XXL Nutrition

Kevv's quest to summertime shredness

Holy shit, dat klinkt echt als een mooi avontuur man :D. Ben je eerder in de US geweest?!

Whhuuuut, dat klinkt echt nice! :D
Heb vorige jaar in Parijs Chipotle geprobeerd, holy moly, die weten wel wat pittig is.. :roflol:

Jazeker!

En volgende week vrijdag vlieg ik mooi naar LA! Heb een super dik appartement gehuurd samen met een collega in Marina del Rey (ken je vast wel van GTA :P ). Kleine 10 minuten van Golds Gym. Chipotle recht voor de deur. For the gains!!
Zaterdag, zondag en maandag overdag is volledig vrije tijd. Zondagavond en maandagavond heb ik een aantal persconferenties + borrels. Vervolgens ga ik dan met werk dinsdag, woensdag en donderdag naar de E3 (game beurs) om vervolgens vrijdag de hele dag vrij te zijn (en savonds weer terug). Echt focking veel zin in!
Damn Son..nadat ik heb gewerkt waar @Basma werkt kom ik bij jou solliciteren..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.924
Ik weet niet of gewone stervelingen Gold's Gym inkomen. Wel gaaf om daar rond te kijken ;) Have fun!
Tuurlijk wel. Het is toch niets anders dan een normale sportschool, alleen bekend door de pro's.
Ze zouden wel gek zijn als ze toeristen er niet laten trainen eigenlijk.. Elke fitness dude wilt daar toch wel ff een uurtje knallen als ze in de buurt zijn?
Ziet er goed uit man.

En wow LA. Nice.
Thanks beast! LA, ben benieuwd!

Holy shit, dat klinkt echt als een mooi avontuur man :D. Ben je eerder in de US geweest?!
Wordt echt zwaar dol :D
Ben toen ik 18 was een weekje in Miami geweest. Maar dat sloeg nergens op, want je kon echt geen zak doen onder de 21.
Whhuuuut, dat klinkt echt nice! :D
Heb vorige jaar in Parijs Chipotle geprobeerd, holy moly, die weten wel wat pittig is.. :roflol:
Haha, dan vraag ik maar of ze de pepertjes enzo eruit willen laten :P
Damn Son..nadat ik heb gewerkt waar @Basma werkt kom ik bij jou solliciteren..:o
Doe 't !

Als je van cheesecake houdt ook eens naar cheesecake Factory gaan daar, heerlijk eten en die cheesecake daar damn!

• #1.926
Als je van cheesecake houdt ook eens naar cheesecake Factory gaan daar, heerlijk eten en die cheesecake daar damn!
Ja hadden we in Australië toen ook ja. Cheesecake is misschien wel het beste fucking nagerecht ooit. Oh nee, sticky date pudding met karamel saus <3
Komt wel goeeeeed

• #1.927
Training van vanavond: Pull

w/o comments: Tevreden met de training. Pull-ups waren weer lekker zwaar, as usual. Baal ik toch wel van eigenlijk..
Anyway, goede pomp all around :)

Screen Shot 2016-06-01 at 22.40.11.png

Ja hadden we in Australië toen ook ja. Cheesecake is misschien wel het beste fucking nagerecht ooit. Oh nee, sticky date pudding met karamel saus <3
Komt wel goeeeeed
De hot fudge brownie van Hardrock cafe of Sticky Toffee van Loetje komt ook aardig in de buurt..

Toetjes over het algemeen zijn hnnng:eating:

Ook niet zo een sterke pull-upper ze ik! Wel weer een prima training..goed pomp ook zeker na al dat bicep-geweld:fire:

Best goed weer man

• #1.931
Zo, Kevv is weer boven thee water :D Na vrijdagavond een UB training te hebben gedaan (vergeten te loggen), vertrokken naar Intents Festival. Daar het hele weekend doorgebracht. Weinig geslapen, veel lol gehad en ontzettend veel kcal verbrand (zaterdag en zondag zo'n 13,5k totaal!). Heerlijk weertje, heerlijk genoten :)

Training van vanavond: Pull

w/o comments: Prima training. Zeker kijkend naar afgelopen weekend en hoe brak ik gisteren nog was (en hoe fit ik vandaag ineens weer was). Heel tevreden mee :)

Screen Shot 2016-06-07 at 22.46.33.png

Lekkere training, ondanks het festival seizoen dat weer begonnen is :p
Nog een paar daagjes tot LA....

Sterke training na zo een weekend!:thumb:

• #1.934
Die +13k kcal zitten daar vast voor iets tussen :D

• #1.937
Training van vanavond: Legday

w/o comments: Terug begonnen met Wendler. Werkte goed vorige keer, dus we gaan weer op de oude toer verder.
Overall ok training vanavond.

Screen Shot 2016-06-08 at 22.39.15.png

Dat je door die kcal extra energie hebt man ;)

Terug
Naar boven