AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met rijke piano z'n armen kunnen we de oliecrisis oplossen, dat zijn heel wat 5% jerrycans.
nee,wel waar je ballen krimpen dan lijkt je lul groter

ik, alle producten trouwens, ik vind het goed! Maarja ik denk niet dat ik als objectief wordt beschouwd
---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------
het team kan je zien als: sponsoring (sups, financieel) - marketing - begeleiding...

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om door 5% gesponsord te worden?![]()

ik was op bodypower (UK - beurs) voor mijn vorige sponsor - ik moest daar poseren enzo en ik moet blijkbaar opgevallen zijn door 5%.
Om naar het toilet te gaan moest ik hun stand altijd voorbij wandelen, de liters water had als voordeel dat ik regelmatig moest passeren.
Plots werd ik aangesproken door Rich en een medewerker... De rest is geschiedenis haha![]()
Erg gaaf! Heb je veel contact met de gasten van 5%? En sta je volgend jaar bij de 5% booth @fibo/bodypower?
Heb het toch niet gedaan, vind het pokke duur 50 EUR inclusief verzendkosten![]()