Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cut of niet. Gewoon wat easy doen met je rep outs
En desnoods wat extra volume toevoegen op een lager % van je 1RMJij ging vorig jaar heerlijk op Wendler. Gewoon weer oppakken zou ik zeggen!
Ja, doe nu al sinds vorig jaar zomer Wendler en zeker eind 2016 flink wat krachtwinst geboekt.Ik draai altijd WendlerCut of niet. Gewoon wat easy doen met je rep outs
En desnoods wat extra volume toevoegen op een lager % van je 1RM

Wendler bevalt me prima, dus grote kans dat ik dat blijf doen, tenzij ik gaandeweg denk dat het niet lekker gaat.Lijkt me een goed plan van aanplak! Eerst 2 weken op onderhoud eten en dan lekker je kcals droppen. Ik zou in ieder geval een programma volgen waar jij je goed bij voelt, ook als je in een cut zit!
Haha ja, de festivals komen eraanSucces met cutten!~De zomer komt er weer aan zeker!
Ga je het wielrennen ook weer een beetje oppakken..is/was easy cardio voor je!
Ik heb er nog nooit droog bij gestaan, dus ik ben echt dedicated om minimaal naar 10% te gaan, en héél benieuwd hoe ik er dan uit zie 
Dus, Rob, Wendler gewoon door blijven doen maar niet tot failure bij de rep-outs, wat eigenlijk gewoon hetzelfde is als altijd?
Maar flinke grinders, rest pauze enzo zou ik wel vermijden 
In de regel blijf ik weg van echte grinders, rest pause, spotted reps en ik probeer al helemaal weg te blijven van failureGeen idee hoe jij je rep outs doetMaar flinke grinders, rest pauze enzo zou ik wel vermijden
![]()

Dit, even een goede stabiele 'basis' kweken en vanuit daar langzaam gaan droppen en evt uitbouwen met cardioLijkt me een goed plan van aanplak! Eerst 2 weken op onderhoud eten en dan lekker je kcals droppen. Ik zou in ieder geval een programma volgen waar jij je goed bij voelt, ook als je in een cut zit!
.
Niet te diep, dat vind ik voor ons nergens op slaan.. 10% of lager ben ik al tevreden mee. Daarom kies er ook voor om 6-8 weken te gaan cutten, ipv tot een bepaald gewicht/VVM of BF%. Mocht ik na die 6 weken denken dat ik nog verder wil cutten, doe ik dat.Succes met je cut man! Ik ben benieuwd waar het je gaat brengen. Hoe diep ga je ongeveer cutten?
En dan houd ik nog niet eens rekening met afname van vocht en wat spierverlies..En daar heb ik nog niet eens rekening mee gehouden in mijn plannetje hierbovenVvergeet niet dat je de eerste 2weken ofzo best wel eens een kilo of 3 vocht kan kwijtraken.. Iig succes ermee![]()
Maargoed, dat vocht komt er ook net zo snel weer bij als ik terug ga reverse dietenMwoa, baal er toch wel flink van eigenlijk.. 10kg inleveren op je 1RM squat door een paar dagen feesten vind ik best veel.. Anyway, afgelopen week weer koers in de juiste richting gezet, dat gaan we de komende weken weer doortrekkenToch al geen slechte 'comeback from carnaval' trainingen![]()

Mwoa, baal er toch wel flink van eigenlijk.. 10kg inleveren op je 1RM squat door een paar dagen feesten vind ik best veel.. Anyway, afgelopen week weer koers in de juiste richting gezet, dat gaan we de komende weken weer doortrekken![]()

Is ook

5 Easy reps op de squat, leg press ging ook weer heerlijk. Dieper zakken kon niet..