XXL Nutrition

Kuki's log: The next level!

Er is wel aminozuren voor je log hoor hij is al bijna 8000 keer bekeken, alleen de meeste hebben gewoon niks toe te voegen dus houden zich stil :P

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag borst/biceps

Bankdrukken
10x60kg
8x90kg
4x110kg :( fu
4x110kg
5x100kg
4x100kg
3x100kg

schuinbankdrukken db's
8x35kg
6x37,5kg
5x40kg
5x40kg

Dips
5x8xbw(100kg)

Cable flyes
4x8x35kg (als dat wat zegt..)

db curls
8x25kg
6x27.5kg
6x27.5kg
6x27.5kg

barbell curls
4x8x50kg

Daarna nog 4 setten gek*t op biceps apparaat.

Training ging opzich wel redelijk goed had ook echt veel energie vandaag. Had wel weer meer verwachting voor de bench maar jammer weer. Binnenkort krijgen we ook nog de probleem dat de db's voor schuinbankdrukken ook weer te licht worden aangezien die laatste 2 setten met 40kg wel relatief makkelijk ging en de zwaarste db's zijn 42.5kg. Ik ga maar eens beginnen te zeiken bij de eigenaar voor aanschaf van nieuwe db's dan hebben we het mischien over 3 jaar een keer...

Kleine moeite die extra db's! :D

Volgende keer minder reps op die 90kg en gewoon die 110kg pakken, dan red je sowieso die 5reps wel met 110kg. Je wilde toch kracht gainen op de grote 3 ?
Ik heb zelf veel kracht gegained met omgekeerde piramide, wel n00b gains maar goed :roflol: maar dat doe jij nu min of meer ook.

Laatst bewerkt:
hahaha, is in elke gym ook the same old story eh... DB shizzle...

Nette training Kuki!

hahahaha k*t f**gots, train inmiddels alweer. Krachtstats en fysiek zijn ook een stuk beter :P

Maaruh, hoelang ga je off, en hoe ziet je pct eruit?

hahahaha k*t f**gots, train inmiddels alweer. Krachtstats en fysiek zijn ook een stuk beter :P

Maaruh, hoelang ga je off, en hoe ziet je pct eruit?

Alleen nolva. Ga 8 weken off dan begin ik weer. Dus heeft geen zin om een zware nakuur te doen. Zit nog steeds ook vrij lekker in mijn vel. Hoop alleen dat de kracht niet opeens wegvalt dan wordt het wel 3x niets. Eten gaat iig nog goed blijf ook b12 doorprikken. Ook nog steeds op gewicht.

Nice fysiek + trainingen!
Wat eet je zoal op een dag?

zooi, ben vanaf dinsdag ochtend ziek geworden en was tot gisteren nog ziek. Vandaag voel ik me wat beter. Ritme ook weer naar de klote. Hopelijk is mijn gewicht nog een beetje op peil. Vanavond rug/triceps trainen...

succes alvast ... zal wel weer lekker worden na zo ziek geweest te zijn ;)

Wat had je? Beterschap verder.

dinsdag ochtend verkouden dacht laat maar ik ga toch naar school heb ook gewerkt. Maar ja dat had ik beter niet moeten doen. Dinsdag avond meteen griep, keelpijn en hoofdpijn hield tot donderdag middag aan zo'n beetje. Zullen vast weer wat kg's zijn afgevlogen :( vanavond eens kijken wat de damage is.

veel herstelsucces!

Alleen nolva. Ga 8 weken off dan begin ik weer. Dus heeft geen zin om een zware nakuur te doen. Zit nog steeds ook vrij lekker in mijn vel. Hoop alleen dat de kracht niet opeens wegvalt dan wordt het wel 3x niets. Eten gaat iig nog goed blijf ook b12 doorprikken. Ook nog steeds op gewicht.

Dat is wel heel erg kort Kuki...niet echt slim als je het mij vraagt maar tis jou keuze :D Ik weet wel bijna zeker dat je weer een veel grotere boost krijgt als je gewoon eens een half jaartje off blijft!

Iig succes ermee...100kg is iig bereikt haha. Hoe staat het met je vocht en vetpercentage??

Dat is wel heel erg kort Kuki...niet echt slim als je het mij vraagt maar tis jou keuze :D Ik weet wel bijna zeker dat je weer een veel grotere boost krijgt als je gewoon eens een half jaartje off blijft!

Iig succes ermee...100kg is iig bereikt haha. Hoe staat het met je vocht en vetpercentage??

damn half jaar dan blijft er niets van me over ben ik bang. Ik ben na mijn wedstrijd net 3 maanden off geweest en er werd mij toen gevraagt of ik nog wel trainde haha. Alhoewel mijn gewicht toen ook wel redelijk op peil bleef hooguit 3kg terug viel zag ik er echt belabberd uit, helemaal leeg gelopen. Vocht is bijna helemaal weggetrokken nu. Bf was wel wat hoger gelopen, zeker ook nu ik off ben gaat stijgt die ook stuk sneller. Maar die 3 laatste katabole dagen hebben me ook minder goed gedaan. We zullen het weer zien.

dinsdag ochtend verkouden dacht laat maar ik ga toch naar school heb ook gewerkt. Maar ja dat had ik beter niet moeten doen. Dinsdag avond meteen griep, keelpijn en hoofdpijn hield tot donderdag middag aan zo'n beetje. Zullen vast weer wat kg's zijn afgevlogen :( vanavond eens kijken wat de damage is.

Ja dat is klote, dat als je geen rust neemt dat het niet alleen niet weg gaat maar ook nog erger kan worden.

damn half jaar dan blijft er niets van me over ben ik bang. Ik ben na mijn wedstrijd net 3 maanden off geweest en er werd mij toen gevraagt of ik nog wel trainde haha. Alhoewel mijn gewicht toen ook wel redelijk op peil bleef hooguit 3kg terug viel zag ik er echt belabberd uit, helemaal leeg gelopen. Vocht is bijna helemaal weggetrokken nu. Bf was wel wat hoger gelopen, zeker ook nu ik off ben gaat stijgt die ook stuk sneller. Maar die 3 laatste katabole dagen hebben me ook minder goed gedaan. We zullen het weer zien.

Hmm daar heb ik gelukkig geen last van. Tuurlijk zie ik er een stuk minder vol uit en val ik wel een 2-3 kilo terug. Maar ik kan er goed mee leven...jij zo te horen niet :D Maar dat is jou feestje kerel...jij wilt sowieso wedstrijden blijven draaien en als je je steeds wilt blijven verbeteren in korte tijd zul je wel moeten. Dat is gewoon een feit en een van de redenen waarom ik geen wedstrijden wil draaien.

Ja dat is klote, dat als je geen rust neemt dat het niet alleen niet weg gaat maar ook nog erger kan worden.

jup les voor de volgende keer ;)

Hmm daar heb ik gelukkig geen last van. Tuurlijk zie ik er een stuk minder vol uit en val ik wel een 2-3 kilo terug. Maar ik kan er goed mee leven...jij zo te horen niet :D Maar dat is jou feestje kerel...jij wilt sowieso wedstrijden blijven draaien en als je je steeds wilt blijven verbeteren in korte tijd zul je wel moeten. Dat is gewoon een feit en een van de redenen waarom ik geen wedstrijden wil draaien.

Ik kan er idd niet mee leven :o moet dan bijna in een kliniek komen haha. Nee maar zowieso ik heb nog 6 maanden tijd om me nog te verbeteren voor die wedstrijd, dus ik kan ook niet al te lang off blijven nu. Na de wedstrijd ga ik zowieso wel een half jaar off al is het omdat ik het beloofd heb.

Terug
Naar boven