matige 275's. Te lang geen leg presses gedaan blijkbaar..
Nice! De legendary Marv is in <3
Haha. Nou, als je je 3/3/3 gewichten kan doen in de 5/5/5 week heb je nog aardig wat ruimte om te bouwen :p
Haha ja, zeker. Heb m'n 90% 1RM voor deadlift maar verhoogd, zodat de gewichten voor de komende 2 weken in lijn liggen met wat ik gisteren heb gedaan. Die 200kg 1RM komt zo wel héél dichtbij :D

• #2.214
Trainingen van afgelopen dagen;

Upper

DB Bench press
6x 32 kg
8x 30 kg
8x 30 kg

T-Bar row
8x 75 kg
8x 65 kg
8x 65 kg

Pec dec fly
10x 50 kg
10x 55kg
9x 55kg

Lat pulldown
10x 55kg
8x 60 kg
8x 60 kg

Cable side raise
10x 9 kg
10x 11kg
10x 11kg

Rope pushdown w/ back-support
10x 25kg
10x 25kg
10x 25kg

DB bicep curl
8x 18 kg
10x 16 kg
10x 16 kg

Lower - Heel weinig tijd, dus verkort programma

Squat
3x 102,5 kg
3x 115 kg
5x 130 (3+ set)

Leg extension
10x 82 kg
6x full stack
8x 82 kg

Calve raise machine
12x 107 kg
12x 107 kg
12x 107 kg

Prima trainingen Kev!

Vind je het niet wat weinig squat volume zo? Of doe je normaliter meer?

dikke tbar en squat man!

Jouw SQ is ook al aardig omhoog gegaan de laatste tijd hé?

• #2.220
Prima trainingen Kev!

Vind je het niet wat weinig squat volume zo? Of doe je normaliter meer?

"Heel weinig tijd, dus verkort programma"
:)

Dat had ik ook gelezen, maar dacht meer dat hij zijn assistance had verminderd ;)
Squat volume is altijd wel vergelijkbaar met deze training, 3 sets. Reps en gewicht hangen af van de week van de cycle (5/3/1).
Bij een normale training pak ik na de squat wel wat meer 'assistance' oefeningen erbij, zoals een leg press, smith machine squat of stiff legged deadlift, etc, daarnaast nog wat isolatie

Jouw SQ is ook al aardig omhoog gegaan de laatste tijd hé?
Squat en deadlift schieten aardig omhoog ja. Bench en OHP daarentegen, blijft aankloten op de één of andere manier. Hoewel m'n BP nu sterker is dan ik hem ooit gehad heb, blijft het altijd m'n zwakste spiergroep ben ik bang

Terug
Naar boven