- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké, ik had haast, ik had trillende handjes en de belichting is kut, dus niet al een te beste foto. Bovendien zit het meetlint ook niet helemaal netjes strak, omdat ie iets wegschoof tijdens het maken van de foto. Zat toch rond de 39cm strak iig.. Geen 40,5cm meer helaas40.5cm...huh?? Dan ogen ze inderdaad kleiner dan ze zijn op de foto..
Hahah true!OK, helaas is de buik groter dan hij lijkt, maar de biceps toch ook! Dat is het goede nieuws![]()

Dit keer 1,5 uur precies over gedaan, wel maar heeeel kort opgewarmd omdat ik in tijdnood kwam anders. Normaal tel ik er een kwartiertje bij op voor opwarmenMooie training Kevin! Hoelang doe je hierover? Die OHP gewoon weer lekker opbouwen zou ik zeggen![]()
Hahah true!
Dit keer 1,5 uur precies over gedaan, wel maar heeeel kort opgewarmd omdat ik in tijdnood kwam anders. Normaal tel ik er een kwartiertje bij op voor opwarmen

Zeker! Gisteren 1 lange cardio sessie gehad
Het festivalseizoen is weer begonnen en dat is helemaal hartstikke mooi

Dat kan toch bijna niet, als het terrein 200 m lang is zou je dat 125x heen en weer gelopen moeten zijn!Zeker! Gisteren 1 lange cardio sessie gehadHet festivalseizoen is weer begonnen en dat is helemaal hartstikke mooi
Stats van gisteren
Aantal stappen: 48,288
Afstand gelopen: 35,36km
Kcal verbrand: 6,418
Het grote voordeel is dat ik vandaag lekker veel mag eten om te compenseren![]()
Even aangepastDat kan toch bijna niet, als het terrein 200 m lang is zou je dat 176.8x heen en weer gelopen moeten zijn!

Haha lekker bezig geweest, onderhand een hele marathon gelopen op deze manier![]()
Echt sick als je dat zo terug ziet eigenlijk..
Dat kan toch bijna niet, als het terrein 200 m lang is zou je dat 125x heen en weer gelopen moeten zijn!
Geen idee of het klopt, maar volgens mij is zo'n terrein wel iets langer dan 200 meter als je er 25,000 man en 8 area's kwijt kunt. Of je dat nou echt 176x op en neer loopt, durf ik te betwijfelen ja. Maar vergeet niet dat je veel, héél véél kleine stappen zet, binnen de vriendengroep, maar vooral ook veel stappen op de plaats
Althans, soortgelijke bewegingen iig. Je bent zo'n dag continu in beweging, ook terug te zien aan de hartslag grafiek van die dag:
persoonlijke begeleiding