- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh kinderen in een sportschool?
Echt ongelooflijk wat er tegenwoordig allemaal kan.Bejaarden en huisvrouwen zijn al erg genoeg.
wtf man.. moet er niet aan denken om onder een vallende dumbbell te komen.
.

wtf man.. moet er niet aan denken om onder een vallende dumbbell te komen.
In mijn sportschool is het wel eens smorgens, als het huisvrouwen tijd is dat die kinderen komen kloten.
In mijn sportschool lopen trouwens wel de hele dag de Jack Russels van die eigenaar rond, die k*tbeesten.

. Waar ik train is er een kinderhoekje, nog nooit iemand gezien ook, enkel leden mogen ook naar de kleedkamers / powerruimte, de zwaardere toestellen / losse gewichten liggen op het 2de verdiep, op gelijkvloers is er een soort ladies gym waar kleine kinderen niet veel kwaad kunnen uitrichten, maar irritant zal het best zijn 
Bleek het open dag te zijn(of iets in die richting). Ik mij dus omkleden met de gedachte: het zal wel mee vallen. Kwartier later zat ik al weer op de fiets naar huis. Er lagen egt overal van die k*tkoters verspreid niet normaal. Ik train dan ook meer in een fitnesscentrum dan in een normale goede gym. eigen schuld maarja er is niks anders in de buurt