Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee! Nooit kuiten skippen!!Prima legday ondanks dat je de kuiten niet hebt getraind!
#teamnocalvesPrima legday ondanks dat je de kuiten niet hebt getraind!
Of ik er nou veel moeite in steek of niet, die krengen groeien toch niet. Keertje kuiten skippen gaat het verschil echt niet maken, volgende legday begin ik er wel weer mee.
Thx man!
Heel herkenbaar die mindsetOf ik er nou veel moeite in steek of niet, die krengen groeien toch niet. Keertje kuiten skippen gaat het verschil echt niet maken, volgende legday begin ik er wel weer mee.

Ja, weer helemaal de oude gelukkig. Zit zo tussen de 2500 en 2700 kcal en dat is natuurlijk goed vol te houden. Macros van gisteren bijvoorbeeld: 359 carbs (51%) / 202 protein (29%) / 62 fat (20%) = 2612 kcal.Goed hersteld van je buikgriepje! Twee prima trainingen! Hoe gaat het verder wat betreft voeding nu je bent begonnen met cutten?
Thanks Marv! Die front squats vielen wel heavy ja. Killer is datDamn! Stevige training man!
Mooie gewichten ook op de fronts!![]()
Thx boss!
Heftig. Hoeveel als je voor AMRAP gaat?
Ik tel ze niet, bewust niet. Denk dat de eerste set tegen de 15 reps zit, laatste eerder rond de 10.
Burn baby burn.Ik tel ze niet, bewust niet. Denk dat de eerste set tegen de 15 reps zit, laatste eerder rond de 10.

Ja, die voel je wel. De dag later ook, man wat een ellende vandaag
Herkenbaar...

Dank je, kwam af en toe wel even peeken.Welkom trouwens, heb je hier nog niet eerder gezien geloof ik?
Valt nogal mee vind ik.