AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

ok gefrustreerde k*t training zit er op. K*t weer, k*t training, k*t alles. Met fkng diaree fullsquaten is ook een kunst zeg, mijn onderbroek is niet bepaald brandschoon gebleven om het maar zacht uit te drukken...
full squat
8x60kg
8x60
8x110
6x140
6x160
4x180

Schuin leg press: Trek het echt niet meer op dit ding met mijn pens. Moest bijna overgegven zelfs. Heb niet eens geteld meer, gewoon van alles op geflikkerd ging tot 300ofzo, 4 setten en 6 herhalingen.

daarna verder gevloekt op leg curls en leg extension. Ben trouwens ook bang dat ik spataders begin te krijgen bij mijn rechter kuit...

ga nu maar eens richting huis om mijn kont fatsoenlijk schoon te vegen...

Prachtig Ali! Ik vind je log echt grappig om te lezen. Je bent lekker zwaarder aan het worden, goed om te zien!

ik wist wel dat je een poepfetish had :vomit::vomit:

Zo eindelijk ben ik niet meer de enige :)!

Hard getraind man. Zat ik toch s'middags in de hoop van ''zou die stiekem updates neerzetten'' hehe ;)

tijd om wat synthol in je biceps te knallen vriend, ff piekje vormen.

Maar het gaat goed, je traint eindeljk weer eens ;)

ok gefrustreerde k*t training zit er op. K*t weer, k*t training, k*t alles. Met fkng diaree fullsquaten is ook een kunst zeg, mijn onderbroek is niet bepaald brandschoon gebleven om het maar zacht uit te drukken...

full squat
8x60kg
8x60
8x110
6x140
6x160
4x180

Schuin leg press: Trek het echt niet meer op dit ding met mijn pens. Moest bijna overgegven zelfs. Heb niet eens geteld meer, gewoon van alles op geflikkerd ging tot 300ofzo, 4 setten en 6 herhalingen.

daarna verder gevloekt op leg curls en leg extension. Ben trouwens ook bang dat ik spataders begin te krijgen bij mijn rechter kuit...

ga nu maar eens richting huis om mijn kont fatsoenlijk schoon te vegen...

Mooie squat!
Heb je iets verkeerds gegeten dat je weet :D?
Als ik aan de dia zou zitten zou ik echt ff een beentraining skippen.
Lesje voor de volgende keer :P

• Topic Starter Topic Starter
ok even updateeh
vandaag rug met triceps

begonnen met deadlift. Heb bewust wat rustig aan gedaan en mijn energie ook gespaard voor andere oefeningen.

8x60kg
8x110
6x160
5x190
5x190

Tbar
8x90kg (even aanvoelen)
6x140
6x140
6x140
bewust ook niet meer gedaan omdat ik deze al heel lang niet heb gedaan. Volgende keer beter.

Front Lat Pulley
8x60kg
6x80
6x80
6x80

Daarna andere pulldown ofening weet ook nu echt even met mijn gare kop niet hoe dat heet. Close reverse grip pulldowns als je het zo zegt dan..

6x65
6x65
6x70
6x70
had echt geen kracht meer een in mijn grip

Vervolgens triceps gedaan.

skullcrushs
8x30kg
8x40
6x50
6x50

triceps pulldown kabel gek*t. Weet alleen niet wat ik hierop had staan geen getallen op die schijven. Had 3/4 stack erop vond meer dan zwaar genoeg.

had daarna nog 1 oefening willen doen maar heb het maar hierbij gelaten door het geouwehoer sfeer in de gym.

Laatst bewerkt:
2x5x190 en het rustig noemen, nice hahah!

geouwehoer sfeer? ging je trainen rond superdude/milf tijd ?

2x5x190 en het rustig noemen, nice hahah!

geouwehoer sfeer? ging je trainen rond superdude/milf tijd ?

ja te veel slap gelul van een groepje gasten bij elkaar waarvan 1 aan trainen is en 4 erbij staan te klieren en te ouwehoeren. Ken ze zelf ook dus kom er niet mee weg.

waarom denk je dat ik ben weggegaan :D

Dude je wilt echt niet tussen Kuki en Masch komen. Ik ook niet:d
Kuki als je echt naar the next level wilt, moet je echt ergens anders trainen man.

Dude je wilt echt niet tussen Kuki en Masch komen. Ik ook niet:d
Kuki als je echt naar the next level wilt, moet je echt ergens anders trainen man.

Inderdaad, en zet je trainingen ook eens neer op een manier waardoor wij "Het publiek en tevens klant ( klant is koning )" het leuker vinden om te lezen. Het enige wat wij nu steeds te lezen krijgen is k*t, gek*t, h**ren, kontje, Mascherano, diarree, k*t en nog meer gek*t.
k020.gif

Laatst bewerkt:
stelletje zeikwijven :D

Inderdaad, en zet je trainingen ook eens neer op een manier waardoor wij "Het publiek en tevens klant ( klant is koning )" het leuker vinden om te lezen. Het enige wat wij nu steeds te lezen krijgen is k*t, gek*t, h**ren, kontje, Mascherano, diarree, k*t en nog meer gek*t.
k020.gif

Wat een k*t opmerking

:D

OT: Aardig je rug mishandeld koek.

bruut bezig kuki hahah lekker die k*t opmerkingen :D

k020.gif

Leuk rijtje waar ik tussen sta :eek:

Ok jongens na ruim 4 dagen heb ik toch besloten om te stoppen met mijn log :( en niet alleen dat mijn kuur heb ik ook afgelast en ga voorlopig ook niet meer trainen. Jullie zulllen wel afvragen wtf is er gebeurd...nou lees de spoiler :( niet geschikt voor zwakhartige mensen onder ons...

YOU GOT PUNKE'DDDDDDDDDD I AM STILL ALLIVE INJECTING CRAP IN MY ASS AND LIFTING p*ssy ASS WEIGHT BIAAAATCH

vandaag borst en biceps op programma
zoals altijd begonnen met een p*ssy ass bench routine

10x60kg
8x90kg
4x110 (gay)
3x110 (super gay)
2x110 (ultra gay)
6x90 (wat p*ssy reps erachter zodat ik tenminste wat herhalingen heb gedaan......)
4x90

schuin bench db's
5x35kg
5x35
5x35
5x35

Dips
4x8xbw

cables flyes gek*t omhoog
4x10x25

Biceps
DB curls
4x6x27.5kg

barbell krullen
4x8x40kg

daarna wat p*ssy reps gedaan op zo'n superdude apparaat voor biceps

vervolgens flink wat mensen geirriteerd in gym een pwo shake erin gevuist en als een adhd baviaan naar huis gefietst.

Jezus, ik schrok me even de tieves toen ik die spoiler opende. Oja trouwens, Superman is gay. Just you know:D

Whut :eek: Hoe moet ik die eerste zin opvatten ?

edit/
O wacht laat maar :o pfffff DX Ik snapte hem even niet hahahah

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven