AndroidHealthClinic

Kevv's quest to summertime shredness

Blij om te horen dat t relatief meevalt. Even doorbijten en dan weer knallen man! :D

Ik hoop dat je weer snel vooruit gaat!

Gelukkig geen gekneusde rib! Even goed uitrusten en binnenkort weer knallen. Good luck met je herstel!

Houd je taai!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.665
Blij om te horen dat t relatief meevalt. Even doorbijten en dan weer knallen man! :D

Ik hoop dat je weer snel vooruit gaat!

Gelukkig geen gekneusde rib! Even goed uitrusten en binnenkort weer knallen. Good luck met je herstel!

Thx allen! Komt wel goed.. Deze week echt mega druk op m`n werk, dus eigenlijk komt het allemaal best goed uit. Maar het niet kutter hoor, want man.. Wat heb ik een partij energie die ik nergens kwijt kan :X

• #1.668
Vrijdag amper last gehad van m`n rib, gisteren en vandaag eigenlijk helemaal niet meer. Morgen weer proberen te trainen, erg benieuwd wat zo'n week niet trainen met m'n kracht heeft gedaan. M`n fysiek is iig achterlijk slecht geworden deze week en daar baal ik echt moeilijk hard van.

Plan is om de cycle opnieuw te starten, maar kijk morgen ff hoe t gaat.

Succes morgen kerel!

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

• #1.670
Training van vandaag: Push

w/o comments: NICE! Heerlijk om weer de pomp te voelen =)
Even Wendler aan de kant gezet, en begonnen met triples om te kijken hoe het met m`n kracht stond. Niet ontevreden! :)

Screen Shot 2016-03-28 at 15.33.41.png

Yeah he's back! Goeie training ! Niet veel kracht verloren zo te zien.

• #1.672
Lekker hoor. Rib weer helemaal normaal?

• #1.674
Lekker hoor. Rib weer helemaal normaal?
Vandaag niet gevoeld. Morgen benen, zonder deadlifts, zodat ik m`n lats nog kan ontzien.. Lijkt me niet verstandig om meteen weer volle back rug te doen, of deadlifts waar het probleem mee is begonnen.

Vandaag niet gevoeld. Morgen benen, zonder deadlifts, zodat ik m`n lats nog kan ontzien.. Lijkt me niet verstandig om meteen weer volle back rug te doen, of deadlifts waar het probleem mee is begonnen.
O ja, het was achteraf geen rib maar de latissimus. :)
Ik denk ook heel rustig weer opbouwen, in bv 5-6 kleine stapjes tot de volle lading. Dan kan je meteen stoppen als het niet goed voelt.

Ziet er uit als een lekkere push-workout!

Nice.. die Triceps :fire: moet sick geweest zijn ;). En je gaat na 2-weken niets doen pas langzaam een katabole toestand in (nadruk op langzaam), tot die tijd is je lichaam nog aan het herstellen.
Het komt wel vaker voor dat mensen er een week á twee tussen uit zijn en er sterker van terugkomen.

• #1.678
O ja, het was achteraf geen rib maar de latissimus. :)
Ik denk ook heel rustig weer opbouwen, in bv 5-6 kleine stapjes tot de volle lading. Dan kan je meteen stoppen als het niet goed voelt.
Uiteindelijk was het een stukje latissumus en een stukje obliques. Beide langzaam maar zeker overbelast, en met deadliften was de maat gewoon vol. Fysio heeft nu in 2 keer een paar goede plekjes gemasseerd, paar vieze knoopjes, au
Ziet er uit als een lekkere push-workout!
Ja was goeie!
Nice.. die Triceps :fire: moet sick geweest zijn ;). En je gaat na 2-weken niets doen pas langzaam een katabole toestand in (nadruk op langzaam), tot die tijd is je lichaam nog aan het herstellen.
Het komt wel vaker voor dat mensen er een week á twee tussen uit zijn en er sterker van terugkomen.
Mwoa, steker is 't niet.. Maar blij geen kracht te hebben verloren iig.
Heb wel aardige spierpijn vandaag ja, pfoe!

• #1.679
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Zelfde principe.. 5x3 squats om te checken waar ik sta. Helaas bij de 2e set 10kg teveel geladen, was kut. :roflol:
Anyway goede training. Expres even (stiff legged) deadlifts gedaan uit voorzorg.

Screen Shot 2016-03-29 at 23.02.51.png

Haha extra zwaren squats.. dat laat mij denken dat je gewoon veels te licht bent gegaan. Nice.

Terug
Naar boven