- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nou jongens. Rug kan ik helaas deze week weer niet trainen. Gisteren had ik nog overal pijn door de been training van dinsdag, vandaag trouwens ook nog. Denk dat die fail op squat meer schade heeft aangericht dan goed. Vandaag is de gym ook dicht en alsnog zou ik het niet redden want ben over paar uur met een lading sterk drank mijn leverwaardes aan het verhogen. Mijn been is nog steeds zo vermoeid dat ik echt niet tegen op ziet om vanavond nog de deur uit te gaan tot 5uur s'nachts, hopelijk helpt de alcohol een beetje. Morgen is de gym ook dicht en in weekend gaat hem ook niet worden, dus dit is het voor deze week.
Ik ga nu maar eens weer vandoor want moet nog heel wat dingen doen voordat ik weg ga. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een anabole 2010
happy new year![]()
nou jongens. Rug kan ik helaas deze week weer niet trainen. Gisteren had ik nog overal pijn door de been training van dinsdag, vandaag trouwens ook nog. Denk dat die fail op squat meer schade heeft aangericht dan goed. Vandaag is de gym ook dicht en alsnog zou ik het niet redden want ben over paar uur met een lading sterk drank mijn leverwaardes aan het verhogen. Mijn been is nog steeds zo vermoeid dat ik echt niet tegen op ziet om vanavond nog de deur uit te gaan tot 5uur s'nachts, hopelijk helpt de alcohol een beetje. Morgen is de gym ook dicht en in weekend gaat hem ook niet worden, dus dit is het voor deze week.
Ik ga nu maar eens weer vandoor want moet nog heel wat dingen doen voordat ik weg ga. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en een anabole 2010
happy new year![]()
****ed up man, ik hoop dat je het nieuwe jaar niet met een blessure in gaat.
Alcohol schijnt wel te helpen, in de medische wereld gebruiken ze heel veel alcohol, voor wondjes en shit.
Dus succes met zuipen, hoe meer hoe beter.
Beste wensen gab.

Een gelukkig en gezond maar vooral anabolische nieuwjaar gewenst, bro'tje!
En nu ga ik slapen, ben kapot!
)

Hmm oke maar wel getraind, was wel bezorgd :4!
Die Mexicaan is trouwens echt geniaal hahahah..
Hopen dat je snel weer beter voelt bro.