- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx bro's!
Voeding op 2600-2800kcal en ik gain.
Nu 3 weken on BF omlaag en 1kg bij.
Vooral bloat wat ik dan weer niet leuk vind!
Aanpassen of houden zo? Cutten op AAS is voedingsgewijs moeilijker dan ik dacht.

Cutten op test kan goed maar er zijn betere alternatieven.Bloat ligt vaak ook aan de voeding, teveel brood en andere natriumrijke produkten meestal.
---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------
teh ****, hoe kan jij gainen bij zo weinig kcal?Wij hebben ongeveer dezelfde stats en ik zit op 3500 kcal en heb moeite met aankomen...?![]()

Ik rij rond in een firmawagen. Stap nu en dan uit voor een babbeltje. And that's it. Snap je waarom ik zo weinig nodig heb?![]()
Nee??Ik werk helemaal niet, afgezien van af en toe een klusje en wat aan de deur staan in het weekend.Verder train ik alleen en ik heb die kalorietjes echt wel nodig.
Nu is niet iedereen hetzelfde maar ik vind het echt weinig wat jij eet.
Nice workout btw, die cable cross is dat per kant of totaal?

Straks ga ik nog gek worden! Zit al tijden te sukkelen met men voeding
Anyway men buik steekt lichtjes vooruit kan dat ook door bloat of drank met gas komen?![]()
HGH gut bro?
J/k, ik heb eigenlijk alleen 's ochtends een platte buik, zogauw het ontbijt erin zit heb ik een bolling.
Nog niet hah 
stevige training man, zeker als je aan het cutten bent. netjes