XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Training van vanochtend: UB

w/o comments: Goede training. Weinig aan toe te voegen.

Screen Shot 2016-05-29 at 00.22.34.png

jelly op je ohp.. maar je weegt ook wel 7kg zwaarder :D

• #1.903
Lief dagboek :roflol:,

Pff.. Dit weekend echt even een flinke motivatie dip (gehad). Vrijdagavond had ik helemaal geen zin om te trainen, en er dus maar voor gekozen om met vrienden de kroeg in te gaan (ik als bob, dus alleen maar cola (light).
Zaterdag hetzelfde verhaal, had legday gepland staan maar totaal geen motivatie - Toch m`n luie reet uit bed gesleept en er maar een prima UB training van gemaakt. Zou vandaag dan wel benen doen, maar wederom echt 0 motivatie en dus maar niet gegaan. Even spanning van de boog dit weekend.

Hoe het komt? Durf ik niet met zekerheid te zeggen.. Ik denk omdat ik ten eerste een flinke stap achteruit ben gegaan qua kracht nadat ik gestopt ben met creatine en dat nog steeds niet terug heb. Daarnaast denk ik dat ik het gevoel heb dat ik al even stil sta. Sinds ik begonnen ben met cutten gaat m`n BW netjes met 0,5kg per week omlaag, maar ik zie het nog niet. Niet dat ik wonderen verwacht hoor, maar geen verandering in fysiek zien en nauwelijks progressie maken op de compounds.. Dat is een combinatie die even met m`n mind fuckt. En dat komt wel weer goed, I know :)

Nu ik aan het recompen ben, wil ik misschien toch weer terug naar 5/3/1 van Wendler voor de compounds. Dat werkte echt super, ging met sprongen vooruit qua kracht. Ik heb sterk het gevoel dat mijn lichaam positief reageert op zware, low-rep compounds aangevuld met high-reps assistance werk. Ik kijk aankomende week nog even aan, en dan zal ik m`n keuze maken. Voor de zekerheid maak ik deze week een soort van 5RM test week, zodat ik eventueel direct kan starten met Hendler.

M`n bakjes met eten voor volgende week staan weer klaar in de koelkast. Vanavond lekker op tijd naar bed en morgen is het weer "getting my shit together". We gaan weer knallen verdomme!

Keep it up Kev!

Ben benieuwd wat je gaat besluiten qua schema!

Back in line mate!

zolang je lineaire progressie toepast is het goed. vooral in je cut de gewichten hoog houden ;)

ik cut btw ook al 2 a 3 weken.. gewicht zakt en me gewichten gaan gewoon omhoog hoor :trollface:

Cutten icm met vrij hoog in de reps is echt zwaar, omdat je brandstof tekort komt. Vooral gewicht hoog nu zoals anderen ook al zeggen.
En schop voor je reet :D

Het lijkt erop dat progressie in kracht jou het meeste motiveert, maar als je in een cut zit wordt dat een best lastig verhaal denk ik. Succes deze week! :D

Gewoon accepteren dat kracht iets achteruit gaat, je wil toch een shredded mofo worden?

Tsja, zeer herkenbaar :o.
Even geslackt dit weekend en nu gewoon weer doorknallen. Als de motivatie er niet is, kan je inderdaad altijd je trainingen aanpassen op zodanige wijze dat je er weer plezier in terugkrijgt. Overigens kijk je natuurlijk altijd kritischer naar jezelf dan wanneer je een onbekende geheel objectief je lijf laat beoordelen. Die progressie zal waarschijnlijk wel te zien zijn, alleen in jouw ogen niet ;).

• #1.911
Keep it up Kev!

Ben benieuwd wat je gaat besluiten qua schema!
Komt goed joh. Deze week m`n shit herpakken en niet zo zeuren.
Aye aye!
zolang je lineaire progressie toepast is het goed. vooral in je cut de gewichten hoog houden ;)

ik cut btw ook al 2 a 3 weken.. gewicht zakt en me gewichten gaan gewoon omhoog hoor :trollface:
Doe m`n best om de gewichten hoog te houden ;) Lukt ook wel, alleen niet zo als tijdens de bulk. Maar dat is logisch natuurlijk..

Cutten icm met vrij hoog in de reps is echt zwaar, omdat je brandstof tekort komt. Vooral gewicht hoog nu zoals anderen ook al zeggen.
En schop voor je reet :D
Een flinke schop voor m`n reet, dat was ff nodig ja
Het lijkt erop dat progressie in kracht jou het meeste motiveert, maar als je in een cut zit wordt dat een best lastig verhaal denk ik. Succes deze week! :D
Kracht progressie is wel wat mij het meest motiveert ja. Geeft me toch altijd het gevoel dat het goed zit ofzo.. Moet dat nu wel een beetje van me afschudden, dat ben ik gewoon niet gewend na 1,5 jaar bulken.
Gewoon accepteren dat kracht iets achteruit gaat, je wil toch een shredded mofo worden?
Truth.
Tsja, zeer herkenbaar :o.
Even geslackt dit weekend en nu gewoon weer doorknallen. Als de motivatie er niet is, kan je inderdaad altijd je trainingen aanpassen op zodanige wijze dat je er weer plezier in terugkrijgt. Overigens kijk je natuurlijk altijd kritischer naar jezelf dan wanneer je een onbekende geheel objectief je lijf laat beoordelen. Die progressie zal waarschijnlijk wel te zien zijn, alleen in jouw ogen niet ;).
Ja, en ik wil veel te snel joh. Ik weet dat cutten een lang(zaam) proces is, maar toch ergens, onbewust, wil je in 6 weken helemaal shredded te zijn, wat bullshit is.

• #1.912
Training van vanavond: LB

w/o comments: Rete zware training vandaag. Regelmatig duizelig, misselijk. Mezelf een flinke schop onder m`n kont gegeven en tot het gaatje gegaan. Ga ik morgen wel voelen!
Front squats zijn weer ff wennen. Die voel je in je buik hey! :O

Screen Shot 2016-05-30 at 23.06.29.png

Flink gewicht al op die FSQ's man!!:thumb:

Sumo's gaan ook lekker en je hebt de boel goed gesloopt met wat isolatie:fire: Niet vergeten een rollator en traplift te bestellen hè..

• #1.914
Flink gewicht al op die FSQ's man!!:thumb:

Sumo's gaan ook lekker en je hebt de boel goed gesloopt met wat isolatie:fire: Niet vergeten een rollator en traplift te bestellen hè..
Ik vond dat gewicht op de FSQ best wel tegen vallen eigenlijk :P Lopen ging vandaag wat lastiger dan normaal. Maar die paar dagen spanning van de boog en uiteindelijk de schop onder m`n kont was wel wat ik nodig had..

• #1.915
Training van vanavond: Push

w/o comments: Lekkere training. Weer gemotiveerd, energie, zin in om te liften.
Eerste keer dat ik 70kg 5x5 doe en viel niet tegen. Ook in tanktop getraind, zelfs dat viel niet tegen :P #stemmingswisselingen

Screen Shot 2016-05-31 at 23.06.38.png

Laatst bewerkt:
Goed zo, weer back on track :thumbs:

• #1.917
Jazeker!

En volgende week vrijdag vlieg ik mooi naar LA! Heb een super dik appartement gehuurd samen met een collega in Marina del Rey (ken je vast wel van GTA :P ). Kleine 10 minuten van Golds Gym. Chipotle recht voor de deur. For the gains!!
Zaterdag, zondag en maandag overdag is volledig vrije tijd. Zondagavond en maandagavond heb ik een aantal persconferenties + borrels. Vervolgens ga ik dan met werk dinsdag, woensdag en donderdag naar de E3 (game beurs) om vervolgens vrijdag de hele dag vrij te zijn (en savonds weer terug). Echt focking veel zin in!

Wat!? Fucking vet man! Eerste keer usa?

Ik weet niet of gewone stervelingen Gold's Gym inkomen. Wel gaaf om daar rond te kijken ;) Have fun!

Ziet er goed uit man.

En wow LA. Nice.

Terug
Naar boven