The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks kerel.
Ja da's een goeie. En ik snap je gedachte. Zo denken er vast meer
Probleem is alleen dat ik echt heel veel last heb van mijn rug tijdens squatten. Ik voer de oefening 100% correct uit, dus dat is niet de oorzaak daarvan.
Omdat ik dus eerst legpress en leg extensions doe... ben ik genoodzaakt (en moet ik) de squat wat minder zwaar pakken om de rug wat te ontlasten (gezien me bene al flink opgepompt zijn van de voorgaande superset) Maar op deze manier creeër ik wel hypertrophy bij de squatoefening die ik normaal gesporken ook zou krijgen als ik de squat als eerste doe... You get my point?
Ik zal het nog 1 x zeggen; al die supersets doen meer kwaad dan goed voor je bro. Nogmaals, je zal allicht een brute pomp creeëren wat ongetwijfeld "hardcore" aanvoelt, maar verder ben je alleen op verzuring aan het trainen en kom je in compleet andere repranges die niet zo gunstig zijn voor hypertrofie. Ik respecteer je ballen om zo te trainen, maar dit is niet de beste manier om te groeien. Supersets zijn prima, maar niet systematisch en 50 % van je trainingen.
Ik zal het nog 1 x zeggen; al die supersets doen meer kwaad dan goed voor je bro. Nogmaals, je zal allicht een brute pomp creeëren wat ongetwijfeld "hardcore" aanvoelt, maar verder ben je alleen op verzuring aan het trainen en kom je in compleet andere repranges die niet zo gunstig zijn voor hypertrofie. Ik respecteer je ballen om zo te trainen, maar dit is niet de beste manier om te groeien. Supersets zijn prima, maar niet systematisch en 50 % van je trainingen.
Kan je het niet anders maar 1 superset om de training doen of zo?
Dus 1 training wel en 1 training niet?
Zwakheid!wat is het probleem met je rug eigenlijk? een blessure of gewoon zwakheid?
ik denk wel dat Loo gelijk heeft dat je het niet te lang mag doen, afwisselling is zeker nodig