Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

Squat en deadlift schieten aardig omhoog ja. Bench en OHP daarentegen, blijft aankloten op de één of andere manier. Hoewel m'n BP nu sterker is dan ik hem ooit gehad heb, blijft het altijd m'n zwakste spiergroep ben ik bang

Dat komt volgens mij vaker voor bij mensen die 5/3/1 doen. Waarschijnlijk maak je gekke gains als je de frequentie nu verhoogd (Smolov bijv.)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
  • #2.224
Smolov voor bench. Squat gaat immers prima.
4x per week zwaar benchen spreekt me niet echt bepaald aan eigenlijk. Ik doe nu 3x per week upper, en dus ook 3x per week chest (weliswaar 2x lower volume dan 1e dag) en dat vind ik eigenlijk wel de max. Denk dat 4x per week meer kapot maakt dan me oplevert, kijkend naar herstel.

Bovendien ga ik nu geen ingrijpende veranderingen meer doen, over 4-5 weken ga ik beginnen m'n BF% omlaag te brengen, dus resultaten van een eventuele switch zouden toch niet echt goed meetbaar zijn

• #2.225
Training van vanavond: Upper

w/o comments: Achterlijk druk vanavond.. Bijna alles bezet, dus hier en daar wat moeten improviseren. Wel tevreden, goede rep-out, super strike rows. Goede pomp :)

Screen Shot 2017-02-13 at 22.40.42.png

Benchen op maandag...the horror:eek!:

70kg stricte rows is meer dan netjes kerel!:thumb:

Mooi werk weer.

Je kolom titels kloppen trouwens niet meer van je Excel :p

• #2.228
Benchen op maandag...the horror:eek!:

70kg stricte rows is meer dan netjes kerel!:thumb:
Ja, dat was nog wel het minst erge.. Op 1 na waren alle losse bankjes bezet, de bench press was bezet.. Waren zelfs 2 wachtenden voor me voor de BP. Bus dat ene bankje maar onder het squatrek gezet en daar m'n BP gedaan, je had die gasten eens moeten zien kijken :') Heerlijk.

En die 70kg rows gingen nog best easy eigenlijk. Zit wel een beetje te pielen met de stand van m'n ellebogen.. Langs het lichaam houden of iets wijder :X
Mooi werk weer.

Je kolom titels kloppen trouwens niet meer van je Excel :p
Scherp ;) Dat viel me gisteren idd op nadat ik het had gepost, maar geen zin meer om opnieuw te uploaden. Is in Excel wel aangepast.
Thanks Rob!

• #2.229
Training van vanavond: Lower

w/o comments: Heerlijke training. Goede rep-out. Front squats waren ook érg fijn - Voor meer dan 6 maanden niet gedaan te hebben viel 't niet tegen. Merkte wel dat core het zwaarder had dan m`n benen.
Half staand in de lying leg curl voelt echt zó achterlijk goed, of naja.. Eigenlijk niet, doet verdomd veel pijn :P

Screen Shot 2017-02-14 at 20.13.06.png

Goede legday, flinke front squats al direct voor als je ze 6 maanden niet meer gedaan hebt.

• #2.231
Goede legday, flinke front squats al direct voor als je ze 6 maanden niet meer gedaan hebt.
Thanks Freako! Viel idd alles mee.. Echt een killer voor je core, merk ik vandaag. Gaan we voorlopig weer even erin houden en verder opbouwen :)

Netjes man :thumb:. Als je de mobiliteit hebt voor FSQ's zou ik ze zeker blijven doen inderdaad!

Die calf raises moeten toch wel zwaarder kunnen? :scratch:

• #2.234
Netjes man :thumb:. Als je de mobiliteit hebt voor FSQ's zou ik ze zeker blijven doen inderdaad!
Thx! Form was on fleek, aldus één van m'n groeimaatjes (o rly? Doe ik mee aan de Joel Beukers hype?! :whip:)
Die calf raises moeten toch wel zwaarder kunnen? :scratch:
Ja, kunnen ze ook. Vorige training deed ik ze met 107kg geloof ik, maar gisteren suuper langzaam en controlled. Branden moeten die krengen!

• #2.236
Damn respect inderdaad! Goed volumes ook gelijk..dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst met de FSQ...hoog volume/set..:eek!:
Thx bruh! Volume valt toch wel mee? 3x 6 reps is toch niet zo noemenswaardig :D
Wel flinke spierpijn in m'n oliques jonge, wow!

• #2.239
Training van vanavond: Upper

w/o comments: Prima training. Aardig zieke pomp ook + mega half natty licht = zie spoiler

Screen Shot 2017-02-16 at 22.58.41.png

8WbMW9E.jpg

Goede training, arm en schouder!:thumbs:

Terug
Naar boven