- Waardering
- 188
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
dit, vind fc dikke shit lol altijd misselijk van de whey bij xxl geen probleem
enig idee van wat het kan zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit, vind fc dikke shit lol altijd misselijk van de whey bij xxl geen probleem
Ja das waar ik kan bij xxl 2 potten night protein van 2kg kopen en van dat geld kan ik maar 1 pot First clas night protein kopen.
Ik ben al 100 euro kwijt voor 2 potten whey van 2 kg van first![]()

FC werkt met hogere marges op de producten. Wij verkopen ook FC en zijn gebonden aan minimale verkoopprijzen. Ik kan je vertellen dat we meer verdienen op een verkochte pot van FC dan van XXL![]()

ik neem het zeker niet verkeerd op, ik begrijp wat je wil zeggen.
Maar dat is misschien het leuke eraan, plots zo een smal belgje tussen die kerels...![]()

doelde eigenlijk vooral op het feit dat Rick zijn 5% crew precies hoofdzakelijk uit de ghetto plukt![]()

hahaha ok
ja als je het zo bekijkt...
er zijn er een paar die er kunnen van komen, maar echt stuk voor stuk aangename mensen.
Ik dacht dat jij door musculi gesponsord werd of is dat al over?
---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------
Heb even wat spullen binnengehaald van 5% nutrition om even te testen.
Real Food: suuuuuper zoet, niets voor mij, bevat zoete aardappelen en granen, kan iemand me zeggen of het de bedoeling is of je hier een shake van maakt of bovenop je vaste voeding strooit? (eerste keer en laatste keer)
all day you may: heb de smaak citrus. Als je oplost zoals op de verpakking is het veel te zoet naar men smaak, dus aanlengen met meer water.
Kill it: na inname: 5 min later tintelingen in men onderkaak, 10min later tintelingen in men jukbeenderen, tijdens training kan ik langere reeksen aan met zelfde gewicht en pomp voelt heerlijk. Kan misschien verbeelding zijn maar ik pen wat ik voelde. Dus vind ik een aanrader.
liver & organ defender, deze test als het kuurtje erop zit.
neem aan dat hij het tijdens neemt en zijn mening pas erna geeft.
---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------
Real Food: suuuuuper zoet, niets voor mij, bevat zoete aardappelen en granen, kan iemand me zeggen of het de bedoeling is of je hier een shake van maakt of bovenop je vaste voeding strooit? (eerste keer en laatste keer)
all day you may: heb de smaak citrus. Als je oplost zoals op de verpakking is het veel te zoet naar men smaak, dus aanlengen met meer water.
Kill it: na inname: 5 min later tintelingen in men onderkaak, 10min later tintelingen in men jukbeenderen, tijdens training kan ik langere reeksen aan met zelfde gewicht en pomp voelt heerlijk. Kan misschien verbeelding zijn maar ik pen wat ik voelde. Dus vind ik een aanrader.
Voor diegene die het willen testen, 10% korting nu op xxl!!