XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Training van vanavond: Push

w/o comments: Deze week 1RM testen, want volgende week beginnen met PH3. Na een goed gesprek voor de training met één van de fitnessinstructeurs inderdaad de knoop doorgehakt om deze zomer toch door te bulken. Simpelweg omdat ik nog niet gemotiveerd genoeg ben voor een cut en ik eerder een wat hoger BF% kan accepteren dan te weinig massa.
Vandaag viel zeker niet tegen. Eigenlijk weer een hele lekkere training sinds ik weer fatsoenlijk train :) Jammer dat de 87,5kg nét niet zelf lukte!

Screen Shot 2016-04-11 at 21.41.49.png

je kan ook gewoon je 5rm uitrekenen en dan terugrekenen naar je 1rm, scheelt weer wat belasting :P

Wel nette gewichtjes man!

Mooie beslissing :)
En trouwens een knallende training, lekker!

• #1.704
je kan ook gewoon je 5rm uitrekenen en dan terugrekenen naar je 1rm, scheelt weer wat belasting :P

Wel nette gewichtjes man!
Issue daarmee is dat ik m'n 5RM nooit op 100% doe.. Altijd 1 of 2 reps over, dus als je dat in een 1RM calculator gooit geeft dat nooit een accuraat beeld. Ik heb gisteren ook een 3RM in zo'n calculator gegooid, daar kwam een 1RM uit van 80kg, terwijl je daadwerkelijk dus gewoon 85kg prima wegdrukt..
Mooie beslissing :)
En trouwens een knallende training, lekker!
Thanks San!

Ben benieuwd hoe je verlengde bulk voor je gaat uitpakken man! Hoeveel wil je nog gainen?

• #1.706
  • #1.707
En de training van vanavond: Pull

w/o comments: wow, bizar lekkere training. Echt super veel energie, trainingsmaatje en ik hebben elkaar lekker lopen pushen. Gruwelijke pomp!

Screen Shot 2016-04-12 at 23.11.38.png

Hoe wil je 5kg vvm gainen zonder stijgend Bf?:p.

Wel goeie training:)

Issue daarmee is dat ik m'n 5RM nooit op 100% doe.. Altijd 1 of 2 reps over, dus als je dat in een 1RM calculator gooit geeft dat nooit een accuraat beeld. Ik heb gisteren ook een 3RM in zo'n calculator gegooid, daar kwam een 1RM uit van 80kg, terwijl je daadwerkelijk dus gewoon 85kg prima wegdrukt..

Thanks San!

Doe je nog iets met die 1rm dan of doe je het voor de lol?

Niiiiice die training!!

• #1.714
Ambitieus! (o dat zei je al :p ).
Ga er voor!
Het doel is om geen BF% stijging te zien. Dit is onmogelijk, dus moeten we het tot het absolute minimum beperken.

He he, de biceps helemaal dood gecurld?
Ja pff, kon m'n haren niet eens meer fatsoenlijk wassen tijdens t douchen...

Doe je nog iets met die 1rm dan of doe je het voor de lol?
Volgende week beginnen met PH3 schema, dus dan is de 1RM de basis voor alles.

Thanks Sanneke!

• #1.715
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Goede training overall. Had stiekem wel meer verwacht van de DL, maatgoed is op dit moment niet anders. Maat van me heeft een filmpje opgenomen, dus zal die morgen even posten :) Lekkere spaghettibeentjes na afloop iig.

Screen Shot 2016-04-14 at 22.34.47.png

t*ring, die DL! Zoveel schijven passen niet eens op mijn bar :(

• #1.717
Die 200kg komt nog wel, niets overhaasten:)

Goeie train, lekker die squats:)

kut DL :p

Nee joh, sumo DL is kut.. Gewoon lekker conventioneel blijven ;).
Ennnn kom maar door met dat filmpje! :rolleyes:

Terug
Naar boven