XXL Nutrition

Kids in the sportschool

Nah, kids are ok

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wist niet eens dat er sportscholen waren waar dit mocht. Niet verantwoord zeg, met DBs gooien ook niet trouwens :D

Ik gebruik ze wel eens als extra gewicht op de calves machines

wtf man.. moet er niet aan denken om onder een vallende dumbbell te komen.

In mijn sportschool is het wel eens smorgens, als het huisvrouwen tijd is dat die kinderen komen kloten.

In mijn sportschool lopen trouwens wel de hele dag de Jack Russels van die eigenaar rond, die k*tbeesten.

Heb het juist 2,5 week voor het eerst meegemaakt, wat een hel. Die kinderen die bij je in de buurt lopen als je militairy press aan het doen bent. Als zo'n kind die stang op z'n kop krijgt heb ie een gat erin. Echt waardeloos...

Huh kinderen in een sportschool?
Echt ongelooflijk wat er tegenwoordig allemaal kan.Bejaarden en huisvrouwen zijn al erg genoeg.

Huh kinderen in een sportschool?
Echt ongelooflijk wat er tegenwoordig allemaal kan.Bejaarden en huisvrouwen zijn al erg genoeg.

Eens!!

Ik heb de pech dat ik eigenlijk alleen maar 's ochtends kan trainen en dan zit ik tussen de kwekkende huismoeders die de toestellen bezet houden en een gemiddelde leeftijd van 60+ (da's al erg op zich)
Vorige week hobbelde er dus een kleinkind van een van die oudjes rond en ik heb me echt dood zitten ergeren.
't is gevaarlijk, ik heb geen zin om er op te letten en het is irritant.
Kinderopvang oke, maar hou die deur dan dicht!

Bij ons gebeurd en ook nog wel regelmatig dat er zon kleine kooter rond springt! Vaak gaan ze ook nog op verschillende toestellen zitten.. En papa maar zeggen: Nergens aankomen! yeah right

Ben ik even blij dat ze bij mijn sportschool een ( ik geloof zelfs gratis) kinderopvang hebben. Moet er niet aan denken met die k*t koters heel de tijd om je heen.

Uiteraard neem ik geen verantwoordelijkheid maar diegene die een 50 kilo dumbbell op dat jongetje laat vallen/gooit voelt zich waarschijnlijk toch wel schuldig, plus dat het jongetje er zelfs niks aan doen.

nog nooit een kiddo in mijn gym gezien

vindt ik belachelijk en het houdt je ook uit je concentratie waardoor je het gewicht bijv. niet helemaal omhoog krijgt. of je wordt natuurlijk zo geergert dat je die extra woede in je training kan gebruike. ouders zijn verandwoordelijk punt.

en over die jackrussels: dadelijk ben je aan het squatten en loopt er zo'n beest tegen je been op te rijden:p

nog nooit een kind gezien in de gym maar het is iig onverantwoordelijk !
Erg voor het kind als ie iets voor heeft , voor de ouder is het eigen schuld dsjah

Als de ouders geen aandacht aan hun kind schenken is het logisch dat de kinderen overal aan gaan liggen prutsen. Want zo krijgen ze aandacht (positieve of negatieve aandacht maakt echt niet uit) van hun moeder/vader.

dees week ook enkele kleuters in de fitness gezien, maar ze bleven mooi in de cafetaria dus geen last van gehad

Kiddo's

wtf man.. moet er niet aan denken om onder een vallende dumbbell te komen.

In mijn sportschool is het wel eens smorgens, als het huisvrouwen tijd is dat die kinderen komen kloten.

In mijn sportschool lopen trouwens wel de hele dag de Jack Russels van die eigenaar rond, die k*tbeesten.

Jeetje, ik ben allergisch voor honden. Als die bij mij in de sportschool rondliepen, zou ik moeten niesen om de 10 seconden. Ook niet echt bevoordelijk.;)

En trouwens bij mij in de sportschool lopen ook veel kinderen langs. Maar dat komt ook omdat de zwembad route langs de apparaten in de sportschool ligt. Maar op die kinderen wordt vrijwel altijd goed op gelet.

Maar heel af en toe zie ik ook jonge kinderen rondlopen in de sportschool. En dat neem ik ouders ook kwalijk. Maar ik heb zelf geen kinderen dus ik heb geen idee hoe ik dat later zou doen...:p

Volkomen onverantwoord om kinderen te laten rondlopen in een gym, zeker in een krachthok met vrije gewichten, je zal maar een BB met 150kg erop op een kindervoetje laten rollen/vallen of een dumbbell tegen hun hoofd stoten als ze van achter je komen aangelope :o. Waar ik train is er een kinderhoekje, nog nooit iemand gezien ook, enkel leden mogen ook naar de kleedkamers / powerruimte, de zwaardere toestellen / losse gewichten liggen op het 2de verdiep, op gelijkvloers is er een soort ladies gym waar kleine kinderen niet veel kwaad kunnen uitrichten, maar irritant zal het best zijn :)

Mits er een aparte ruimte is horen er geen kids in een gym thuis! Verantwoordelijkheid ligt imo bij de eigenaar en de ouders...

1 keer meegemaakt. Op een mooie dag dacht ik even een heerlijke training neer te zetten. Daar aangekomen was het egt superdruk. Ik dacht wat the f#ck is dit nou weer??? Bleek het open dag te zijn(of iets in die richting). Ik mij dus omkleden met de gedachte: het zal wel mee vallen. Kwartier later zat ik al weer op de fiets naar huis. Er lagen egt overal van die k*tkoters verspreid niet normaal. Ik train dan ook meer in een fitnesscentrum dan in een normale goede gym. eigen schuld maarja er is niks anders in de buurt:(

Zwaar leven heb jij wvw in die fitnesscentrum daar;):P

Terug
Naar boven