- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik ben dik..

Branden dat je schouders doen jonge, daaaamn..Ziet er idd gruwelijk uit die schouder bommenLange ROM.
Pff, ergens tussen de 300 en 500 als 't goed is. Soms een uitschieter, soms ook onder/ rond onderhoud. Nu ga ik richting 400 á 500 onder onderhoud.

Dat is ook, maar heb sowieso wel het gevoel redelijk wat kracht kwijt te zijn sinds een aantal weken (sinds ik gestopt ben met creatine wellicht?)als ik zo naar al die rows kijk dan vind ik het niet gek dat je biceps zwakker worden.. pullups alleen al vergt redelijk wat kracht uit je armen.
Laatste keer dat ik ze gemeten heb, met pomp was 40,5cm geloof ik.. Dat is wel ff geleden.Je armen lijken inderdaad nog wel wat size te kunnen hebben..wat meten ze eigenlijk?
Thx bruh
Mwoa, wat vet rondom m'n schouders weg geeft ook een ietwat grotere lookBalen van die pull-ups zeg. Verder vraag ik mij nog steeds af of het een goed idee is voor jou om te gaan cutten op dit punt.. Ik bedoel, je armen en schouders zullen er niet van groeien in ieder geval. Als ik jou was ging ik mooi rond onderhoud zitten..
Ik moet gewoon echt van m'n vetlaag op borst, buik en rug af..Eens.
Dat komt omdat je de vetste delen niet zietTja, dat je bulk is doorgeschoten vind ik op deze foto's niet terug. Het cutten heeft wel meteen invloed op de kracht in vooral je armen blijkbaar, dat is ook zonde...
Wat waren nou je argumenten om niet bv nog een tijdje lean bulk te blijven doen?
Buik en borst, brrr... Ik hou m'n buik nu ook wel erg in.Ideaal zou zijn om massa te hebben en droog zijn natuurlijk, maar dat is niet realistisch. Ik wil nu gewoon weer op een een acceptabel vetpercentage staan en van daaruit voorzichtig verder bouwen.Hmm, tsja, wat zal ik zeggen.. Rond onderhoud zitten lijkt me een minder slecht idee dan te gaan cutten, zeker met het oog op krachtverlies en eventueel afbraak van spiermassa waar je juist zo hard aan hebt gewerkt in de cut.
Echter zit ik nu met hetzelfde dilemma: ik erger me dood aan bepaalde lichaamsdelen. Misschien valt het voor mensen om je heen niet op dat je er voller bijstaat maar focus je jezelf zo erg op de punten waar je ontevreden over bent dat je toch weer in een veilige cut wilt schieten..
Wat wil je op langere termijn? Meer massa hebben en er droger bijstaan tegelijkertijd neem ik aan? Dan zal je toch eerst moeten werken aan die massa en later de vetgains eraf strippen zodat je daadwerkelijk ziet dat je meer massa hebt.
Of lul ik nou onzin?
Dat zeg ik, die krengen lijken wel te krimpen.. Dat komt wel weer terug met lekker wat volume draaien, maar dat PH3 heeft me meer gekost dan opgeleverd heb ik het gevoel.40.5cm...huh?? Dan ogen ze inderdaad kleiner dan ze zijn op de foto..
Een buikomvang van 100+ cmWat waren nou je argumenten om niet bv nog een tijdje lean bulk te blijven doen?
Omdat ik dan niet droger wor, en ook geen spier massa aankom: p
. Ik denk dat het voor Kevin absoluut het expirimenteren waard is in deze situatie in ieder geval!