AndroidHealthClinic

Kevv's quest to summertime shredness

Die shoulder bombs.. Dat moet wel compleet doodgaan zijn zeg :roflol:!

Zou me er ook eens verder in willen verdiepen, het lijkt mij in ieder geval wel wat om volgend jaar uit te proberen..
Als jij nu eerst eens aan de slag gaat zodat ik de bevindingen hier kan lezen, dan weet ik voor 2017 beter wat te doen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
Multi quote komt morgen! Nu lekker m`n opzoeken, ben gesloopt.

Training van vanavond: Legs

w/o comments: Naar de klote gaan, dat was het. Squat was echt zwaar, niet verwacht. Die aanhoudende kinkhoest helpt dan niet mee.
Rest van de training dikke prima!

Screen Shot 2016-05-17 at 22.32.26.png

Zier er goed uit! Waarom calves in het begin, of kwam dat gewoon zo uit?

• #1.865
Zier er goed uit! Waarom calves in het begin, of kwam dat gewoon zo uit?
Keer voor de afwisseling gewoon.. Normaal gesproken doe je kuiten altijd als laatste oefening, maar waarom niet een keer mee beginnen als je nog fris en fruitig bent? :)

Keer voor de afwisseling gewoon.. Normaal gesproken doe je kuiten altijd als laatste oefening, maar waarom niet een keer mee beginnen als je nog fris en fruitig bent? :)
Goede instelling en training!

Geen last gehad van je kuiten gedurende de training?

Toch even naar de huisarts voor die verrotte hoest? ;)

• #1.868
Goede instelling en training!

Geen last gehad van je kuiten gedurende de training?
Nee, helemaal niet eigenlijk.. Ook niet tot failure gegaan, omdat je anders al half op je benen staat te wankelen voordat je nog met de rest van de training moet beginnen..
Toch even naar de huisarts voor die verrotte hoest? ;)
Mwoa, het wordt al wat minder gelukkig. Afgelopen nacht prima geslapen, nachten daarvoor heb ik het makkelijk 1:30 - 2:00 zien worden, continu liggen hoesten. Vandaag ook thuis gewerkt, dus lekker uitgeslapen enzo. Was nodig.

• #1.869
Gisteren rug + biceps getraind met een maatje, in een andere gym. Niet onthouden hoeveel sets en reps (en de gewichten al helemaal niet), maar was een goede training. Zat goed vol en voel rug en biceps vandaag heeeeul goed :D

Training van vanavond: LB

w/o comments: t*ring, wat was het heet in de gym :O Gelukkig een tanktop meegenomen, dus m`n doorweekte shirt na DL kunnen verwisselen.
Goede training, lekker hoge intensiteit blijkt ook wel, 3300 kcal verbrand vandaag, terwijl ik overdag niet bewogen heb. Morgen upper body (minus armen) en zaterdag eens een armday doen, kijken hoe dat bevalt. Armen moeten harder groeien!!

Screen Shot 2016-05-19 at 22.27.08.png

Omdat je squat dan niet meer fruitig is? :D

Lekkere been train!

Heeft warmte invloed op je training of weet je dat goed te handelen?
Vind het zelf maar wat afzien namelijk :rolleyes:

• #1.872
  • #1.873
Training van vandaag: Upper

w/o comments: Goede training :) Vandaag armen achterwege gelaten, omdat ik morgen een dedicated armday erbij pak. In plaats daarvan 2 extra borst oefeningen gedaan.
Was m`n side raises aan het doen toen een 17-jarig jochie aan me kwam vragen of ik hun dropset mee wilde doen, wilde me niet laten kennen dus vol overgave mee gedaan. Doodgaaaaan! :O Daarna wel even netjes m`n side raises afgemaakt natuurlijk.

Screen Shot 2016-05-21 at 14.23.55.png

• #1.874
Gewicht vanochtend: 80,1kg
Buikomvang: ca. 98 cm

2 weken bezig met de cut en 1,5kg kwijt. Wat dat betreft tevreden.
Gisteren wel cheatday gehad wat de buikomvang zou kunnen verklaren; friet als avondeten (dagtotaal wel netjes 500 kcal onder onderhoud hoor!), een feestje gehad bij de lokale voetbalvereniging waar ik 2 biertjes en veel cola light gedronken heb - Hapjes wel overgeslagen.

• #1.877
Training van vandaag: Armday!

w/o comments: Nog niet eerder een armday gedaan, maar is erg goed bevallen. Training is geïnspireerd door een filmpje van Calum von Moger. Echt monster pomp aan over gehouden :D

Screen Shot 2016-05-22 at 14.02.48.png

Dat zijn een hoop kruls ;)

• #1.879
Je bent een beach boy of je bent het niet he... ;)

Anyway, net m`n eten klaargemaakt voor de komende 3 dagen. Ik ga toch eens het recompen proberen, zoals hier geopperd. Na wat tips hier, mezelf wat ingelezen te hebben en mijn eigen gedachten erop los te laten ben ik op het volgende uit gekomen:
500 kcal onder onderhoud op rustdagen (2x)
200 kcal boven onderhoud op trainingsdagen (5x)
Het weektotaal ligt dan zo rond onderhoud.

4 bakjes: rijst met kip + broccoli, noten
2 bakjes: zoete aardappel met kip + broccoli, noten
En 3 bakjes rijst, kip, broccoli, noten voor de rustdag woensdag

image.jpeg

Dit wil ik zo een paar weken proberen, kijken hoe mijn lichaam erop reageert. Daarop kan ik gaan sturen; lager in kcal op rustdagen als het BF% niet omlaag ga of kcal op trainingsdagen omhoog als ik geen VVM pak.

Je bent een beach boy of je bent het niet he... ;)

Anyway, net m`n eten klaargemaakt voor de komende 3 dagen. Ik ga toch eens het recompen proberen, zoals hier geopperd. Na wat tips hier, mezelf wat ingelezen te hebben en mijn eigen gedachten erop los te laten ben ik op het volgende uit gekomen:
500 kcal onder onderhoud op rustdagen (2x)
200 kcal boven onderhoud op trainingsdagen (5x)
Het weektotaal ligt dan zo rond onderhoud.

4 bakjes: rijst met kip + broccoli, noten
2 bakjes: zoete aardappel met kip + broccoli, noten
En 3 bakjes rijst, kip, broccoli, noten voor de rustdag woensdag

image.jpeg

Dit wil ik zo een paar weken proberen, kijken hoe mijn lichaam erop reageert. Daarop kan ik gaan sturen; lager in kcal op rustdagen als het BF% niet omlaag ga of kcal op trainingsdagen omhoog als ik geen VVM pak.
Ben benieuwd man! Fail to prep..preapare to fail..

Goed bezig dus!:thumb:

Terug
Naar boven