Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blij om te horen dat t relatief meevalt. Even doorbijten en dan weer knallen man!![]()
Gelukkig geen gekneusde rib! Even goed uitrusten en binnenkort weer knallen. Good luck met je herstel!
Thx allen! Komt wel goed.. Deze week echt mega druk op m`n werk, dus eigenlijk komt het allemaal best goed uit. Maar het niet kutter hoor, want man.. Wat heb ik een partij energie die ik nergens kwijt kan :X
Geen vriendin?Wat heb ik een partij energie die ik nergens kwijt kan :X

Nope...

Eigenlijk zo goed als niets.. Expres wat lichter begonnen, maar kon makkelijk de reps halen die ik voorheen met 2 of 4kg meer haalde. Gelukkig maarYeah he's back! Goeie training ! Niet veel kracht verloren zo te zien.

Vandaag niet gevoeld. Morgen benen, zonder deadlifts, zodat ik m`n lats nog kan ontzien.. Lijkt me niet verstandig om meteen weer volle back rug te doen, of deadlifts waar het probleem mee is begonnen.
O ja, het was achteraf geen rib maar de latissimus.Vandaag niet gevoeld. Morgen benen, zonder deadlifts, zodat ik m`n lats nog kan ontzien.. Lijkt me niet verstandig om meteen weer volle back rug te doen, of deadlifts waar het probleem mee is begonnen.

Uiteindelijk was het een stukje latissumus en een stukje obliques. Beide langzaam maar zeker overbelast, en met deadliften was de maat gewoon vol. Fysio heeft nu in 2 keer een paar goede plekjes gemasseerd, paar vieze knoopjes, auO ja, het was achteraf geen rib maar de latissimus.
Ik denk ook heel rustig weer opbouwen, in bv 5-6 kleine stapjes tot de volle lading. Dan kan je meteen stoppen als het niet goed voelt.
Ja was goeie!
Mwoa, steker is 't niet.. Maar blij geen kracht te hebben verloren iig.Nice.. die Tricepsmoet sick geweest zijn
. En je gaat na 2-weken niets doen pas langzaam een katabole toestand in (nadruk op langzaam), tot die tijd is je lichaam nog aan het herstellen.
Het komt wel vaker voor dat mensen er een week á twee tussen uit zijn en er sterker van terugkomen.