SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel benieuwd of het nu ook echt merkbaar meerwaarde heeft, t.o.v. IIFYM. Waarbij ik eigenlijk altijd wel redelijk clean at, maar voornamelijk brood en broodjes als koolhydraat bron had. En misschien wat teveel pindakaas op een dagBen benieuwd man! Fail to prep..preapare to fail..
Goed bezig dus!![]()

Anders ik wel. Hoop vooral op weer een beetje krachtwinst en toch afnemend BF%Nieuwsgierig naar hoe het voor je gaat uitpakken.. In ieder geval een duidelijk plan, dat is altijd al goed! ^^

Thanks buddy!
Je wilt het niet weten. Meest vervelende pijn die er is imo.Damn, kan me niet voorstellen hoe ontzettend kut migraine moet zijn..
Lijkt me wel impact te hebben als in dat je na zo'n aanval niet bepaald helemaal fit bent de volgende dag?
f**k dat.. Vandaag zit ik op rond 2200 kcal (inclusief avondeten) en ik heb echt de hele dag hongerop rustdagen kan lager man
meer eten op trainingsdagen = win.
Als ik naar 1500 ga, zoals jij voorstelt, val ik om.Schouders zullen wel redelijk fried zijn geweest toen ik eraan begon ja.. Of ik doe shoulder presses gewoon wat lichter, aangezien ik op UB dag begin met zware (voor mij toch) overhead pressDenk inderdaad dat de boel al aardig leeg was voordat je aan schouders begon. Je kunt ook overwegen om schouders voor de fly's te plaatsen..
Denk het ook iddZal eerder door de incline komen, flyes is al wat minder belastend voor schouders..
Haha, het duurde even voordat iemand dat opmerkteFijn dat je de eerste kilo's weer kwijt bent. Zie nu ook trouwens pas dat je titel luidt "quest to absthetics" ipv aesthetics. Goede woordkeuze![]()
True, true..Ach, stel dat het een mentaal placebo effect is.. Who cares als je daardoor een nette training neerzet?![]()
Nog even niet.. Ik ben tegenwoordig een mooi weer fietser en de dagen dat het dit jaar mooi weer was, kon ik niet :X Ga ik wel weer oppakken ja, maar niet zo extreem als vorig jaar.Hoe staat het eigenlijk met cardio Kevin? Af en toe nog aan het fietsen, of niet?![]()
Dan kan ik nog wel ff doorgaan.. BMR zou ca. 1870 zijn. Op rustdagen zit m`n kcal inname rond de 2200 kcal. Dit varieert wel, afhankelijk van hoeveel ik die dag beweeg (of hoe weinig..)Ik zou hoe dan ook ook op rustdagen niet onder je BMR gaan zitten..of althans niet met voeding alleen al..
Voorheen fietstte je inderdaad aardig veel..dat alweer opgepakt?

True, maar dan zou ik wat rug werk moeten laten vallen en dat is ook onzin voor zo'n grote spiergroep..Is ook wel erg veul biceps werk, geen wonder hoor dat die moe worden.![]()
Tot nu toe perfect volgens plan, zonder cardio. Gaat goedNice dat alles volgens plan verloopt, hopelijk volgende weegmoment nog steeds op koers, lekker bezig!