Je bent ontmaagd koekie.
1e keer military press ****ing lekker oefening he?
Goed weekend man lekker getraind!
Gewoon een killer. De oefening die samen met squat,bench en deadlift gewoon thuishoort in een bb schema
wow kerel, je neemt wel veel sups...
noujah, opzich niet slecht, maar ik blijf liever naturel
Veel supps, valt ook wel mee.
- Whey rond mijn trainingen (doet 90% van de mensen hier op het forum volgens mij

)
- Carbloader (WMS) (soort van dextrose suiker) met een orange smaakje -niet echt een ''supp' vind ik
- BCAA's voor de aminozuren. Voor en na training 2 maatschepjes. (dat is wel een realy sup, heb je gelijk in)
- Af en toe NOKO of Crack. voor wat extra pomp/focus.
Maar om te zeggen dat je naturel bent of niet, het zijn tenslotte supplementen... en of ze echt 100% gegarandeerd werken weet eigenlijk niemand. Voeding is numbero 1 als het aankomt op groei natuurlijk.
Iedereen die nooit aan de AAS heeft gezeten of zit mag zich gewoon naturel noemen.
Oowh! Zware training heb jij achter de rug! Supersets voor de traps zijn branders hé!
Zeker weten, traps tot de oren bouwen vriend.
Had jij zo'n zakje om te mixen of heb je echt dat spul gekocht? Als jij 2 scoops uit de real thing mixt, wordt je echt insane! Half uurtje voor training nemen, en zorg dat je minstens 1,5 uur niks meer hebt gegeten...
Echtwel dat je explodeert!
Ik heb een pot van 600gr gekocht. En ik eet meestal 1,5uur voor mijn training een volledige maaltijd. Als ik dat namelijkk niet doe, en nog eens 1-1,5 uur moet trainen en dan nog eens naar huis moet fietsen... dan zit ik 3-3,5 uur zonder voedsel...
Lekker bezig weer monster! Die crack laat ik staan tot in de cut als je minder energie hebt XD
Thanks spank.
dit is gewoon bullshit... als je crack, crea en zelf van ver whey al AAS vindt dan mag je kip, vis en alle andere eiwitproducten ook op de AAS lijst zetten...
Ik snap critmonster zijn punt wel, alleen er zijn tegenwoordig zoveel supps te koop. (drogisterij, apotheker)
Vitamine pillen bijvoorbeeld, als je echt zo gezond wilt leven om een goede hoeveelheid aan vitaminen binnen te krijgen zou je een kilo appels,sinaasappelen, peren, brocolli, wortel etc binnen moeten krijgen. Dat is gewoon allemaal niet haalbaar. Daarom zijn er bijvoorbeeld BCAA's -om je lichaam tijdens en na zware belasting- te voorzien van de essentiële aminzouren die extra nodig zijn om sneller te herstellen. (L-leucine , L-Isoleucine en L-valine)