- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?

Whooh ziet er pittig uit!![]()
Zijn die dragonflags beter dan weighted crunches?![]()
Mooie training Koekie ....hoge volumes beest volgende week weer lagere HH toch?
Goede voeding bro ziet er heerlijk uit!

Nette training weer koekie! Suc6 met rug en hams vandaag!
nette training
maar zoals ik al eerder vroeg, wat vind jij het voordeel van supersets.. want ik doe ze nooit eigenlijk :$
Supersets zijn lekker om je spieren te laten schrikken, je spieruithoudingsvermogen te vergroten en op die manier kun je (als je een aantal weken wat supersets doe) theoretisch gezien meer gewicht pakken bij een ''normale'' set aangezien je spierconditie (ATP) zich sneller en beter weet je herstellen.
Overigens, zoals een paar pagina's terug ook al besproken is door een aantal members is het constant(maandenlang) trainen met supersets/dropsets ook geen goed idee om maximaal spiertrauma te veroorzaken.

Supersets zijn lekker om je spieren te laten schrikken, je spieruithoudingsvermogen te vergroten en op die manier kun je (als je een aantal weken wat supersets doe) theoretisch gezien meer gewicht pakken bij een ''normale'' set aangezien je spierconditie (ATP) zich sneller en beter weet je herstellen.
Overigens, zoals een paar pagina's terug ook al besproken is door een aantal members is het constant(maandenlang) trainen met supersets/dropsets ook geen goed idee om maximaal spiertrauma te veroorzaken.

en weer trap je een dikke training neer koek! Ook een keer samen traineh?Es kijken of je bestand bent tegen kwark style training
![]()
Koekie waarom pak je die Bent over row in de smith?
Ik heb altijd het idee dat je die beter los kan pakken gevoelsmatig.....
Goede workout beest en deftige volumes weer...op naar de 8 hh!
s6 volgende week.