Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn Son..nadat ik heb gewerkt waar @Basma werkt kom ik bij jou solliciteren..Jazeker!
En volgende week vrijdag vlieg ik mooi naar LA! Heb een super dik appartement gehuurd samen met een collega in Marina del Rey (ken je vast wel van GTA). Kleine 10 minuten van Golds Gym. Chipotle recht voor de deur. For the gains!!
Zaterdag, zondag en maandag overdag is volledig vrije tijd. Zondagavond en maandagavond heb ik een aantal persconferenties + borrels. Vervolgens ga ik dan met werk dinsdag, woensdag en donderdag naar de E3 (game beurs) om vervolgens vrijdag de hele dag vrij te zijn (en savonds weer terug). Echt focking veel zin in!

Tuurlijk wel. Het is toch niets anders dan een normale sportschool, alleen bekend door de pro's.Ik weet niet of gewone stervelingen Gold's Gym inkomen. Wel gaaf om daar rond te kijkenHave fun!
Thanks beast! LA, ben benieuwd!
Wordt echt zwaar dolHoly shit, dat klinkt echt als een mooi avontuur man. Ben je eerder in de US geweest?!
Haha, dan vraag ik maar of ze de pepertjes enzo eruit willen latenWhhuuuut, dat klinkt echt nice!
Heb vorige jaar in Parijs Chipotle geprobeerd, holy moly, die weten wel wat pittig is..![]()

Doe 't !Damn Son..nadat ik heb gewerkt waar @Basma werkt kom ik bij jou solliciteren..![]()
Ja hadden we in Australië toen ook ja. Cheesecake is misschien wel het beste fucking nagerecht ooit. Oh nee, sticky date pudding met karamel saus <3Als je van cheesecake houdt ook eens naar cheesecake Factory gaan daar, heerlijk eten en die cheesecake daar damn!
De hot fudge brownie van Hardrock cafe of Sticky Toffee van Loetje komt ook aardig in de buurt..Ja hadden we in Australië toen ook ja. Cheesecake is misschien wel het beste fucking nagerecht ooit. Oh nee, sticky date pudding met karamel saus <3
Komt wel goeeeeed

*Doet erbij schrijven op must-eat lijstje*
Na vrijdagavond een UB training te hebben gedaan (vergeten te loggen), vertrokken naar Intents Festival. Daar het hele weekend doorgebracht. Weinig geslapen, veel lol gehad en ontzettend veel kcal verbrand (zaterdag en zondag zo'n 13,5k totaal!). Heerlijk weertje, heerlijk genoten 

Haha, het festivalseizoen is doorgaans niet de meest vruchtbare periode voor de gains nee. Hoewel je dat zelf wel in de hand hebt..Lekkere training, ondanks het festival seizoen dat weer begonnen is
Nog een paar daagjes tot LA....
Stiekem stond ik er ook een beetje van te kijken ja..
Wablief? Ik spreek geen Belgisch man

Had ik niet eens in de gaten..Oh dattes, ja huhm..