Pumped
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
heb het je net al verteld maar nogmaals:
Poten: zoals altijd super.
Armen zijn duidelijk gegroeid en mooi vol geworden. Goed in verhouding met schouders nu.
Chest blijft gay as hell.
Rug lijkt goed dik.
Die chest moet je echt kapot maken gek, als dat op niveau komt is je UB mooi in verhouding. Die armen zijn super vooruit gegaan. Heb je ze anders aangepakt dan vroeger?
Poten: zoals altijd super.
Armen zijn duidelijk gegroeid en mooi vol geworden. Goed in verhouding met schouders nu.
Chest blijft gay as hell.
Rug lijkt goed dik.
Die chest moet je echt kapot maken gek, als dat op niveau komt is je UB mooi in verhouding. Die armen zijn super vooruit gegaan. Heb je ze anders aangepakt dan vroeger?
Laatst bewerkt:

hoe dat komt weet ik ook heel goed! aangezien de lichte db's allemaal gemold zijn ben ik gedurende laatste maanden geforceerd om zwaardere en soms zelfs te zware db's te pakken. Daar komt het door hoe gek het ook klinkt. Dus ik mag de conclusie trekken dat ik mijn armen eigenlijk te licht trainde.
Overall kan hij nog wel wat gebruiken idd... Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ik groei nu trouwens juist beter door overal een stapje terug te doen in gewicht en beter op de uitvoering te letten.

Het idee om plat bankdrukken er ook uit te gooien doet me verdriet haha. Decline hebben we geen bankjes voor. We hebben wel zo'n decline ding waar je je buik op trained dat ding moet ik dan van andere kant van de zaal mee trekken, zal eens vandaag kijken of die niet te schuin is hier voor.
Zoja dan zou ik idd borst met biceps doen.