AndroidHealthClinic

Kill it 5% nutrition

ik was op bodypower (UK - beurs) voor mijn vorige sponsor - ik moest daar poseren enzo en ik moet blijkbaar opgevallen zijn door 5%.
Om naar het toilet te gaan moest ik hun stand altijd voorbij wandelen, de liters water had als voordeel dat ik regelmatig moest passeren.
Plots werd ik aangesproken door Rich en een medewerker... De rest is geschiedenis haha :):D

Wow nu al weg bij je vorige sponsor?

Maar wel gaaf dat je nu mee op die standen moogt gaan staan, zelfs op de O. Als dat allemaal netjes vergoed word is dat dik in orde :cool:

niet slecht bedoeld, maar zelfs puur op 'uitstraling'/looks ben je al grotendeels de vreemde eend in de bijt in dat team
als ik zo soms foto's van hun booth zie passeren en wat daar allemaal staat :P

ik wacht echt tot de dag dat die vent uit komt met 5% naalden en spuiten.

en dan nog een goed praatje er bij hoe deze je betere injectieverspreiding gaan geven voor beter ballenkrip penisgroei gainz.

minimaal 10 euro per setje van 5 naalden en spuiten ofc.

• Topic Starter Topic Starter
Precies! Ondertussen al een andere pre?

Ik blijf toch bij de shatter SX-7 dat is een echte knaller voor mij :D

Fantastisch, als de shatter op is bestel ik zeker kill it bij jullie :)

Als ik hem bij body en gym shop bestel kom ik op 50 euro met verzendkosten bij.

Laatst bewerkt:
Wow nu al weg bij je vorige sponsor?

Maar wel gaaf dat je nu mee op die standen moogt gaan staan, zelfs op de O. Als dat allemaal netjes vergoed word is dat dik in orde :cool:

sommige kansen mag je niet laten liggen he :)

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

niet slecht bedoeld, maar zelfs puur op 'uitstraling'/looks ben je al grotendeels de vreemde eend in de bijt in dat team
als ik zo soms foto's van hun booth zie passeren en wat daar allemaal staat :P

ik neem het zeker niet verkeerd op, ik begrijp wat je wil zeggen.
Maar dat is misschien het leuke eraan, plots zo een smal belgje tussen die kerels... :D

sommige kansen mag je niet laten liggen he :)

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

ik neem het zeker niet verkeerd op, ik begrijp wat je wil zeggen.
Maar dat is misschien het leuke eraan, plots zo een smal belgje tussen die kerels... :D

Zo klein blijf jij niet. Als Rich iets in je ziet dan ga je gewoon heel groot worden. :D
Natuurlijk blijf je zelf verantwoordelijk voor wat je doet, maar dit is wel een mega kans.
Misschien zelfs een half jaar naar de overkant? Lijkt me zo gaaf dit.

Zo klein blijf jij niet. Als Rich iets in je ziet dan ga je gewoon heel groot worden. :D
Natuurlijk blijf je zelf verantwoordelijk voor wat je doet, maar dit is wel een mega kans.
Misschien zelfs een half jaar naar de overkant? Lijkt me zo gaaf dit.

goh ik zal nooit een massa monster worden, ik denk niet dat ik daartoe in staat ben.
Neen moest ik alleen zijn zou ik naar Amerika gaan, maar ik heb mijn vriendin en elk onze familie is hier.
Dus dat kan je niet maken..

Laatst bewerkt:
Ik vind het ontzettend graaf en heb er respect voor dat je een 5% crew member bent :D
en dan nog eens een belg, helemaal mooi dat :D

goh ik zal nooit een massa monster worden, ik denk niet dat ik daartoe in staat ben.
Neen moest ik alleen zijn zou ik dat doen, naar Amerika gaan maar ik heb mijn vriendin en elk onze familie is hier.
Dus dat kan je niet maken..

Als ik de kans had om naar de us te gaan en iemand als rich ken met veel contacten etc hadk t wel geweten ;)

Je betaald inderdaad vooral voor de naam natuurlijk, maar betekent niet dat het een slecht product is. Vraag is of je het er voor over hebt.

Je betaald inderdaad vooral voor de naam natuurlijk, maar betekent niet dat het een slecht product is. Vraag is of je het er voor over hebt.

Ja dat is natuurlijk de vraag, heb je het er voor over?
Ikzelf vind een goede PWO altijd handig, maar het helemaal niet het bangelijkste in men supplementen kast :)

Ja dat is natuurlijk de vraag, heb je het er voor over?
Ikzelf vind een goede PWO altijd handig, maar het helemaal niet het bangelijkste in men supplementen kast :)

Precies. Ik ken ook iemand die alleen maar erg dure merken gebruikt als supplementen. Gold whey etc. bijvoorbeeld. Ik hou het lekker bij het xxl huismerk. Is vast wel iets slechter, maar gezien ik het nog jaren wil blijven kopen is het prijskaartje ook belangrijk.

Precies. Ik ken ook iemand die alleen maar erg dure merken gebruikt als supplementen. Gold whey etc. bijvoorbeeld. Ik hou het lekker bij het xxl huismerk. Is vast wel iets slechter, maar gezien ik het nog jaren wil blijven kopen is het prijskaartje ook belangrijk.

Ja das waar, ikzelf gebruik whey en day en night proteïne van First class.
Het prijskaartje tegenover xxl nutrition is enorm, maar de prijs/kwaliteit verhouding zou wel anders zijn dan bij first class dan bij xxl, daaruit niet dat xxl geen goed merk is integendeel het is zelfs een goed merk

Het is vooral belangrijk dat je kijkt naar de ingrediënten en uzelf de vraag stelt, heb ik dit of dat nodig?

5% en/of XXL hebben producten met zeer interessante ingrediënten die dan sommige duurdere merken niet hebben.

Afwegen en weten wat je wil is belangrijk in onze sport, zowel qua training/voeding/sups en de andere sups.

XXL gaat beter zijn dan FC en die andere. Daar mag je gerust van zijn.

Het is vooral belangrijk dat je kijkt naar de ingrediënten en uzelf de vraag stelt, heb ik dit of dat nodig?

5% en/of XXL hebben producten met zeer interessante ingrediënten die dan sommige duurdere merken niet hebben.

Afwegen en weten wat je wil is belangrijk in onze sport, zowel qua training/voeding/sups en de andere sups.

XXL gaat beter zijn dan FC en die andere. Daar mag je gerust van zijn.

Ja das waar ik kan bij xxl 2 potten night protein van 2kg kopen en van dat geld kan ik maar 1 pot First clas night protein kopen.
Ik ben al 100 euro kwijt voor 2 potten whey van 2 kg van first :(

Terug
Naar boven