AndroidHealthClinic

Kill it 5% nutrition

Met rijke piano z'n armen kunnen we de oliecrisis oplossen, dat zijn heel wat 5% jerrycans.

Met rijke piano z'n armen kunnen we de oliecrisis oplossen, dat zijn heel wat 5% jerrycans.

heb zelf niks tegen rich maar hij heeft zelf op een podcast gezegt dat hij nadat zen linker bicep gescheurd was naar een chirurg geweest was in mexico en het achteraf niet zo goed gelukt was ,dat hij er nog dagelijks spijt van heeft

Hij is zo luidruchtig en narcistisch, tuurlijk heeft 'ie ervaring in het wereldje maar ik vind het maar een primitieve mafkees.

Moet zeggen dat ik het wel grappig vind om naar hem te kijken/luisteren, naast hier en daar wat relevants vooral een hoop hype, onzin, gimick of tegendraads geroeptoeter.

Iemand die zweert bij de zin 'whatever it takes', daar zou ik toch wel een paar keer bij nadenken voordat ik daar supps van afneem. Denk dat hij een aantal hele interessante/unieke supps heeft (deze pwo schaar ik daar niet onder), maar ik vind hem vooral overpriced.

Heeft iemand hem nou al getest of niet? :D

wat is het nut van een team in bobybuilding?

Nooit van buddybuilding gehoord dan:p

Ik vind Rich Piana altijd wel lachen, de meeste die negatief zijn over hem zijn volgens mijn gewoon een beetje jaloers op zijn life style. Het klopt dat hij soms onzin praat maar goed je hoeft niet te volgen of te kijken.

Wat betreft de 5% supps, tuurlijk is het overpriced net als 99% van alle supps. Ik zal het nooit kopen maar ik neem sowieso geen andere supps dan whey en creatine.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand hem nou al getest of niet? :D

ik, alle producten trouwens, ik vind het goed! Maarja ik denk niet dat ik als objectief wordt beschouwd :)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

het team kan je zien als: sponsoring (sups, financieel) - marketing - begeleiding...

ik, alle producten trouwens, ik vind het goed! Maarja ik denk niet dat ik als objectief wordt beschouwd :)

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

het team kan je zien als: sponsoring (sups, financieel) - marketing - begeleiding...

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om door 5% gesponsord te worden? :eek:

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om door 5% gesponsord te worden? :eek:

ik was op bodypower (UK - beurs) voor mijn vorige sponsor - ik moest daar poseren enzo en ik moet blijkbaar opgevallen zijn door 5%.
Om naar het toilet te gaan moest ik hun stand altijd voorbij wandelen, de liters water had als voordeel dat ik regelmatig moest passeren.
Plots werd ik aangesproken door Rich en een medewerker... De rest is geschiedenis haha :):D

ik was op bodypower (UK - beurs) voor mijn vorige sponsor - ik moest daar poseren enzo en ik moet blijkbaar opgevallen zijn door 5%.
Om naar het toilet te gaan moest ik hun stand altijd voorbij wandelen, de liters water had als voordeel dat ik regelmatig moest passeren.
Plots werd ik aangesproken door Rich en een medewerker... De rest is geschiedenis haha :):D

Erg gaaf! Heb je veel contact met de gasten van 5%? En sta je volgend jaar bij de 5% booth @fibo/bodypower?

Erg gaaf! Heb je veel contact met de gasten van 5%? En sta je volgend jaar bij de 5% booth @fibo/bodypower?

ja we hebben regelmatig contact via internet he..
Planning is inderdaad fibo, bodypower, Mr O.

Ik voel me wel de vreemde eend in de bijt, ik heb lang niet die massa als de collega's - zie ik mij ook niet te halen trouwens.

ajuus

Laatst bewerkt:
Zo lang je lul maar onder je ballen blijft hangen.

Terug
Naar boven