Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

Jij ging vorig jaar heerlijk op Wendler. Gewoon weer oppakken zou ik zeggen!

Lijkt me een goed plan van aanplak! Eerst 2 weken op onderhoud eten en dan lekker je kcals droppen. Ik zou in ieder geval een programma volgen waar jij je goed bij voelt, ook als je in een cut zit!

Succes met cutten!~De zomer komt er weer aan zeker!

Ga je het wielrennen ook weer een beetje oppakken..is/was easy cardio voor je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265
Jij ging vorig jaar heerlijk op Wendler. Gewoon weer oppakken zou ik zeggen!
Ik draai altijd Wendler :p Cut of niet. Gewoon wat easy doen met je rep outs ;) En desnoods wat extra volume toevoegen op een lager % van je 1RM
Ja, doe nu al sinds vorig jaar zomer Wendler en zeker eind 2016 flink wat krachtwinst geboekt.
Dus, Rob, Wendler gewoon door blijven doen maar niet tot failure bij de rep-outs, wat eigenlijk gewoon hetzelfde is als altijd? :P
Lijkt me een goed plan van aanplak! Eerst 2 weken op onderhoud eten en dan lekker je kcals droppen. Ik zou in ieder geval een programma volgen waar jij je goed bij voelt, ook als je in een cut zit!
Wendler bevalt me prima, dus grote kans dat ik dat blijf doen, tenzij ik gaandeweg denk dat het niet lekker gaat.

Succes met cutten!~De zomer komt er weer aan zeker!

Ga je het wielrennen ook weer een beetje oppakken..is/was easy cardio voor je!
Haha ja, de festivals komen eraan ;) Ik heb er nog nooit droog bij gestaan, dus ik ben echt dedicated om minimaal naar 10% te gaan, en héél benieuwd hoe ik er dan uit zie :D
Wielrennen wil ik wel weer oppakken ja, hangt een fiets van €1500+ al een jaar ongebruikt in de schuur.. Moet ik wel een heel nieuwe outfit kopen, want m'n oude past écht niet meer.

Een cut is zeker geen reden om je programmering om te gooien in ieder geval! Je kan de intensiteit inderdaad wel wat verlagen zodat je jezelf niet opbrandt, maar dat spreekt voor zich denk ik :D

Dus, Rob, Wendler gewoon door blijven doen maar niet tot failure bij de rep-outs, wat eigenlijk gewoon hetzelfde is als altijd?

Geen idee hoe jij je rep outs doet ;) Maar flinke grinders, rest pauze enzo zou ik wel vermijden :)

• #2.268
Dit, even een goede stabiele 'basis' kweken en vanuit daar langzaam gaan droppen en evt uitbouwen met cardio :).

• #2.270
De trainingen van afgelopen week.. Mezelf weer back on track krijgen na carnaval :')
Op de squat ruim 10kg ingeleverd op de 1RM.. Bizar :/

Komende week begin ik met afbouwen van kcal naar ongeveer op onderhoud. De week erop ga ik daar 200 kcal onder zitten. De cut gaat langzaamaan beginnen :)

Screen Shot 2017-03-11 at 15.48.25.png

Screen Shot 2017-03-11 at 15.49.42.png

Screen Shot 2017-03-11 at 15.50.11.png

Succes met je cut man! Ik ben benieuwd waar het je gaat brengen. Hoe diep ga je ongeveer cutten?

• #2.272
Succes met je cut man! Ik ben benieuwd waar het je gaat brengen. Hoe diep ga je ongeveer cutten?
Niet te diep, dat vind ik voor ons nergens op slaan.. 10% of lager ben ik al tevreden mee. Daarom kies er ook voor om 6-8 weken te gaan cutten, ipv tot een bepaald gewicht/VVM of BF%. Mocht ik na die 6 weken denken dat ik nog verder wil cutten, doe ik dat.

6 weken cutten zou ca. 3kg BF afname moeten kunnen betekenen. Misschien iets meer, laten we het even op 4kg houden. Dan sta ik op 78 á 79 kg BW en een acceptabel BF%. Met mijn lengte IMO een prima punt om weer verder te gaan bouwen :) En dan houd ik nog niet eens rekening met afname van vocht en wat spierverlies..

Vvergeet niet dat je de eerste 2weken ofzo best wel eens een kilo of 3 vocht kan kwijtraken.. Iig succes ermee:D

• #2.274
Vvergeet niet dat je de eerste 2weken ofzo best wel eens een kilo of 3 vocht kan kwijtraken.. Iig succes ermee:D
En daar heb ik nog niet eens rekening mee gehouden in mijn plannetje hierboven :P Maargoed, dat vocht komt er ook net zo snel weer bij als ik terug ga reverse dieten

Toch al geen slechte 'comeback from carnaval' trainingen :)

• #2.276
Toch al geen slechte 'comeback from carnaval' trainingen :)
Mwoa, baal er toch wel flink van eigenlijk.. 10kg inleveren op je 1RM squat door een paar dagen feesten vind ik best veel.. Anyway, afgelopen week weer koers in de juiste richting gezet, dat gaan we de komende weken weer doortrekken :)

Mwoa, baal er toch wel flink van eigenlijk.. 10kg inleveren op je 1RM squat door een paar dagen feesten vind ik best veel.. Anyway, afgelopen week weer koers in de juiste richting gezet, dat gaan we de komende weken weer doortrekken :)

Meh, komt er zo weer bij hoor ;)

• #2.278
  • #2.279
Training van vandaag: Lower

w/o comments: Rob had gelijk. Kracht is idd zo weer terug :) 5 Easy reps op de squat, leg press ging ook weer heerlijk. Dieper zakken kon niet..
Wel vergeten kuiten te doen, omdat ik samen met m'n trainingsbuddy (die andere training deed) buik mee ben gaan doen :/

Screen Shot 2017-03-14 at 20.06.33.png

Prima legday ondanks dat je de kuiten niet hebt getraind!

Terug
Naar boven