AndroidHealthClinic

Kevv's quest to summertime shredness

Kracht is voor dikke powerlifters.

Ziet er idd gruwelijk uit die schouder bommen ;) Lange ROM.

hoeveel boven onderhoud zat je dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.805
  • #1.806
Training van vanavond: Pull

w/o comments: Lekkere training. Focus op uitvoering en volume. Baal van m`n pull-ups; eerst deed ik BW+10, nu heb ik moeite met 3x5xBW :(
Zelfde met biceps, die krengen lijken zwakker te worden...

Screen Shot 2016-05-09 at 21.54.20.png

En ff snel een foto update.. M`n armen en schouders lijken echt moeilijk slecht hier :O
CKMdNPe.jpg
cJhsKc3.jpg

Laatst bewerkt:
als ik zo naar al die rows kijk dan vind ik het niet gek dat je biceps zwakker worden.. pullups alleen al vergt redelijk wat kracht uit je armen.

Je armen lijken inderdaad nog wel wat size te kunnen hebben..wat meten ze eigenlijk?

Goeie rug wel!

Balen van die pull-ups zeg. Verder vraag ik mij nog steeds af of het een goed idee is voor jou om te gaan cutten op dit punt.. Ik bedoel, je armen en schouders zullen er niet van groeien in ieder geval. Als ik jou was ging ik mooi rond onderhoud zitten..

Rond onderhoud zitten is stilstaan vind ik.

Tja, dat je bulk is doorgeschoten vind ik op deze foto's niet terug. Het cutten heeft wel meteen invloed op de kracht in vooral je armen blijkbaar, dat is ook zonde...
Wat waren nou je argumenten om niet bv nog een tijdje lean bulk te blijven doen?

• #1.813
als ik zo naar al die rows kijk dan vind ik het niet gek dat je biceps zwakker worden.. pullups alleen al vergt redelijk wat kracht uit je armen.
Dat is ook, maar heb sowieso wel het gevoel redelijk wat kracht kwijt te zijn sinds een aantal weken (sinds ik gestopt ben met creatine wellicht?)
Je armen lijken inderdaad nog wel wat size te kunnen hebben..wat meten ze eigenlijk?
Laatste keer dat ik ze gemeten heb, met pomp was 40,5cm geloof ik.. Dat is wel ff geleden.
Thx bruh
Balen van die pull-ups zeg. Verder vraag ik mij nog steeds af of het een goed idee is voor jou om te gaan cutten op dit punt.. Ik bedoel, je armen en schouders zullen er niet van groeien in ieder geval. Als ik jou was ging ik mooi rond onderhoud zitten..
Mwoa, wat vet rondom m'n schouders weg geeft ook een ietwat grotere look ;) Ik moet gewoon echt van m'n vetlaag op borst, buik en rug af..
Rond onderhoud zitten is stilstaan vind ik.
Eens.
Tja, dat je bulk is doorgeschoten vind ik op deze foto's niet terug. Het cutten heeft wel meteen invloed op de kracht in vooral je armen blijkbaar, dat is ook zonde...
Wat waren nou je argumenten om niet bv nog een tijdje lean bulk te blijven doen?
Dat komt omdat je de vetste delen niet ziet ;) Buik en borst, brrr... Ik hou m'n buik nu ook wel erg in.
Krachtgebrek in m'n armen komt echt niet door 2 dagen onder onderhoud eten, dat speelt al wat langer.

Hmm, tsja, wat zal ik zeggen.. Rond onderhoud zitten lijkt me een minder slecht idee dan te gaan cutten, zeker met het oog op krachtverlies en eventueel afbraak van spiermassa waar je juist zo hard aan hebt gewerkt in de cut.
Echter zit ik nu met hetzelfde dilemma: ik erger me dood aan bepaalde lichaamsdelen. Misschien valt het voor mensen om je heen niet op dat je er voller bijstaat maar focus je jezelf zo erg op de punten waar je ontevreden over bent dat je toch weer in een veilige cut wilt schieten..
Wat wil je op langere termijn? Meer massa hebben en er droger bijstaan tegelijkertijd neem ik aan? Dan zal je toch eerst moeten werken aan die massa en later de vetgains eraf strippen zodat je daadwerkelijk ziet dat je meer massa hebt.
Of lul ik nou onzin?

40.5cm...huh?? Dan ogen ze inderdaad kleiner dan ze zijn op de foto..

• #1.816
Hmm, tsja, wat zal ik zeggen.. Rond onderhoud zitten lijkt me een minder slecht idee dan te gaan cutten, zeker met het oog op krachtverlies en eventueel afbraak van spiermassa waar je juist zo hard aan hebt gewerkt in de cut.
Echter zit ik nu met hetzelfde dilemma: ik erger me dood aan bepaalde lichaamsdelen. Misschien valt het voor mensen om je heen niet op dat je er voller bijstaat maar focus je jezelf zo erg op de punten waar je ontevreden over bent dat je toch weer in een veilige cut wilt schieten..
Wat wil je op langere termijn? Meer massa hebben en er droger bijstaan tegelijkertijd neem ik aan? Dan zal je toch eerst moeten werken aan die massa en later de vetgains eraf strippen zodat je daadwerkelijk ziet dat je meer massa hebt.
Of lul ik nou onzin?
Ideaal zou zijn om massa te hebben en droog zijn natuurlijk, maar dat is niet realistisch. Ik wil nu gewoon weer op een een acceptabel vetpercentage staan en van daaruit voorzichtig verder bouwen.
Als je het weekend, wanneer het prachtig weer is, niet aan het water wilt gaan liggen vanwege je form, dan moet er toch echt iets veranderen.
40.5cm...huh?? Dan ogen ze inderdaad kleiner dan ze zijn op de foto..
Dat zeg ik, die krengen lijken wel te krimpen.. Dat komt wel weer terug met lekker wat volume draaien, maar dat PH3 heeft me meer gekost dan opgeleverd heb ik het gevoel.
Een buikomvang van 100+ cm

in principe kan je prima gainen met een lichte surplus of onderhoud, meer eten resulteert wel in meer spiermassa, maar daarmee zal je ook weer sneller moeten cutten tot een respectievelijke vp.

Ooit recomp geprobeerd? moet zeggen dat het mij prima bevalt.. zelfs in mijn cut zit ik op trainingsdagen op onderhoud, en op rustdagen vet eronder.

Omdat ik dan niet droger wor, en ook geen spier massa aankom: p

Echter zijn er hier ook genoeg mensen die op onderhoud wel prima vooruit gaan qua kracht en fysiek :). Ik denk dat het voor Kevin absoluut het expirimenteren waard is in deze situatie in ieder geval!

Terug
Naar boven