Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

- Traintijd 70 minuten
- Cijfer een dikke 8
- Voeding vandaag: zeer in orde

over benen laten rollen? als ik echt helemaal klem zit gooi ik m'n hele onderlichaam omhoog (desnoods) voeten op de bank en vanuit daar duwen) zodat het meer decline is en dan pomp ik hem soms nog net in de onderste houders....Yo mannen, aan motivatie heb ik echt geen gebrek hoor
Het is alleen de combinatie werken,trainen,eten maken,op tijd naar me nest,studeren,naar school.
Het ene moment stik ik van de vrije tijd, en het andere moment komt alles ff in één keer op me af.
**** it... ondanks dat blijf ik altijd optimistisch.
Morgen weer trainen ---> Borst/Rug/Kuiten![]()

veel gedaan in die training gek. vandaag hele bovenlichaam zuur, wedden
giant sets zijn toffe afwisseling. veel doen in weinig tijd, lekkere variatie, misschien gooi ik hem er binnenkort ook weer is in.
hoe kwam je onder de bar uit?over benen laten rollen? als ik echt helemaal klem zit gooi ik m'n hele onderlichaam omhoog (desnoods) voeten op de bank en vanuit daar duwen) zodat het meer decline is en dan pomp ik hem soms nog net in de onderste houders....
ga je nog is trainen binnenkort? of ben je weer veel dagen té druk?

Ik zuip dan toch wel haast een liter water weg in zo'n totale training met supersets en giant sets goed gebikkeld met borst en serieus wat row werk gedaan, netjes Koekie![]()
Alles strict uitgevoerd.
Altijd aanspannen bovenin
Traintijd 75 minuten
Cijfer : wederom weer een 8, tevreden!