- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
,
.
.Komt goed joh. Deze week m`n shit herpakken en niet zo zeuren.Keep it up Kev!
Ben benieuwd wat je gaat besluiten qua schema!
Aye aye!
Doe m`n best om de gewichten hoog te houdenzolang je lineaire progressie toepast is het goed. vooral in je cut de gewichten hoog houden
ik cut btw ook al 2 a 3 weken.. gewicht zakt en me gewichten gaan gewoon omhoog hoor![]()
Lukt ook wel, alleen niet zo als tijdens de bulk. Maar dat is logisch natuurlijk..Een flinke schop voor m`n reet, dat was ff nodig jaCutten icm met vrij hoog in de reps is echt zwaar, omdat je brandstof tekort komt. Vooral gewicht hoog nu zoals anderen ook al zeggen.
En schop voor je reet![]()
Kracht progressie is wel wat mij het meest motiveert ja. Geeft me toch altijd het gevoel dat het goed zit ofzo.. Moet dat nu wel een beetje van me afschudden, dat ben ik gewoon niet gewend na 1,5 jaar bulken.Het lijkt erop dat progressie in kracht jou het meeste motiveert, maar als je in een cut zit wordt dat een best lastig verhaal denk ik. Succes deze week!![]()
Truth.Gewoon accepteren dat kracht iets achteruit gaat, je wil toch een shredded mofo worden?
Ja, en ik wil veel te snel joh. Ik weet dat cutten een lang(zaam) proces is, maar toch ergens, onbewust, wil je in 6 weken helemaal shredded te zijn, wat bullshit is.Tsja, zeer herkenbaar.
Even geslackt dit weekend en nu gewoon weer doorknallen. Als de motivatie er niet is, kan je inderdaad altijd je trainingen aanpassen op zodanige wijze dat je er weer plezier in terugkrijgt. Overigens kijk je natuurlijk altijd kritischer naar jezelf dan wanneer je een onbekende geheel objectief je lijf laat beoordelen. Die progressie zal waarschijnlijk wel te zien zijn, alleen in jouw ogen niet.
Ik vond dat gewicht op de FSQ best wel tegen vallen eigenlijkFlink gewicht al op die FSQ's man!!
Sumo's gaan ook lekker en je hebt de boel goed gesloopt met wat isolatieNiet vergeten een rollator en traplift te bestellen hè..
Lopen ging vandaag wat lastiger dan normaal. Maar die paar dagen spanning van de boog en uiteindelijk de schop onder m`n kont was wel wat ik nodig had..Jazeker!
). Kleine 10 minuten van Golds Gym. Chipotle recht voor de deur. For the gains!!