- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Jezus, ik schrok me even de tieves toen ik die spoiler opende. Oja trouwens, Superman is gay. Just you know![]()
zeg je dat nou omdat hij een posing slip aan heeft

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jezus, ik schrok me even de tieves toen ik die spoiler opende. Oja trouwens, Superman is gay. Just you know![]()

gewicht nog steeds geen 100kg wtf![]()
echt als ik bij eind van de week niet over de 100 ben he, ga ik naar de mac koop 5 big macs en blijf net zo lang zitten tot ik ze op heb, film het hele gevloek en post het op dbb![]()

Hmm wellicht moet je eens een kuur cycle van Sisevano uitproberen.![]()
haha uit ervaring kan ik zeggen hoe meer roids en ingewikkelder je kuur des te moeilijker je aankomt. Just keep it simple.

gewicht nog steeds geen 100kg wtf![]()
echt als ik bij eind van de week niet over de 100 ben he, ga ik naar de mac koop 5 big macs en blijf net zo lang zitten tot ik ze op heb, film het hele gevloek en post het op dbb![]()

bij die laatste moest ik steeds bijna overgeven.

Hebben jullie het dan nog niet gehoord? KukiShu heeft zijn pink gebroken toen Mascherano de auto deur dicht deed.
ow nu moet er opeens geupdate worden he faggets
ik dacht laat maar mooi zitten als er toch geen amino voor is. 100kg bw heb ik trouwens behaald inmiddels en ben ook al 3 weken off met reden dat ik serieus moe werd van prikken. Voel me wel wat slapjes maar zolang mijn eetlust nog goed blijft is er niets aan de hand. Verder ja wat moet ik zeggen, ben zo lui als een mother****er. Het is maar dat ik als een idioot vreet en absurd veel slaap per dag anders woog ik wel 70 kg nu...
De pit is er wel weer een beetje uit moet ik zeggen, hoop dat dat wel weer snel terug komt met nog half jaar te gaan voordat ik weer ga aftrainen moet ik wel de nodige veranderingen, vorderingen en prestaties neerzetten anders kan ik al helemaal fluiten naar die wedstrijd. Al helemaal met wat er deze jaar stond vraag ik me af of ik er over 2 jaar zelfs nog aan toe ben haha. Maar goed wie weet. De 100kg drempel is iig behaald. Hopelijk haal ik de aankomende half jaar ook nog wat kg's uit. Kan het goed gebruiken.
Trainingen zijn wel aardig gegaan afgelopen weken. Verder niets geks gebeurd of te veel gepusht was al lang blij dat ik nog kon trainen met toetsen aan mijn hoofd en waardeloze bloedwaardes.
Mag verder niet klagen gaat allemaal nog bergopwaards wat dat betreft.
ok laten we maar eens gaan slapen nu, mag me niet overslapen voor de macdonalds morgen
---------- Toegevoegd om 02:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------
zo'n lame excuuse kan hij alleen mee aankomen