- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx man!

Gelukkig dat ie zo kort was, ik had er niet nog een oefening achteraan kunnen doen... Nog steeds niet overigens, m`n benen voelen als spaghetti sliertjes.Lekkere korte, maar toch wel intense training idd!Ik ben echter wel benieuwd hoe je over een week of 4 over het schema denkt. He he..
BFR is wel iets voor jou marvWat een termen komen er allemaal voorbij hier ineens...snap er geen f**k meer van..RIR, BFR
bloodflow restriction voor de pomp 

Simpel jonge, RIR = Reps in Reserve, dus gewoon aantal reps over houden.Wat een termen komen er allemaal voorbij hier ineens...snap er geen f**k meer van..RIR, BFR
Haha, dat zal voor nu geen probleem moeten zijn. Komende 3 weken blijf ik hetzelfde gewicht squatten, maar steeds meer reps. Vanaf de 2e fase gaat het gewicht weer omhoog en dan hoop ik toch wel snel weer richting 120kg te gaanBFR is wel iets voor jou marvbloodflow restriction voor de pomp
Goeie squat kev, hoop je binnenkort in te halen![]()

Haha, probeer het maar eens Sanne. Die 3 oefeningen achter elkaar valt nog best tegen. Ik had exact dezelfde gedachte voordat ik ermee begon, maar daar kwam ik al snel op terugTikkeltje overbelast is niet echt de goede soort pijn.. Hopelijk trekt het snel weg.
De training die je gisteravond hebt gehad, dat is eigenlijk de reden waarom ik het schema geen kans wil geven, ben bang dat ik me niet voldaan voel na 3 oefeningen met weinig setjes.
Hahaha, vergeet niet dat dit wel echt een trainingsschema is voor heel advanced lifters, dat ben ik zeker nog niet. Ik wil het wel een kans geven, want pompwerk an zich is niet zoveel mis mee.. Ik heb het zelf gewoon te gek gemaakt, maar ik hou het wel goed in de gaten - Zodra ik denk dat ik niet voldoende blijf herstellen ga ik over op een ander schema, want dan is de enige juiste conclusie dat het idd te advanced voor mij is.Daaar gaan wel alFocus je nou maar gewoon op de compounds en laat dat pompwerk lekker voor wat het is, haha!
Normaal gesproken doe ik dat ook wel hoor, maar dit voelde maandag niet goed, dus niet gedaan. Voor de verandering een keer naar m'n lichaam geluisterdgewoon door de spierpijn heen pakken joh das zo weg![]()
Thanks Bas! Krachttrainig is een mooie uitlaatklep, voor iedereen en elke situatieGecondoleerd bro. Wel tof van je neef dat hij het trainen gebruikt om alles even van zich af te gooien trouwens!

Thx bro! Tsja, het is heftig maar ik heb er vrede mee. Alles is gegaan zoals ze het zelf wilde, de familie heeft alles gedaan wat ze nog wilde doen, ze heeft kunnen zeggen wat ze wilde en ze heeft nooit echt pijn gehad.Gecondoleerd man, fucked up om een familielid te verliezen. Stay strong! Trainingen zien er meer dan ok uit.
.
.