MuscleMeat

Kuki's log: The next level!

Haha je bent ook gek dat je zonder een spotter met zo'n gewicht gaat squatten!

• Topic Starter Topic Starter
nou jongens. Rug kan ik helaas deze week weer niet trainen. Gisteren had ik nog overal pijn door de been training van dinsdag, vandaag trouwens ook nog. Denk dat die fail op squat meer schade heeft aangericht dan goed. Vandaag is de gym ook dicht en alsnog zou ik het niet redden want ben over paar uur met een lading sterk drank mijn leverwaardes aan het verhogen. Mijn been is nog steeds zo vermoeid dat ik echt niet tegen op ziet om vanavond nog de deur uit te gaan tot 5uur s'nachts, hopelijk helpt de alcohol een beetje. Morgen is de gym ook dicht en in weekend gaat hem ook niet worden, dus dit is het voor deze week.

Ik ga nu maar eens weer vandoor want moet nog heel wat dingen doen voordat ik weg ga. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een anabole 2010 :P

happy new year :wave:

nou jongens. Rug kan ik helaas deze week weer niet trainen. Gisteren had ik nog overal pijn door de been training van dinsdag, vandaag trouwens ook nog. Denk dat die fail op squat meer schade heeft aangericht dan goed. Vandaag is de gym ook dicht en alsnog zou ik het niet redden want ben over paar uur met een lading sterk drank mijn leverwaardes aan het verhogen. Mijn been is nog steeds zo vermoeid dat ik echt niet tegen op ziet om vanavond nog de deur uit te gaan tot 5uur s'nachts, hopelijk helpt de alcohol een beetje. Morgen is de gym ook dicht en in weekend gaat hem ook niet worden, dus dit is het voor deze week.

Ik ga nu maar eens weer vandoor want moet nog heel wat dingen doen voordat ik weg ga. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een anabole 2010 :P

****ed up man, ik hoop dat je het nieuwe jaar niet met een blessure in gaat.
Alcohol schijnt wel te helpen, in de medische wereld gebruiken ze heel veel alcohol, voor wondjes en shit.
Dus succes met zuipen, hoe meer hoe beter.

Beste wensen gab.

Mafkeesje...jij ook kerel, enjoy.

****ed up man, ik hoop dat je het nieuwe jaar niet met een blessure in gaat.
Alcohol schijnt wel te helpen, in de medische wereld gebruiken ze heel veel alcohol, voor wondjes en shit.
Dus succes met zuipen, hoe meer hoe beter.

Beste wensen gab.

Ja om de wondjes mee te ontsmetten, maar niet om te drinken:D

Een gelukkig en gezond maar vooral anabolische nieuwjaar gewenst, bro'tje!

En nu ga ik slapen, ben kapot!

Nou het is weer zo ver. Nieuwe jaar nieuwe kansen.
heb net even gegeten. Ga zo mijn spullen maar eens pakken en richting gym fietsen. Ben wel beetje moe omdat ik nog met een heel onpraktische slaapritme zit door de vakantie. Vanacht ook 3uur slaap gehad en moest weer op bah. Heb toen straks even 2.5 uur geslapen hopelijk helpt dat nog een beetje. Deze week even de laatste restjes gewicht opbouwen die heb verloren en vanaf aanstaande week gaan we voor nieuwe bw's :D

Vandaag staat borst en biceps op de planning, ik smeer hem maar eens en zie jullie over een paar uurtjes wel weer.

toelulu :wave:

update:p

nou de training was brak, wat ik ook wel verwacht had. Heb geen eens zin meer om neer te zetten wat ik eruit gepoept heb. Moet weer wennen aan tijden en eten etc. Bankdrukken ging nogal k*t zat beetje setjes op 110kg te draaien. Heb 1x 120kg geprobeerd verder dan 1 rep kwam ik niet dus dacht laat maar zitten. Heb de rest van de training wat lichter getrained. Ga ik de hele week eigenlijk ook doen denk ik. Dus nieuwe pr's kunnen we wel vergeten deze week, tenzei ik me morgen opeens super voel. We zullen het wel zien.

Verder wat gewicht betreft heb ik me vandaag gewogen (97kg) en het ziet er naar uit dat ik niet nauwelijks gewicht ben verloren ondanks vrijwel 2 weken op minder calorien te hebben gezeten en ook nog paar zwaar katabole dagen hier en daar. Dus daar wordt ik wel weer heel gelukkig van.

Wat shape betreft ben ik ook tevreden. Het zit er allemaal nog op gelukkig. Vormen komen ook beter uit. Vandaag ook veel ogen getrokken op school. Liep opgegeven moment door een gang waar een spiegel zat. Zag gewoon mijn hele bovenbeen op en neer bewegen als ik liep, alsof ik 10kg vet aan mijn benen had. En er kwam een gekke mexicaan uit het niets naar me toegehold en vroeg of ik anabolen voor hem had wtf :roflol:

Iig we zullen zien hoe de rest van de week gaat. Vanaf aanstaande week zowieso hard tegen aan weer.

Hmm oke maar wel getraind, was wel bezorgd :4!

Die Mexicaan is trouwens echt geniaal hahahah..
Hopen dat je snel weer beter voelt bro.

gewoon weer paar dagen goed eten en terug in je ritme komen en weer knallen!

....

Laatst bewerkt:
Ik ben een aandachtige lezer hoor. ;)

Ik vind je biceps wel cool, niet echt een grote piek maar wel dikke armen. Doet me een beetje aan Levrone denken :)

Wat een beest ben je toch.

Ziet er netjes uit gozer goed buff! :thumbs:

Now that's BIG!

Die onderarmen staan op ontploffen hahah

Goeie armen kerel!

Terug
Naar boven