- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Thanks San! Sporten is een hele fijne uitlaatklep ja!Oei, lees nu pas het slechte nieuws, gecondoleerd.. Het blijft hoe dan ook moeilijk, op welke manier het ook gegaan is. Wens jou en je familie veel sterkte.
Top dat je nog wel als ik het goed begrijp je zinnen in de gym heb kunnen verzetten. Fijn om even ergens anders mee bezig te zijn.
Die Fitbit Aria klinkt wel erg interessant.. Weet jij toevallig of die ook accuraat is op een laminaten vloer? Tot nu toe werken digitale weegschalen namelijk niet goed op mijn laminatenvloer, geeft een erg vertekend beeld en terwijl hij op dezelfde plek blijft staan geeft hij telkens een ander resultaat.. Op verschillende plekken in mijn flatje hetzelfde gedoe.
Je nieuwe aanpak kan imo niets anders dan een duidelijk inzicht geven in wat je aan het doen bent, mooi plannen!

Ik heb geen idee hoe accuraat de Aria op laminaat is. Hier staat hij op tegels en werkt echt tof.. Als pa erop gaat staan herkent hij gewoon dat m`n pa erop staat en wordt het onder zijn account opgeslagen. Als ik dan 2 seconden later erop sta, wordt het naar mijn account opgeslagen, hehe. Leuk hebbedingetje

.
Ik was net zo benieuwd naar je ervaringen met dit schema! Enfin, je moet je uiteindelijk wel lekker in je vel voelen..
.
Al gaat er mar 5% BF vanaf, dan ben ik al wat meer tevreden
FOEI!