Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

Best een brute bovenarm :) Goede pomp training ook.

Cannonball delts!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
Begin deze week zo druk geweest dat het trainen er 5 dagen achter elkaar bij ingeschoten is! :( Gisteren eindelijk weer kunnen knallen :)

Bench press
5x 67,5 kg
3x 75 kg
2x 85 kg

Barbell bent-over row (Video hieronder)
8x 75 kg
8x 75 kg
6x 75 kg

Incline DB bench press
6x 32 kg
7x 32 kg
7x 32 kg

One-arm seated row (plate loaded)
10x 30 kg
10x 30 kg
10x 30 kg

DB side raise
10x 10 kg
10x 10 kg
10x 10 kg

Tricep pushdown
10x 27 kg
10x 27 kg
8x 27 kg

Alternating DB curl
10x 14 kg
10x 14 kg
10x 14 kg

Laatst bewerkt:
Die BOR ziet er netjes uit man

Lekker bezig inderdaad!

• #2.252
En dat zegt iets als jij als form-guru dat vindt. :cool:

Ik vind de BOR er ook prima uit zien, maar dat zegt niet zoveel :)
Ja dit.. Als Rob een BOR goedkeurd, dan moet 't wel goed zitten... ;) Dat heb ik Rob nog niet zo vaak horen zeggen geloof ik

Precies dit! Nette BOR's hoor..weinig legdrive:thumbs:
Thanks buddy!
En geen lowerback momentum door er een halve DL van te maken :)
Naja, dat stukje heb ik net weggeknipt.. Lift de barbell van de grond dmv deadlift, buig voorover en begin dan m'n BOR reps ;)
Thanks gozert!

Zo.. En nu tijd voor carnaval. Tot maandag of dinsdag :P

Naja, dat stukje heb ik net weggeknipt.. Lift de barbell van de grond dmv deadlift, buig voorover en begin dan m'n BOR reps ;)

Haha. Ik bedoelde tussen elke rep je row initieren door je lowerback eerst te gebruiken. En dan pas de lats & armen.

• #2.255
We leven weer hoor! :D Carnaval was echt su-per vet! Wel echt funest geweest, maar ach..
Afgelopen week 3 keer getraind, maar niet echt noemenswaardig. Carnaval heeft me 3kg BW gekost en wat kracht. Vandaag weer voor het eerst sinds begin volgende week echt fatsoenlijk getraind..

Screen Shot 2017-03-06 at 20.22.56.png

We leven weer hoor! :D Carnaval was echt su-per vet! Wel echt funest geweest, maar ach..
Afgelopen week 3 keer getraind, maar niet echt noemenswaardig. Carnaval heeft me 3kg BW gekost en wat kracht.
Je moet geloof ik, van onder de rivieren komen om daar de lol van in te zien :D

Carnaval.. Dat gaat hier in het noorden gewoon echt compleet aan je voorbij he!! Ik begrijp dat jij er in ieder geval met volle teugen van hebt genoten, hehe :D

Afgelopen week 3 keer getraind, maar niet echt noemenswaardig. Carnaval heeft me 3kg BW gekost en wat kracht. Vandaag weer voor het eerst sinds begin volgende week echt fatsoenlijk getraind..
Heb je zo weinig bier gezopen en kebab gegeten??

• #2.259
Je moet geloof ik, van onder de rivieren komen om daar de lol van in te zien :D
Carnaval.. Dat gaat hier in het noorden gewoon echt compleet aan je voorbij he!! Ik begrijp dat jij er in ieder geval met volle teugen van hebt genoten, hehe :D
Haha, ja is wel echt iets typisch voor het zuiden, hoewel er meer dan genoeg mensen van boven de rivieren mee komen feesten. Eigenlijk was het plan om alleen zondag te gaan, maar uiteindelijk ben ik vrijdag t/m zondag gegaan - De laatste 2 dagen heb ik zelfs overgeslagen omdat ik weer moest gaan werken.
Heb je zo weinig bier gezopen en kebab gegeten??
Nee, wel echt héél slecht gegeten (weinig, maar als ik at was het vet). Bier is méér dan genoeg in gegaan, kleine 150 euro per dag uitgegeven :roflol:

• #2.260
Training van gisteren: Lower

Deadlift (5/3/1)
5x 117,5 kg
5x 135 kg
5x 155 kg > Muf..

Leg press
Hele training bezet en had geen tijd om te wachten

Leg curl
8x 36 kg
8x 36 kg
8x 36 kg

Leg extension
8x 72 kg
8x 72 kg
8x 72 kg

Calf press machine
10x 107 kg
10x 107 kg
10x 107 kg

Ik ben van plan om vanaf volgende week te gaan cutten. Komende week voorzichtig kcal omlaag (van 3300 kcal naar ca. 2700). 2e week op 2700 kcal en dan wekelijks bijsturen. Wil dit zo'n 6 - 8 weken doen, afhankelijk van hoe ik erbij sta.
Wat raden jullie aan qua trainingsschema? Wendler tijdens een cut lijkt me redelijk taxing? @Robke78 ?

Terug
Naar boven