Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fu
maar dat doe jij nu min of meer ook.hahahaha k*t f**gots, train inmiddels alweer. Krachtstats en fysiek zijn ook een stuk beter
Maaruh, hoelang ga je off, en hoe ziet je pct eruit?
Nice fysiek + trainingen!
Wat eet je zoal op een dag?

zooi, ben vanaf dinsdag ochtend ziek geworden en was tot gisteren nog ziek. Vandaag voel ik me wat beter. Ritme ook weer naar de klote. Hopelijk is mijn gewicht nog een beetje op peil. Vanavond rug/triceps trainen...
vanavond eens kijken wat de damage is.Alleen nolva. Ga 8 weken off dan begin ik weer. Dus heeft geen zin om een zware nakuur te doen. Zit nog steeds ook vrij lekker in mijn vel. Hoop alleen dat de kracht niet opeens wegvalt dan wordt het wel 3x niets. Eten gaat iig nog goed blijf ook b12 doorprikken. Ook nog steeds op gewicht.
Ik weet wel bijna zeker dat je weer een veel grotere boost krijgt als je gewoon eens een half jaartje off blijft!Dat is wel heel erg kort Kuki...niet echt slim als je het mij vraagt maar tis jou keuzeIk weet wel bijna zeker dat je weer een veel grotere boost krijgt als je gewoon eens een half jaartje off blijft!
Iig succes ermee...100kg is iig bereikt haha. Hoe staat het met je vocht en vetpercentage??
dinsdag ochtend verkouden dacht laat maar ik ga toch naar school heb ook gewerkt. Maar ja dat had ik beter niet moeten doen. Dinsdag avond meteen griep, keelpijn en hoofdpijn hield tot donderdag middag aan zo'n beetje. Zullen vast weer wat kg's zijn afgevlogenvanavond eens kijken wat de damage is.
damn half jaar dan blijft er niets van me over ben ik bang. Ik ben na mijn wedstrijd net 3 maanden off geweest en er werd mij toen gevraagt of ik nog wel trainde haha. Alhoewel mijn gewicht toen ook wel redelijk op peil bleef hooguit 3kg terug viel zag ik er echt belabberd uit, helemaal leeg gelopen. Vocht is bijna helemaal weggetrokken nu. Bf was wel wat hoger gelopen, zeker ook nu ik off ben gaat stijgt die ook stuk sneller. Maar die 3 laatste katabole dagen hebben me ook minder goed gedaan. We zullen het weer zien.
Maar dat is jou feestje kerel...jij wilt sowieso wedstrijden blijven draaien en als je je steeds wilt blijven verbeteren in korte tijd zul je wel moeten. Dat is gewoon een feit en een van de redenen waarom ik geen wedstrijden wil draaien.Ja dat is klote, dat als je geen rust neemt dat het niet alleen niet weg gaat maar ook nog erger kan worden.

Hmm daar heb ik gelukkig geen last van. Tuurlijk zie ik er een stuk minder vol uit en val ik wel een 2-3 kilo terug. Maar ik kan er goed mee leven...jij zo te horen nietMaar dat is jou feestje kerel...jij wilt sowieso wedstrijden blijven draaien en als je je steeds wilt blijven verbeteren in korte tijd zul je wel moeten. Dat is gewoon een feit en een van de redenen waarom ik geen wedstrijden wil draaien.
moet dan bijna in een kliniek komen haha. Nee maar zowieso ik heb nog 6 maanden tijd om me nog te verbeteren voor die wedstrijd, dus ik kan ook niet al te lang off blijven nu. Na de wedstrijd ga ik zowieso wel een half jaar off al is het omdat ik het beloofd heb.