MuscleMeat

Kuki's log: The next level!

BOEM!

gruuuuuuuuwelijk!

brute brute onderarmen!

Voor het eerst in jaren dat je bf zo hoog is, of niet? Je abs zit onder een laagje :D

• Topic Starter Topic Starter
jup bf is duidelijk gestegen ja. Weet niet hoeveel, zal eens even meten vandaag als ik het niet vergeet.

voor de rest zoals gezegd vorige week beetje rustig aan gedaan om weer in te komen. Wel verder alle trainingen gedaan en niets overgeslagen.

Deze week maandag begonnen met borst en biceps weer. Weet de getallen zo niet meer precies maar ging opzich aardig. Biceps heb maar eens wat zwaarder getrained. Maar ook zoals ik al eerder zei verhoging van 20kg naar 27.5kg is niet echt leuk, uiteindelijk toch gedaan want 20 werd gewoon veel te licht om mee te curlen.

Gewicht steekt op 99kg toen ik het maandag gewogen had. En vandaag maar eens benen gaan doen.

Krijgen we dan weer tussen de sets door updates hahah ?

Krijgen we dan weer tussen de sets door updates hahah ?

Hahahaha its funny because it's true:roflol:

Kuki, beest dat je bent. Foto ziet er goed uit, nette biceps ook. Levrone Style:cool:

Op welk bf zit je ongeveer, zit nu namelijk op hetzelfde bf als ik je foto zo bekijk.

Hahahaha its funny because it's true:roflol:

Kuki, beest dat je bent. Foto ziet er goed uit, nette biceps ook. Levrone Style:cool:

Op welk bf zit je ongeveer, zit nu namelijk op hetzelfde bf als ik je foto zo bekijk.

heb geen idee. Ik zal het vandaag meten in de gym als ik het niet vergeet. Verder vraag ik me af of het uberhaupt een goede meting geeft aangezien ik ook de nodige vocht vasthoudt van deca.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

hahahahaha stfu!!

Niet zoveel loggen, zwaarder trainen sl*t!

:engel: train al zwaar genoeg :P

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Hmmm oke, dan plan ik me middag wel anders in :thumbup:!

:roflol:

Ziet er goed uit gozer. Door die Deca en Test zal je bf makkelijk 2% hoger lijken dan het daadwerkelijk is.

goede shape hoor!
Dacht dat ik groeistrepen had op mn schouders/borst.Maar dat valt aan jouw foto;s te zien wel mee!

een opmerking Kuki, je kop hoeft je niet te verbergen hoor, ze kennen je wel inmiddels, you ugly bastard:d

een opmerking Kuki, je kop hoeft je niet te verbergen hoor, ze kennen je wel inmiddels, you ugly bastard:d

haha kl***zak :fu:
als ik een keer helder erop sta met me haren nog een beetje normaal en geschoren dan kan ik het nog overwegen, voorlopig helpt ms paint een beetje :P

ok gefrustreerde k*t training zit er op. K*t weer, k*t training, k*t alles. Met fkng diaree fullsquaten is ook een kunst zeg, mijn onderbroek is niet bepaald brandschoon gebleven om het maar zacht uit te drukken...

full squat
8x60kg
8x60
8x110
6x140
6x160
4x180

Schuin leg press: Trek het echt niet meer op dit ding met mijn pens. Moest bijna overgegven zelfs. Heb niet eens geteld meer, gewoon van alles op geflikkerd ging tot 300ofzo, 4 setten en 6 herhalingen.

daarna verder gevloekt op leg curls en leg extension. Ben trouwens ook bang dat ik spataders begin te krijgen bij mijn rechter kuit...

ga nu maar eens richting huis om mijn kont fatsoenlijk schoon te vegen...

Laatst bewerkt:
Vergeet niet het toetsenbord schoon te maken makker..
EEEEEN ach, het is maar een gripje, alles beter als een blessure!

Momenteel bekijken: 3 (3 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
KukiShu, REUS, Triceratops

oh ow nu wordt ik aangepakt :D

Terug
Naar boven