AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

jup les voor de volgende keer ;)

Ik kan er idd niet mee leven :o moet dan bijna in een kliniek komen haha. Nee maar zowieso ik heb nog 6 maanden tijd om me nog te verbeteren voor die wedstrijd, dus ik kan ook niet al te lang off blijven nu. Na de wedstrijd ga ik zowieso wel een half jaar off al is het omdat ik het beloofd heb.

Hou je zelf niet voor de gek, je bent voor je leven verkocht aan de AAS- duivel.:evilred:

• Topic Starter Topic Starter
GVDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 4kg afgevallen **** SHIT c**k SUCK d*ck ASS RAPE :splat: :shoot: FUUUUU :janken: waar the **** doe ik dit voor

Laatst bewerkt:
stop gewoon

ik zou nu gewoon 4 big tasty menus gaan halen als ik jou was
*edit.. en nog een flurry na!

Deze week weer maandag begonnen met borst/triceps. Nog steeds kg's kwijt jongens k*tzooi. Zit nu op 97kg

training ging bijna zoals vorige week

Bankdrukken
8x60kg
8x90
4x110.......
4x110
8x100 hoe kan dit nou
5x100kg
3x100kg

schuinbankdrukken
8x35kg
6x40
6x40
5x35

dips
5x8xbw

Cable flyes
4x10x40kg

DB curls
8x25kg
6x30 alles was bezet.....
5x30
5x30

barbell curls
4x8x60kg

daarna nog wat pompsetjes gedaan met kabel. kwam geen kracht meer uit...

Vandaag benen maar ging niet goed. Heb 2 weken geen benen gedaan moest helemaal weer wennen begon op squat en bouwde op tot 190kg en toen kreeg ik zo'n ongelovelijk kramp in mijn benen dat ik meteen de training afblies voordat ik nog een blessure kreeg.

nu maar eens even twee dagen rust nemen en veel vreten.

Balen Koek. Ben je zo aan het instorten gab? Hoest met vreten in de tussentijd?

eten gaat nog goed man. Me ritme is alleen echt crap. Komt goed even deze week beetje aankloten en opbouwen weer, volgende week er flink weer tegen aan ;)

komt goed joh, allemaal dingen die je in je pct kan verwachten. Maar no worries; aangezien jij een verslaafde junk bent ben je over een paar weken weer on :D

zit weer redelijk op gewicht. Vandaag gewogen gaf een dikke 101.5kg aan wel met kleren aan (nee geen winterjas...) dus die 100 zit er wel weer op ;)

Laatst bewerkt:
Goed bezig! Gewicht kan soms heel frustrerend zijn haha

Nais koek! Nu ik nog de 100 kilo slopen! :rolleyes:

ok vandaag rug/triceps

deadlift
8x70
5x100
5x150
5x190 (hierna had ik geen zin meer in herhalingen dacht even toppen)
2x220
daarna 240kg geprobeerd, maar **** kreeg hem net niet boven mijn knie stond 3 seconden stil te trekken maar lukte gewoon op 2 cm ofzo niet om de stang boven de moeilijkste gedeelte te krijgen. Volgende keer beter.

Had daarna graag bent over rows willen doen, maar wegens drukte heb ik de rek en bar maar overgedragen aan de volgende persoon. Dus met lichte db's maar rows gedaan.

DB rows
4x10x42.5kg

Chins
4x6xbw(100kg)

front lat pully
8x70
6x70
6x70
6x70
had echt geen kracht meer.

Triceps
skull crushes
8x30kg+EZ bar
8x40kg+EZ bar
6x40kg+EZ bar
6x40kg+EZ bar

Triceps extention db boven hoofd
4x8x14kg

Triceps extension kabel

Bruut kerel!

+ je hebt een vetmatje in je nek, dat maakt je een echte man.

Ziet er goed uit hoor! Alles mooi in verhouding. Alleen borst mag wel tikkeltje groter

Hoeveel kilo denk jij over te kunnen houden als je klaar bent met cutten?

Streeffysiek of zo :).

Ziet er goed uit hoor! Alles mooi in verhouding. Alleen borst mag wel tikkeltje groter

Hoeveel kilo denk jij over te kunnen houden als je klaar bent met cutten?

dat gaat nog best tegen vallen denk ik. Ik denk een kg of 85 hooguit 87kg meer zat het niet zijn als ik op de podium sta. Met mijn bouw ben zowieso niet overtuigd dat ik een goede kansmaker ben in de -90kg klasse op wat hogere wedstrijden met een goede opkomst. Moet eerder een kg of 95 minstens droog staan om het verder dan een B wedstrijd kunnen schoppen. Naar mijn mening mis ik nog steeds veel massa om mijn frame goed te vullen.

Hoelang ben jij dan? Klopt die 1.75 wel?

Ik weeg nu ook zo'n 100 kilo, daarom vroeg ik het me af. Schat vocht/vetpercentage wel even hoog in, iets hoger bij mij misschien.
Vind dat je frame zo met dit gewicht wel goed vol zit!

Terug
Naar boven