MuscleMeat

Kevv's quest to summertime shredness

Nieuwsgierig naar hoe het voor je gaat uitpakken.. In ieder geval een duidelijk plan, dat is altijd al goed! ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
Ben benieuwd man! Fail to prep..preapare to fail..

Goed bezig dus!:thumb:
Heel benieuwd of het nu ook echt merkbaar meerwaarde heeft, t.o.v. IIFYM. Waarbij ik eigenlijk altijd wel redelijk clean at, maar voornamelijk brood en broodjes als koolhydraat bron had. En misschien wat teveel pindakaas op een dag :roflol:
Nieuwsgierig naar hoe het voor je gaat uitpakken.. In ieder geval een duidelijk plan, dat is altijd al goed! ^^
Anders ik wel. Hoop vooral op weer een beetje krachtwinst en toch afnemend BF% :)

• #1.883
Training van vanavond: Legs

w/o comments: Overall een prima training. Zeker als je bedenkt dat ik vanochtend weer een hevige migraine aanval heb gehad (duurde tot ca. 13:00). Tot die tijd alleen in bed gelegen en amper gegeten..

Screen Shot 2016-05-23 at 22.45.36.png

Dikke training hoor Kev!:thumb:

Damn, kan me niet voorstellen hoe ontzettend kut migraine moet zijn..
Lijkt me wel impact te hebben als in dat je na zo'n aanval niet bepaald helemaal fit bent de volgende dag?

op rustdagen kan lager man :D

meer eten op trainingsdagen = win.

• #1.887
Training van vanavond: Push

w/o comments: Wederom goede training. 2 dagen 200 kcal boven onderhoud eten voelt qua kracht meteen goed eigenlijk (mentaal iets?), maar heb tegelijkertijd wel meteen het gevoel er wat vochtiger/vetter bij te staan. Geen idee of dat ook daadwerkelijk zo is hoor..
Tevreden met alle presses, behalve shoulder press. Misschien wat teveel kracht gegeven op de borst oefeningen?

Screen Shot 2016-05-24 at 23.25.42.png
[/B]

Laatst bewerkt:
Denk inderdaad dat de boel al aardig leeg was voordat je aan schouders begon. Je kunt ook overwegen om schouders voor de fly's te plaatsen..

Zal eerder door de incline komen, flyes is al wat minder belastend voor schouders..

Fijn dat je de eerste kilo's weer kwijt bent. Zie nu ook trouwens pas dat je titel luidt "quest to absthetics" ipv aesthetics. Goede woordkeuze :D

Ach, stel dat het een mentaal placebo effect is.. Who cares als je daardoor een nette training neerzet? ;)

• #1.892
Thanks buddy!
Damn, kan me niet voorstellen hoe ontzettend kut migraine moet zijn..
Lijkt me wel impact te hebben als in dat je na zo'n aanval niet bepaald helemaal fit bent de volgende dag?
Je wilt het niet weten. Meest vervelende pijn die er is imo.
op rustdagen kan lager man :D

meer eten op trainingsdagen = win.
f**k dat.. Vandaag zit ik op rond 2200 kcal (inclusief avondeten) en ik heb echt de hele dag honger :P Als ik naar 1500 ga, zoals jij voorstelt, val ik om.
Ik kom einde van deze week ongeveer op onderhoud uit. Kijken hoe ik daarop reageer, verlagen op rustdagen (en dus weektotaal) kan altijd nog.

Denk inderdaad dat de boel al aardig leeg was voordat je aan schouders begon. Je kunt ook overwegen om schouders voor de fly's te plaatsen..
Schouders zullen wel redelijk fried zijn geweest toen ik eraan begon ja.. Of ik doe shoulder presses gewoon wat lichter, aangezien ik op UB dag begin met zware (voor mij toch) overhead press ;)
Zal eerder door de incline komen, flyes is al wat minder belastend voor schouders..
Denk het ook idd
Fijn dat je de eerste kilo's weer kwijt bent. Zie nu ook trouwens pas dat je titel luidt "quest to absthetics" ipv aesthetics. Goede woordkeuze :D
Haha, het duurde even voordat iemand dat opmerkte ;)
Ach, stel dat het een mentaal placebo effect is.. Who cares als je daardoor een nette training neerzet? ;)
True, true..

Hoe staat het eigenlijk met cardio Kevin? Af en toe nog aan het fietsen, of niet? :)

Ik zou hoe dan ook ook op rustdagen niet onder je BMR gaan zitten..of althans niet met voeding alleen al..

Voorheen fietstte je inderdaad aardig veel..dat alweer opgepakt?

• #1.895
Hoe staat het eigenlijk met cardio Kevin? Af en toe nog aan het fietsen, of niet? :)
Nog even niet.. Ik ben tegenwoordig een mooi weer fietser en de dagen dat het dit jaar mooi weer was, kon ik niet :X Ga ik wel weer oppakken ja, maar niet zo extreem als vorig jaar.
Ik zou hoe dan ook ook op rustdagen niet onder je BMR gaan zitten..of althans niet met voeding alleen al..

Voorheen fietstte je inderdaad aardig veel..dat alweer opgepakt?
Dan kan ik nog wel ff doorgaan.. BMR zou ca. 1870 zijn. Op rustdagen zit m`n kcal inname rond de 2200 kcal. Dit varieert wel, afhankelijk van hoeveel ik die dag beweeg (of hoe weinig..)
Cardio wil ik, om BF te verlagen althans, pas later gaan toevoegen. Maar cardio vind ik leuk, dus ga ik dat gewoon doen wanneer het mooi weer en ik zin + tijd heb :D

• #1.896
Training van gisterenavond: Pull

w/o comments: Weinig over te zeggen. Lekkere pomp in de rug.
Die curls word ik wel echt moe van. Geen idee wat daarmee aan de hand is..

Screen Shot 2016-05-26 at 23.08.02.png

Is ook wel erg veul biceps werk, geen wonder hoor dat die moe worden. :)

• #1.898
Gewicht vanochtend: 79,6kg
Buikomvang: Vergeten te meten >.<

Nu 1,9kg kwijt in 4 weken. Weer een half kilootje eraf dus. Qua BW loopt het precies volgens plan!

Nice dat alles volgens plan verloopt, hopelijk volgende weegmoment nog steeds op koers, lekker bezig!

• #1.900
Terug
Naar boven