Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Keer voor de afwisseling gewoon.. Normaal gesproken doe je kuiten altijd als laatste oefening, maar waarom niet een keer mee beginnen als je nog fris en fruitig bent?Zier er goed uit! Waarom calves in het begin, of kwam dat gewoon zo uit?

Goede instelling en training!Keer voor de afwisseling gewoon.. Normaal gesproken doe je kuiten altijd als laatste oefening, maar waarom niet een keer mee beginnen als je nog fris en fruitig bent?![]()
Nee, helemaal niet eigenlijk.. Ook niet tot failure gegaan, omdat je anders al half op je benen staat te wankelen voordat je nog met de rest van de training moet beginnen..Goede instelling en training!
Geen last gehad van je kuiten gedurende de training?
Mwoa, het wordt al wat minder gelukkig. Afgelopen nacht prima geslapen, nachten daarvoor heb ik het makkelijk 1:30 - 2:00 zien worden, continu liggen hoesten. Vandaag ook thuis gewerkt, dus lekker uitgeslapen enzo. Was nodig.Toch even naar de huisarts voor die verrotte hoest?![]()

Omdat je squat dan niet meer fruitig is?Keer voor de afwisseling gewoon.. Normaal gesproken doe je kuiten altijd als laatste oefening, maar waarom niet een keer mee beginnen als je nog fris en fruitig bent?![]()

Mwoa, dat zal best wel meevallen.. Een hele been training kost meer energie dan 3 setjes kuitenOmdat je squat dan niet meer fruitig is?
Lekkere been train!

Mwoa, fijn vind ik het niet. Maar kan me er wel redelijk doorheen bijten jaHeeft warmte invloed op je training of weet je dat goed te handelen?
Vind het zelf maar wat afzien namelijk![]()
Vandaag armen achterwege gelaten, omdat ik morgen een dedicated armday erbij pak. In plaats daarvan 2 extra borst oefeningen gedaan.Je wordt ouder, pappa....Was m`n side raises aan het doen toen een 17-jarig jochie aan me kwam vragen of ik hun dropset mee wilde doen, wilde me niet laten kennen dus vol overgave mee gedaan. Doodgaaaaan! :O

Ja
Die gastjes van 17 zijn wel bloed fanatiek en dat is mooi om te zien!Je bent een beach boy of je bent het niet he...

Ben benieuwd man! Fail to prep..preapare to fail..Je bent een beach boy of je bent het niet he...
Anyway, net m`n eten klaargemaakt voor de komende 3 dagen. Ik ga toch eens het recompen proberen, zoals hier geopperd. Na wat tips hier, mezelf wat ingelezen te hebben en mijn eigen gedachten erop los te laten ben ik op het volgende uit gekomen:
500 kcal onder onderhoud op rustdagen (2x)
200 kcal boven onderhoud op trainingsdagen (5x)
Het weektotaal ligt dan zo rond onderhoud.
4 bakjes: rijst met kip + broccoli, noten
2 bakjes: zoete aardappel met kip + broccoli, noten
En 3 bakjes rijst, kip, broccoli, noten voor de rustdag woensdag
![]()
Dit wil ik zo een paar weken proberen, kijken hoe mijn lichaam erop reageert. Daarop kan ik gaan sturen; lager in kcal op rustdagen als het BF% niet omlaag ga of kcal op trainingsdagen omhoog als ik geen VVM pak.