- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks bruh! Dat half natty light thoooooo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bruh! Dat half natty light thoooooo
Yessir. living for da pump!
Thx mate!
Gisteren eindelijk weer kunnen knallen 
Thx Rob!

En dat zegt iets als jij als form-guru dat vindt.

Precies dit! Nette BOR's hoor..weinig legdrive

Ja dit.. Als Rob een BOR goedkeurd, dan moet 't wel goed zitten...En dat zegt iets als jij als form-guru dat vindt.
Ik vind de BOR er ook prima uit zien, maar dat zegt niet zoveel![]()
Dat heb ik Rob nog niet zo vaak horen zeggen geloof ikThanks buddy!
Naja, dat stukje heb ik net weggeknipt.. Lift de barbell van de grond dmv deadlift, buig voorover en begin dan m'n BOR repsEn geen lowerback momentum door er een halve DL van te maken![]()
Thanks gozert!

Naja, dat stukje heb ik net weggeknipt.. Lift de barbell van de grond dmv deadlift, buig voorover en begin dan m'n BOR reps![]()
I knowHaha. Ik bedoelde tussen elke rep je row initieren door je lowerback eerst te gebruiken. En dan pas de lats & armen.

Carnaval was echt su-per vet! Wel echt funest geweest, maar ach..Je moet geloof ik, van onder de rivieren komen om daar de lol van in te zienWe leven weer hoor!Carnaval was echt su-per vet! Wel echt funest geweest, maar ach..
Afgelopen week 3 keer getraind, maar niet echt noemenswaardig. Carnaval heeft me 3kg BW gekost en wat kracht.

Heb je zo weinig bier gezopen en kebab gegeten??We leven weer hoor!Carnaval was echt su-per vet! Wel echt funest geweest, maar ach..
Afgelopen week 3 keer getraind, maar niet echt noemenswaardig. Carnaval heeft me 3kg BW gekost en wat kracht. Vandaag weer voor het eerst sinds begin volgende week echt fatsoenlijk getraind..
Je moet geloof ik, van onder de rivieren komen om daar de lol van in te zien![]()
Haha, ja is wel echt iets typisch voor het zuiden, hoewel er meer dan genoeg mensen van boven de rivieren mee komen feesten. Eigenlijk was het plan om alleen zondag te gaan, maar uiteindelijk ben ik vrijdag t/m zondag gegaan - De laatste 2 dagen heb ik zelfs overgeslagen omdat ik weer moest gaan werken.Carnaval.. Dat gaat hier in het noorden gewoon echt compleet aan je voorbij he!! Ik begrijp dat jij er in ieder geval met volle teugen van hebt genoten, hehe![]()
Nee, wel echt héél slecht gegeten (weinig, maar als ik at was het vet). Bier is méér dan genoeg in gegaan, kleine 150 euro per dag uitgegeven