Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

muah, k*t training? damn man, 3x200 heb ik ook wel moeite mee hoor, laat staan 220!
Heb je geen magnesium dan? Bij ons in de gym heben ze ook k*t barbells maar met de magn. gaat het toch ietsie beter.

hmmm, je hebt echt geen zin eh? hahaha, kan gebeuren kerel, lekker pitten strakkies, volgende training weer lekker gasgeven ja toch?

Goed weekend gruwelijk beest!

• Topic Starter Topic Starter
muah, k*t training? damn man, 3x200 heb ik ook wel moeite mee hoor, laat staan 220!
Heb je geen magnesium dan? Bij ons in de gym heben ze ook k*t barbells maar met de magn. gaat het toch ietsie beter.

hmmm, je hebt echt geen zin eh? hahaha, kan gebeuren kerel, lekker pitten strakkies, volgende training weer lekker gasgeven ja toch?

Goed weekend gruwelijk beest!

ja 3x niets kerel. Kwam al helemaal stijf en ijskoud de sportschool binnen lopen met tegen zin. Alles zat tegen. De gewichten wouden er niet opschuiven, was langer bezig die shit in elkaar te zetten dan de oefening te maken. Rug twee keer lang zo'n k*t apparaat gehad aan de scherpe rand omdat het zo krap is in dat hoekje. pff wat een zooi, had er echt geen zin meer in. Volgende keer zorg ik dat ik wat magnesium en straps heb.

DIe poten van jou kerel... Gaat nergens meer over dit :D Very nice

leuke log en geweldig fysiek kerel, vooral je benen. Hoeveel kinderen heb je ?

enkel dl for the back :s?

Ik dacht al, 22 jaar en meerdere kinderen en dan nog zo'n fysiek

nee deze week sla ik over.
Moet zo weg naar familie met de kerstdagen en blijf daar ook met weekend. Dus aankomende 4 dagen wordt zowieso niet trainen. Maandag t/m woensdag is me ook niet gelukt met trainen. De ene dag was ik moe, de ander verslapen, de ander moest ik weer weg blablablba smoesjes i know.

volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

''De ene dag was ik moe, de ander verslapen, de ander moest ik weer weg blablablba smoesjes i know.''

Aaaaah kom op zeg! :(

****ing zielig dit.

en ik maar denken dat jij hardcore ben :roflol:

Fijne paashaas, koekie!

Zolang er genoeg te vreten is doet Kuki aan alle feestdagen mee.

hahahahaha, ja, dat was ik ff vergeten. Hij kan de calorieën hard gebruiken :p

****ing zielig dit.

en ik maar denken dat jij hardcore ben :roflol:

blablablabla :fu:

thanks buddy jij ook :D

Kuki doet zich hardcore-der voor dan dat hij is.

En sinds wanneer viert jouw familie kerst ???

doen ze elk jaar hoor :P maar was bij de schoonfamilie hehe

Zolang er genoeg te vreten is doet Kuki aan alle feestdagen mee.

uiteraard eten is belangrijker dan trainen :P

maar ja even zonder gein dit was toch wel een zwaar katabole week weer hoor pfff jammer weer echt. Maar ja doe je niets aan helaas. Dus volgende week is het tijd voor een inhaalslag.

ok zoals beloofd heb ik vandaag weer knetter hard getrokken.....aan het ijzer ja...
borst en biceps gedaan, ging goed :D Alhoewel ik het wel zwaar had omdat ik vorige week niet had getrained. Alles doet pijn nu zelfs mijn rug haha.

Bench
10x60kg
5x90kg
5x110kg
3x120kg
5x130kg
5x130kg

jajaja ik weet het die 2 laatste setten....Had even een spotter erbij geroepen maar hij trok echt te veel aan de stang. Dus ja geen eigen prestatie maar ging er wel kapot op iig.

daarna schuin bench, zelfde verhaal als altijd.

8x30kg
8x35
8x35
6x35

Vervolgens 4 setten dips (bw) 8 herhalingen en tot slot raising flyes gedaan met kabels.
Hierna trok ik even stiekem mijn shirt uit en heb toen een mm eruit gegooid. Baal er echt van dat ik geen foto kon maken want het zag er bruut uit al zeg ik het zelf....Ben ook wat vocht kwijt de afgelopen week dus de rondingen kwamen ook wat beter eruit.

Next biceps.

DB curls
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

moet echt een keer verhogen met die db's en zwaarder pakken en wat minder reps eventueel maar vergeet het elke keer weer tijdens trainen :spaz:

barbell curls
8x40kg
8x40
8x40
8x40

en toen hield ik het voor gezien.

Gewicht is wel wat gezakt (95kg). Had het ook wel verwacht. Maar goed is toch vooral vocht, boeit niet veel. Komt wel goed weer van de week :D

Terug
Naar boven