XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

Ideaal zou zijn om massa te hebben en droog zijn natuurlijk, maar dat is niet realistisch. Ik wil nu gewoon weer op een een acceptabel vetpercentage staan en van daaruit voorzichtig verder bouwen.
Als je het weekend, wanneer het prachtig weer is, niet aan het water wilt gaan liggen vanwege je form, dan moet er toch echt iets veranderen.

Dat zeg ik, die krengen lijken wel te krimpen.. Dat komt wel weer terug met lekker wat volume draaien, maar dat PH3 heeft me meer gekost dan opgeleverd heb ik het gevoel.

Een buikomvang van 100+ cm
Klinkt als een motivatie crisis :o 100+ cm no way!
Zet voor jezelf eens een oude en een recente foto naast elkaar, ik denk dat je dan toch wel enigszins tevreden zult zijn.

Bummer dat je nu al zo snel weer kracht moet inleveren.. Ben benieuwd welke aanpak je wua voeding nu gaat hanteren. Gewoon even experimenteren en kijken waar je je het beste bij voelt!

Omdat ik dan niet droger wor, en ook geen spier massa aankom: p

Echter zijn er hier ook genoeg mensen die op onderhoud wel prima vooruit gaan qua kracht en fysiek :). Ik denk dat het voor Kevin absoluut het expirimenteren waard is in deze situatie in ieder geval!
Ik zeg: Recomp! 4-5 trainingsdagen op of ~5% boven onderhoud. 2-3 rustdagen er iets onder..en dan over de week gezien op of net iets boven (5%) onderhoud

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.826
in principe kan je prima gainen met een lichte surplus of onderhoud, meer eten resulteert wel in meer spiermassa, maar daarmee zal je ook weer sneller moeten cutten tot een respectievelijke vp.

Ooit recomp geprobeerd? moet zeggen dat het mij prima bevalt.. zelfs in mijn cut zit ik op trainingsdagen op onderhoud, en op rustdagen vet eronder.
Recomp ken ik wel, maar nog nooit geprobeerd. Ik ga me daar eens over inlezen, klinkt interessant.
Klinkt als een motivatie crisis :o 100+ cm no way!
Zet voor jezelf eens een oude en een recente foto naast elkaar, ik denk dat je dan toch wel enigszins tevreden zult zijn.
Buikomvang was vanochtend 100,2cm. Vergeleken met toen ik begon, ben ik zeer zeker tevreden met het behaalde resultaat tot nu toe. Maar er moet gewoon wat vet af, simpel.
Bummer dat je nu al zo snel weer kracht moet inleveren.. Ben benieuwd welke aanpak je wua voeding nu gaat hanteren. Gewoon even experimenteren en kijken waar je je het beste bij voelt!
Ik wijt dit krachtverlies echt niet aan de net begonnen cut. Dit wijt ik vrijwel volledig aan het trainingsschema van de afgelopen 4 weken.
Ik zeg: Recomp! 4-5 trainingsdagen op of ~5% boven onderhoud. 2-3 rustdagen er iets onder..en dan over de week gezien op of net iets boven (5%) onderhoud
Interessant ja. Ga ik eens naar kijken :)

100cm? Meeste wat ik ooit heb gehad is 88cm en toen stond ik op 18%.

Ik had 101cm :O

• #1.831
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Lekker volume. Doodgaan weer, hier hou ik van! :D

Screen Shot 2016-05-11 at 22.55.26.png

Is die 100cm buikomtrek serieus?:eek!: Want dat is inderdaad een vies uit de hand gelopen bulk dan..

Lekkere training kerel!:thumb:

Echter zijn er hier ook genoeg mensen die op onderhoud wel prima vooruit gaan qua kracht en fysiek :). Ik denk dat het voor Kevin absoluut het expirimenteren waard is in deze situatie in ieder geval!

ik ging van 78,5kg naar 72kg. deadlift met 10kg omhoog, squat ook.

Recomp ken ik wel, maar nog nooit geprobeerd. Ik ga me daar eens over inlezen, klinkt interessant.

Buikomvang was vanochtend 100,2cm. Vergeleken met toen ik begon, ben ik zeer zeker tevreden met het behaalde resultaat tot nu toe. Maar er moet gewoon wat vet af, simpel.
Ik wijt dit krachtverlies echt niet aan de net begonnen cut. Dit wijt ik vrijwel volledig aan het trainingsschema van de afgelopen 4 weken.
Interessant ja. Ga ik eens naar kijken :)

Je mag mij hierover wel spammen ;)

Kijk. Dat bedoel ik! Kracht gains in de cut. Echter.. Wat zou er gebeurt zijn als je bulkte ;p

meer kracht. maar ik was nu al 5 maanden bezig met cutten, laat staan dat ik door was gegaan ;)

Daarna heb ik een bulk periode gehad. kwam ongeveer 1kg per 2 maanden aan. helaas moeten stoppen door blessures.

• #1.836
Is die 100cm buikomtrek serieus?:eek!: Want dat is inderdaad een vies uit de hand gelopen bulk dan..

Lekkere training kerel!:thumb:
Yep.. Dat was toch wel redelijk een slap in the face.. Morgen een nieuw meet- en weegmoment. Kijken of ik ook een beetje fatsoenlijke pic kan nemen als vergelijkingsmateriaal.

ik ging van 78,5kg naar 72kg. deadlift met 10kg omhoog, squat ook.

Je mag mij hierover wel spammen ;)
Dat is nice man! Verwacht dit weekend een paar berichtjes ;)

• #1.837
Deze week is trouwens ongelooflijk kut met trainen. Hele week al beroerd (goede verkoudheid met een flinke portie hooikoorts), dus 2 trainingen moeten skippen ivm benauwdheid en hoofdpijn. "Mooi" om dit ook aan de rusthartslag terug te zien, normaal stabiel rond 47 á 48, nu dik 53+.
Volgende week moeten we weer gaan knallen GVD!

Oeps... 100 cm, dat had ik niet gedacht adh van je pics. Daar mag toch wel wat aan gebeuren, daar heb je wel een punt.
De lucht zit vol pollen nu, wordt wel beter na het buitje van het weekend :)

Kut, een beroerde week dus.. Als je flink last hebt van hooikoorts is dan ook echt dikke ellende, wil altijd mijn oogballen eruit halen en aflikken. Ofzo. Die jeuk, serieus, daar kan je echt gek van worden.. Wat overigens best eens wilt helpen als je gek wordt van zo'n raar jeukerig gevoel bovenin je neus, is wat vaseline onder je neus smeren. Serieus, wil echt nog wel eens helpen :).

• #1.840
Oeps... 100 cm, dat had ik niet gedacht adh van je pics. Daar mag toch wel wat aan gebeuren, daar heb je wel een punt.
De lucht zit vol pollen nu, wordt wel beter na het buitje van het weekend :)
Ik had het ook niet écht in de gaten.. Tot ik mezelf in een video terug zag en me de pl**ris schrok (zie spoiler voor betreffende still):
n4h4kU7.png
Kut, een beroerde week dus.. Als je flink last hebt van hooikoorts is dan ook echt dikke ellende, wil altijd mijn oogballen eruit halen en aflikken. Ofzo. Die jeuk, serieus, daar kan je echt gek van worden.. Wat overigens best eens wilt helpen als je gek wordt van zo'n raar jeukerig gevoel bovenin je neus, is wat vaseline onder je neus smeren. Serieus, wil echt nog wel eens helpen :).
He wattes? Vaseline onder je neus?
M'n ogen vallen gelukkig nog wel mee deze week. Brandt een beetje, maar vooral m`n neus en keel zijn naar de klote. Ach.. Komt wel weer goed, vandaag ging al een stuk beter!

Terug
Naar boven