AndroidHealthClinic

KoekieMonsters workout journal; want big muscles

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig Koekie, mooie trainingen + nice supps ook.
Die crack ga ik ook halen.

Goed die onderrug blijven trainen he, ik heb er ook last van met squatten maar er is maar 1 oplossing voor; blijven doen; hij wordt vanzelf sterker.

Huh? Dacht dat je al aan de crack zat? Moet je echt doen man, ik knal er echt aso op!

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Thanks sergant en kwark.

Crack beviel uitstekend. Geen noemswaardige krachtverandering of toename ervan, dat niet. Echter, wel een scherpe focus en goede pomp. Morgen neem ik een shot N.O.K.O :)

Had jij zo'n zakje om te mixen of heb je echt dat spul gekocht? Als jij 2 scoops uit de real thing mixt, wordt je echt insane! Half uurtje voor training nemen, en zorg dat je minstens 1,5 uur niks meer hebt gegeten...

Echtwel dat je explodeert!

Lekker bezig weer monster! Die crack laat ik staan tot in de cut als je minder energie hebt XD

ben het niet met jullie eens.... Je kunt tijdens je bulk juist meer uit je bulk halen, en als je daarna in de cut zit, helpt et je evengoed door je beperkte energie voorraad...

Wachten is een kans laten liggen heren!

ben het niet met jullie eens.... Je kunt tijdens je bulk juist meer uit je bulk halen, en als je daarna in de cut zit, helpt et je evengoed door je beperkte energie voorraad...

Wachten is een kans laten liggen heren!

ik ben 100% naturel bezig, dus alles wat ik bereik heb ik ook 100% zelf gedaan...daar ben ik fier op, veel fierder op de dingen die ik met al die supplementen zou kunnen bereiken.

ergens wanneer heb je supplementen nodig om je training te ondersteunen...
en je herstel te bevorderen, daar kom je gewoon niet omheen...

ergens wanneer heb je supplementen nodig om je training te ondersteunen...
en je herstel te bevorderen, daar kom je gewoon niet omheen...

nnaah:cool: ik ken kerels die al 10 jaar bezig zijn met alleen whey shakes, en die zien er heel erg buf uit, die mogen echt fier zijn op hunzelf.

zo wil ik ook worden...dextrojuice en whey zijn de enige dingen die in mijn ogen echt kunnen, de rest vind ik zwaar overrated, veel te duur, en niet meer 100% natural..maarjah, wie ben ik:D

Nou, dan zijn we er toch! Supps zijn essentieel.

nnaah:cool: ik ken kerels die al 10 jaar bezig zijn met alleen whey shakes, en die zien er heel erg buf uit, die mogen echt fier zijn op hunzelf.

zo wil ik ook worden...dextrojuice en whey zijn de enige dingen die in mijn ogen echt kunnen, de rest vind ik zwaar overrated, veel te duur, en niet meer 100% natural..maarjah, wie ben ik:D

wat is naturel? is whey tot je nemen ook nog naturel? waar ligt de grens?

+1! Zonder supps is kansloos. Klaar & helder.
En ja, Whey is ook sup!

waarom zou zonder supps kansloos zijn?

en whey is niets mis mee, ik noem het 'niet meer natural' vanaf dat je dingen gaat nemen voor betere trainingen, meer spieren en dat soort dingen.

crack
creatine
enz...

en whey is niets mis mee, ik noem het 'niet meer natural' vanaf dat je dingen gaat nemen voor betere trainingen, meer spieren en dat soort dingen.

crack
creatine
enz...

pfff bro ik lees elke keer dit soort post van je. We weten nu dat jij geen whey gebruikt en daarom 100% naturel bent...jij bent een beest!
Nu kappen:)

crack
creatine
enz...
dit is gewoon bullshit... als je crack, crea en zelf van ver whey al AAS vindt dan mag je kip, vis en alle andere eiwitproducten ook op de AAS lijst zetten...

• Topic Starter Topic Starter
Je bent ontmaagd koekie.

1e keer military press ****ing lekker oefening he?

Goed weekend man lekker getraind!

Gewoon een killer. De oefening die samen met squat,bench en deadlift gewoon thuishoort in een bb schema ;)

wow kerel, je neemt wel veel sups...:eek:

noujah, opzich niet slecht, maar ik blijf liever naturel

Veel supps, valt ook wel mee.

- Whey rond mijn trainingen (doet 90% van de mensen hier op het forum volgens mij;))
- Carbloader (WMS) (soort van dextrose suiker) met een orange smaakje -niet echt een ''supp' vind ik
- BCAA's voor de aminozuren. Voor en na training 2 maatschepjes. (dat is wel een realy sup, heb je gelijk in)
- Af en toe NOKO of Crack. voor wat extra pomp/focus.

Maar om te zeggen dat je naturel bent of niet, het zijn tenslotte supplementen... en of ze echt 100% gegarandeerd werken weet eigenlijk niemand. Voeding is numbero 1 als het aankomt op groei natuurlijk.
Iedereen die nooit aan de AAS heeft gezeten of zit mag zich gewoon naturel noemen. ;)

Oowh! Zware training heb jij achter de rug! Supersets voor de traps zijn branders hé! :D

Zeker weten, traps tot de oren bouwen vriend.

Had jij zo'n zakje om te mixen of heb je echt dat spul gekocht? Als jij 2 scoops uit de real thing mixt, wordt je echt insane! Half uurtje voor training nemen, en zorg dat je minstens 1,5 uur niks meer hebt gegeten...

Echtwel dat je explodeert!

Ik heb een pot van 600gr gekocht. En ik eet meestal 1,5uur voor mijn training een volledige maaltijd. Als ik dat namelijkk niet doe, en nog eens 1-1,5 uur moet trainen en dan nog eens naar huis moet fietsen... dan zit ik 3-3,5 uur zonder voedsel...

Lekker bezig weer monster! Die crack laat ik staan tot in de cut als je minder energie hebt XD

Thanks spank.

dit is gewoon bullshit... als je crack, crea en zelf van ver whey al AAS vindt dan mag je kip, vis en alle andere eiwitproducten ook op de AAS lijst zetten...

Ik snap critmonster zijn punt wel, alleen er zijn tegenwoordig zoveel supps te koop. (drogisterij, apotheker)

Vitamine pillen bijvoorbeeld, als je echt zo gezond wilt leven om een goede hoeveelheid aan vitaminen binnen te krijgen zou je een kilo appels,sinaasappelen, peren, brocolli, wortel etc binnen moeten krijgen. Dat is gewoon allemaal niet haalbaar. Daarom zijn er bijvoorbeeld BCAA's -om je lichaam tijdens en na zware belasting- te voorzien van de essentiële aminzouren die extra nodig zijn om sneller te herstellen. (L-leucine , L-Isoleucine en L-valine)

Ik snap critmonster zijn punt wel, alleen er zijn tegenwoordig zoveel supps te koop. (drogisterij, apotheker)

Vitamine pillen bijvoorbeeld, als je echt zo gezond wilt leven om een goede hoeveelheid aan vitaminen binnen te krijgen zou je een kilo appels,sinaasappelen, peren, brocolli, wortel etc binnen moeten krijgen. Dat is gewoon allemaal niet haalbaar. Daarom zijn er bijvoorbeeld BCAA's -om je lichaam tijdens en na zware belasting- te voorzien van de essentiële aminzouren die extra nodig zijn om sneller te herstellen. (L-leucine , L-Isoleucine en L-valine)

+1 Koek, you tell 'em!

Je lichaam heeft dusdanige hoeveelheden nodig (ook whey bijv.) dat je anders een dagtaak aan eten hebt. Met 1 stukje vlees per dag kan je lichaam de schade aan de spieren (want dat is ut na training) niet genoeg herstellen, resultaat: spierpijn, verzuring en GEEN PROGRESSIE.

Op elke kilo liachaamsgewicht heeft je lichaam na training 2 tot 3 gram eiwitten nodig om de schade dicht te plamuren...

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

crack
creatine
enz...

Gozert, lees je ff bij over voeding voor sporters, en wat het precies met je doet, en waarom het zo essentieel is.
Je progressie wordt voor 30% bepaald door je training, voor 40% door je voeding en de rest door rust. Ongeveer.

ook ik snap crit zijn punt, en ben er ook zon eentje eingelijk... pas als ik echt vast zit ga ik pas aan de supps... maar ik zie supps als crack crea en whey enz niet als "doping" (of cheaten)

Benen-Kuiten-Biceps

Squat
10xstang
10xstang
10x40KG
8x60KG
10x60KG
10x60KG
10x60KG Yeah buddy.

Leg extension
10x15KG
10x30KG
10x30KG
10x25KG
10x25KG
in superset met
Leg Press Decline *plate loaded (en knietjes tegen de borst natuurlijk ;))
12x50KG
8x100KG
8x100KG
8x100KG
8x100KG

Uitstappen (walking lunge)
3 setjes van 30 stappen met lichaamsgewicht.

Kuiten
No comments, helemaal kapot getraind in superset (hack squat machine en seated calf raises) lekker branden. Zoals gewoonlijk.

Biceps

Seated incline dumbbell curls (2 arms) in superset met Barbell curls 21
10x8 - 21x15
10x8 - 21x15
10x8 - 21x15
10x8 - 21x15

Rope cable curls.
10x15
10x15
10x25
dropset er achteraan--->8x35 - 6x25 - 8x15 - 12x10 (pompen ouwe)

-Ik was verry tired omdat ik al van half 7 af mijn bedje uit was. Om 8 uur op de werkvloer stond en pas om 17:30 klaar was... toen direct door naar de sportschool.
-Motivatie was niet echt hoog. Jammer.. maar toch alles gegeven.
-Cijfer tussen de 0 en 10 ; 6,5
-Trainen tussen 10 en 12 's morgens bevalt me stukken beter dan 's avonds na 18:00.
-Morgen Borst

Dit keer geen conditietraining gedaan (HIT) op de crosstrainer vanwege me langdurige werkdag die ik achter de rug had, en gezien ik honger had dus na de workout meteen naar huis gefietst, rijst met kip en bloemkool gegeten en vervolgens lekker gedouched.

Sow koek! Dat gaat lekker hier! Wat een monster sets man! Wauw! ;)

Ik vind dat je jezelf een te laag cijfer geeft.
Je bent toch gegaan en hebt een goede training neergezet Koekie, netjes man!

Thanks binkies!!

XL: tjah, leg press viel erg zwaar na die squat. ik kon er met veel moeite en gehijg een aantal sets van 8 reps uitknallen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven