Fitness Seller

KoekieMonsters workout journal; want big muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring weer lekker bezig geweest Koekie hardcore. Damn jij bent echt gemotiveerd bro.:bierbang::meal:

Eet smakelijk voor straks!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks guys.

Trainen in de ochtend voelt erg goed moet ik zeggen.

Denk dat ik het heel mijn vakantie maar zo blijf doen. (mits ik niet moet werken op doordeweekse dagen) Werk nu alleen op donderdagavond en vrijdagavond + zaterdags overdag. Trainen in de ochtend komt mij dus altijd prima uit.

Ik zal het nog 1 x zeggen; al die supersets doen meer kwaad dan goed voor je bro. Nogmaals, je zal allicht een brute pomp creeëren wat ongetwijfeld "hardcore" aanvoelt, maar verder ben je alleen op verzuring aan het trainen en kom je in compleet andere repranges die niet zo gunstig zijn voor hypertrofie. Ik respecteer je ballen om zo te trainen, maar dit is niet de beste manier om te groeien. Supersets zijn prima, maar niet systematisch en 50 % van je trainingen.

Thanks kerel.
Ja da's een goeie. En ik snap je gedachte. Zo denken er vast meer ;)
Probleem is alleen dat ik echt heel veel last heb van mijn rug tijdens squatten. Ik voer de oefening 100% correct uit, dus dat is niet de oorzaak daarvan.

Omdat ik dus eerst legpress en leg extensions doe... ben ik genoodzaakt (en moet ik) de squat wat minder zwaar pakken om de rug wat te ontlasten (gezien me bene al flink opgepompt zijn van de voorgaande superset) Maar op deze manier creeër ik wel hypertrophy bij de squatoefening die ik normaal gesporken ook zou krijgen als ik de squat als eerste doe... You get my point ;)?

wat is het probleem met je rug eigenlijk? een blessure of gewoon zwakheid?

volgens mij zijn er best veel mensen die om de zoveel tijd een paar weken supersetjes doen, is volgens mij weinig mis mee hoor.

ik denk wel dat Loo gelijk heeft dat je het niet te lang mag doen, afwisselling is zeker nodig

Laatst bewerkt:
Ik zal het nog 1 x zeggen; al die supersets doen meer kwaad dan goed voor je bro. Nogmaals, je zal allicht een brute pomp creeëren wat ongetwijfeld "hardcore" aanvoelt, maar verder ben je alleen op verzuring aan het trainen en kom je in compleet andere repranges die niet zo gunstig zijn voor hypertrofie. Ik respecteer je ballen om zo te trainen, maar dit is niet de beste manier om te groeien. Supersets zijn prima, maar niet systematisch en 50 % van je trainingen.

100% eens maar Koekie vind het lekker volgens mij?
Kan je het niet anders maar 1 superset om de training doen of zo?
Dus 1 training wel en 1 training niet?

Ik weet dat je gelijk hebt beest.... maar dat ego van me geeft me altijd zo'n boost als ik vliegensvlug door de sets heen vlieg. Ik ga eens proberen wat XL hier voorstelt
Kan je het niet anders maar 1 superset om de training doen of zo?
Dus 1 training wel en 1 training niet?
om week om week met suprsets te trainen.

wat is het probleem met je rug eigenlijk? een blessure of gewoon zwakheid?
Zwakheid!

ik denk wel dat Loo gelijk heeft dat je het niet te lang mag doen, afwisselling is zeker nodig

Anyway... volgende week een hele week trainen zonder supersets. Kijken of ik een lekker prikkeltje kan veroorzaken ;)

Heb nu trouwens wel lekkere spierpijn in me borst en schouders. Teken dat ik dus niet voor niks mezelf uit de naad heb gewerkt gisteren.

Zometeen ff wat buikoefeningen hier thuis doen; dragonflags en lying leg raises en de zogenaamde plank/bridge.

Daarna naar het zwembad. even een frisse duik nemen ;)

Ik heb nieuwe nutrition gekocht vrienden.
Heb het allemaal al binnen.

http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/max-muscular-training-stack

http://www.bodyenfitshop.nl/no-produkten/interactive-nutrition/knock-out-no-ko

Én natuurlijk;

http://www.xxlnutrition.nl/product_...ious?SESPHP5=3e5ea9ba49a23fab887d106f3d2ad0aa

http://www.xxlnutrition.nl/best_product/536/Revolutions/Crack!

Ik ga die crack en die NOKO niet elke training gebruiken. Gewoon af en toe een dag skippen en de producten eens afwisselen.

Donderdag

Rug, Hamstrings en Kuiten

Pulldown wide grip to chest en daarna gelijk in de nek trekken zonder te stoppen
10x40 - +10x in de nek
10x40 - + 6x nek
10x45 - + 8x nek
10x45 - + 7x nek
10x45 - + 3x nek

Machine row
10x25
10x35
8x40
12x40 (laatste reps lekker cheaten)
8,5x40 (toen fail)

Pulldown ''V''-grip to chest
10x40
10x50
8x50
8x50

Hamstrings

Sumo Deadlift lekker trekken vanuit de hamstrings!
12x bar
10x40
10x60
10x60
10x60
7x60 (fail in onderarmen) even neerleggen meteen opnieuw oppakken en nog 3 extra reps gemaakt

Lying leg curl
Niet intressant genoeg om te vermelden. Gewoon kapot gebrandt met wat setjes van 8-10 herhalingen.

Kuiten

Seated calf raises in superset met Calf raises op de leg press
No comments, helemaal leeg geknald die stokkies! Yeah buddy!

20 minuten cardio (conditiegericht)

Nutrition
Pre workout (tevens ontbijt) : 100gram brinta/havermout - 150gr tonijn uit blik - 20gr whey - 1 appel - 5gram BCAA + 5gram leucine - 1 scoup crack booster.
Post workout : 30gr whey isolate - 60gr WMS carbloader - 1 banaan - 5gram BCAA + 5gam leucine
Post workout meal : groot bord basmatti rijst, 3 eieren, blikje zalm.

Vanmiddag 3 uurtjes liggen bakken op het strand.

Zo koekie lekker veel supps gekocht jongen! En een goede workout neergezet heel netjes beest.....+ strand wat een mooi leven heb je ook.

Hoe beviel de crack?

goed bezig koekie! Zo hoort het!

Thanks sergant en kwark.

Crack beviel uitstekend. Geen noemswaardige krachtverandering of toename ervan, dat niet. Echter, wel een scherpe focus en goede pomp. Morgen neem ik een shot N.O.K.O :)

Als je rug enkel zwak is dan moet je die jusit gaan versterken. Niet oefeningen skippen omdat je te zwak bent.

Komt in orde BB ;)

Schouders - Armen - Traps

Side raises met de armen 90graden naar voren gebogen in superset met front raises tot ver boven hoofd-hoogte (parallel grip)
10x4KG - 10x4KG
10x4KG - 10x4KG
10x8KG - 10x7KG
10x8KG - 10x7KG
10x8KG - 10x7KG (laatste reps hip drive)
10x8KG - 10x7KG (laatste reps hip drive)

Millitary press (second time)
10x Bar
10x25KG
10x25KG
8x27,5KG
7x27,5KG (hipdrive)
7x27,5KG (fail)

Hanging side raises met dumbbell (schuin hangen aan de paal van het cable station) (heerlijke iso oefening)
10x4KG
10x7KG
10x7KG
10x7KG

Barbell shrugs in smithmachine extra wide grip in superset met Barbell shrugs extra small grip
10x40KG - 10x40KG (2 sec static hold)
10x50KG - 10x50KG (2 sec static hold)
10x50KG - 10x50KG (2 sec static hold)
8x50KG - 8x50KG (fail in onderarmen, knijpkracht)
12x40 - 12x40

Armen

Sitting incline dumbbell curls
10x8KG
10x8KG
10x10KG
10x10KG
10x10KG
in superset met...
Skullcrushers
10x20
10x20
10x25
10x25
10x25

Barbell Curl 21-en
4 setjes van 21 reps met 22,5KG
supersetje met...
Bent over tricep extension (aan de cable met Z-bar)
4 setjes van 10 reps met 36KG

Rope push down en Rope hammer curls
No comments, heel me armen vol gepompt. Heerlijk.

Nutrition:
Pre workout meal ; Brinta en Havermout - mandarijntje - blikje tonijn - maatschep whey.
Pre workout ; (half uurtje van te voren) 1,5 maatschep crack +5gr BCAA
Post workout; 60gr (maatschep) WMS carbloader, 30gr whey isolate , 5gr BCAA en 5gr Leucine
Postworkout meal ; Banaan, 7 eieren (waarvan 5 ei-eiwit), 100gr Havermout, maatschep whey, blikje makreel filet, bordje spruiten (over van gister)

Morgen de quats afraggen.

Fijn weekend vrienden!

Laatst bewerkt:
Vanvond moet ik werken, morgen idem. Hopelijk blijf e temperatuur een beetje behagelijk... laat die fikse regensbui maar komen!

Fijn weekend beesten.

Goed bezig Koekie, mooie trainingen + nice supps ook.
Die crack ga ik ook halen.

Goed die onderrug blijven trainen he, ik heb er ook last van met squatten maar er is maar 1 oplossing voor; blijven doen; hij wordt vanzelf sterker.

Je bent ontmaagd koekie.

1e keer military press ****ing lekker oefening he?

Goed weekend man lekker getraind!

wow kerel, je neemt wel veel sups...:eek:

noujah, opzich niet slecht, maar ik blijf liever naturel

Oowh! Zware training heb jij achter de rug! Supersets voor de traps zijn branders hé! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven