Fitness Seller

Kevv's quest to summertime shredness

Lekker man :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
  • #2.285
Man, wat was vorige week een draak van een week zeg.. Woensdag iets verkeerd gegeten (ik vermoed iets met maltitol), dus donderdag thuis met iets wat leek op een buikgriep. Tot en met zondag niet veel kunnen eten, dus had er vandaag een hard hoofd in. Maar, dat viel alles mee :O

Screen Shot 2017-03-20 at 20.53.23.png

• #2.286
Training van vandaag: Lower

w/o comments: Heerlijk. Prima rep-out, vrij gemakkelijk. Zat nog wel een rep in, maar wat maagzuur zat in de weg :X Front squats zo diep mogelijk en ff seconde pauze onderaan = doodgaan.

Screen Shot 2017-03-21 at 20.07.54.png

Goed hersteld van je buikgriepje! Twee prima trainingen! Hoe gaat het verder wat betreft voeding nu je bent begonnen met cutten?

Damn! Stevige training man!

Mooie gewichten ook op de fronts!:thumb:

• #2.289
Goed hersteld van je buikgriepje! Twee prima trainingen! Hoe gaat het verder wat betreft voeding nu je bent begonnen met cutten?
Ja, weer helemaal de oude gelukkig. Zit zo tussen de 2500 en 2700 kcal en dat is natuurlijk goed vol te houden. Macros van gisteren bijvoorbeeld: 359 carbs (51%) / 202 protein (29%) / 62 fat (20%) = 2612 kcal.
Afgelopen weekend nog niet m'n meals geprept, omdat ik er gewoon geen zin in had en omdat ik bang was dat het wat zwaar op de maag zou vallen.
Damn! Stevige training man!

Mooie gewichten ook op de fronts!:thumb:
Thanks Marv! Die front squats vielen wel heavy ja. Killer is dat

Mooi werk weer man ;)

• #2.292
Training van gisteren: Cardio

30 min. stairmaster @ low - medium intensity
5 min. cooldown threadmill

4x AMRAP hanging leg raise

• #2.298
Training van vandaag: Upper

w/o comments: Wat weinig energie vandaag, maar prima training.

Screen Shot 2017-03-23 at 19.47.48.png

• #2.299
Met een cheeky back update foto.. Kut posing en vooral angle, waardoor schouders non-existant lijken :(

gZC9SYX.jpg

Terug
Naar boven