SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoa, wel ietwat kracht ingeleverd op benen, of gewoon een mindere dag, dat kan ook.Haha extra zwaren squats.. dat laat mij denken dat je gewoon veels te licht bent gegaan. Nice.
Ze waren zwaar genoeg, die 115Volgende keer het gewoon bij 125 houden, gaat je easy af joh..![]()

Ja ik denk dat ik kuiten eerst erin ga houden. Goed bevallenToch wel lekker fris met kuiten te beginnen, ofniet? Toch wel redelijke training, kracht komt wel weer![]()

Mwoa, gingen redelijk easy. 110 had met moeite ook wel gelukt denk ik.Toch nette squats als derde oefening! Kostte dat je veel kracht?

Naja, ik wilde eigenlijk gaan cutten als ik weer een beetje op het "oude" krachtniveau was.. Maar vandaag heb ik mezelf eens grondig beoordeeld na het douchen (klinkt weird, I know) en eigenlijk vind ik dat ik het helemaal nog niet verdiend heb om te cutten (lees: er gaat niet veel overblijven
) Ja ik ben nu stabiel 80kg (-1,5kg sinds ik gestopt ben met creatine) en dat is nog steeds 15kg meer dan ik begon. Maar ik vind mezelf echt een fucking kinderlichaam hebben nu.. M'n borst is om te janken, armen en schouders zijn prima vooruit gegaan maar nog lang niet waar ik ze op dit moment had willen hebben, m'n rug ben ik aardig tevreden mee hoewel de wijdte ook beter kan, en op dit moment ook niet super tevreden met m'n benen, wat toch wel de sterkste spiergroep is.
Vanochtend nog laten meten (met een caliper weliswaar). 80kg @ 16,4% BF.Toch zou ik cutten naar een procent of 12. Met hoog vp doorbulken schiet ook nietop ,het moet er ook weer een keer van af, en het schijnt dat je op hoger vp moeilijker spiermassa aanzet.
Hmmm, inderdaad moeilijk keuze.. Je zult het ene met het andere moeten afwegen, maar zo te lezen heb je daar al een goede start mee gemaakt.Naja, ik wilde eigenlijk gaan cutten als ik weer een beetje op het "oude" krachtniveau was.. Maar vandaag heb ik mezelf eens grondig beoordeeld na het douchen (klinkt weird, I know) en eigenlijk vind ik dat ik het helemaal nog niet verdiend heb om te cutten (lees: er gaat niet veel overblijven) Ja ik ben nu stabiel 80kg (-1,5kg sinds ik gestopt ben met creatine) en dat is nog steeds 15kg meer dan ik begon. Maar ik vind mezelf echt een fucking kinderlichaam hebben nu.. M'n borst is om te janken, armen en schouders zijn prima vooruit gegaan maar nog lang niet waar ik ze op dit moment had willen hebben, m'n rug ben ik aardig tevreden mee hoewel de wijdte ook beter kan, en op dit moment ook niet super tevreden met m'n benen, wat toch wel de sterkste spiergroep is.
Zit er dus hard aan te denken om gewoon de bulk weer voort te zetten en deze zomer schijt te hebben![]()
.
.