AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

Ik heb hetzelfde probleem met borst, echt heel frustrerend, aangezien een dikke borst gewoon heel belangrijk is om je fysiek wat uit te laten stralen imo. Ik ga nonlineaire periodisatie proberen, ik denk dat ik ook te eentonig heb getraind.

Succes!

hmmmm... ik heb eens zitten nadenken... helpt het niet wat meer de nadruk op decline pressen te leggen en/of meer close grip? Zo te zien doen bij jou je extreme schouders veel van het werk, misschien dat je zo meer de borst isoleert?

• Topic Starter Topic Starter
ben net klaar met been training en voel me kort gezegd bijzonder k*t, ik zal het kort houden want ik voel een kotspartij naar boven komen...

full squats
12x60kg
5x110
5x160
5x180
5x160
3x160

legpress schuin
geen idee had geen zin in een eeuwige rekenwerk met alle bloed uit mijn hersenen
4 setten gedaan en opgebouwd naar rond 300kg alles 5-8x

Leg curls
4x8xfullstack 60kg?

leg extensions
4x10xfullstack 70kg denk ik, staat niets op die schijven.

en nu ben ik weer weg

ben net klaar met been training en voel me kort gezegd bijzonder k*t, ik zal het kort houden want ik voel een kotspartij naar boven komen...

full squats
12x60kg
5x110
5x160
5x180
5x160
3x160

legpress schuin
geen idee had geen zin in een eeuwige rekenwerk met alle bloed uit mijn hersenen
4 setten gedaan en opgebouwd naar rond 300kg alles 5-8x

Leg curls
4x8xfullstack 60kg?

leg extensions
4x10xfullstack 70kg denk ik, staat niets op die schijven.

en nu ben ik weer weg

WAHAHAHA, geniaal deze...
WAUW, die squats! Jij bent echt een held! :eek: maja wat wil je met die freaky poten van je.

Kuki gauw weer een keer borst trainen.
Enne bij ons gaat de schuine leg press tot 450kilo.
Is ook lekker voor jouw. Zit bijna aan mijn max, nog 20 kilo erbij, tot die tijd moet ik genoegen nemen met 430 kilo.

Ik heb hetzelfde probleem met borst, echt heel frustrerend, aangezien een dikke borst gewoon heel belangrijk is om je fysiek wat uit te laten stralen imo. Ik ga nonlineaire periodisatie proberen, ik denk dat ik ook te eentonig heb getraind.

Succes!

hopelijk heb jij meer geluk dan ik :D
succes ;)

hmmmm... ik heb eens zitten nadenken... helpt het niet wat meer de nadruk op decline pressen te leggen en/of meer close grip? Zo te zien doen bij jou je extreme schouders veel van het werk, misschien dat je zo meer de borst isoleert?

close grip doe ik zowieso nu al een tijdje. Anders wordt het al helemaal een schouder training. Decline wordt helaas niets, zie paar posts terug :(

Kuki gauw weer een keer borst trainen.
Enne bij ons gaat de schuine leg press tot 450kilo.
Is ook lekker voor jouw. Zit bijna aan mijn max, nog 20 kilo erbij, tot die tijd moet ik genoegen nemen met 430 kilo.

Zo ver kon die van ons ook gaan als die eikels die stangen niet hadden omgebogen...Eens kijken of we zondag een datum kunnen uitpikken daarvoor :D

Lijkt me dat je met wide grip juist meer borst aanspreekt

Hey Kukishu, ik heb mijn geamuseerd bij het lezen van je posts. Echt tof man.
Sterke benen en rug (die deadlift)! Respect!
Tip voor borst: zoals hier gezegd wat minder gewicht en meer herhaling.
Persoonlijk zou ik eerst zwaar gaan (warm-up en dan 120-130kg) op bench en dan terug dalen ingewicht (100-90-80-60) zo krijg je een goede pomp en moeten die Pecs wel groeien.
Je ziet maar wat je het beste aanvoelt.

Ik blijf je Log zeker volgen!

Ok fellow nerds vrijdag kon ik helaas geen rug training doen, moest weg vandaar echt balen weer ik mis om de week wel weer een rug training. Deze weekend even goed gejunked en aardig gegeten. Zaterdag de hele centrum afgelopen op zoek naar een broek uiteindelijk met de halve winkelstaff op zoek, een broek kunnen vinden, verry nice! great succes! Zodaarlijk met ibu naar wok restaurant even 3 uur lang all you can eat! vreten tot ik er ziek van wordt I like! Zal me training morgen ook goed doen :) Iig nog een week offcycle overleeft.

En wat voor broeksmaat is het geworden? :p

Wat betreft borst. Je wilt te zwaar man. Pak eens setjes van 8-10 reps met 80kg bijv. Focus je op de uitvoering.
Maak anders eens een filmpje, kunnen we jouw techniek beoordelen.

Over 't decline verhaal. Kun je niet iets onder je bankje leggen waardoor ie decline gaat staan? Een schijf of opstapje ofzo? Heb 't eens mensen zien doen, je moet alleen zorgen dat je er niet afglijd:P

En wat voor broeksmaat is het geworden? :p

eeh ik geloof w36 L32. Valt wel goed wijd aan. Had eerst een ander gezien ook zelfde maat wat lichtere kleur eigenlijk was mijn oog meteen op doe gevallen maar ja die paste gewoon net, zou dan wel iets uitlopen maar dan heb ik precies de zelfde broek als mijn oude qua fit en dat was ook niet fijn. Dus ja had geen keus meer. Deze heeft gelukkig wel wat ruimte over voor aankomende tijd :D

Wat betreft borst. Je wilt te zwaar man. Pak eens setjes van 8-10 reps met 80kg bijv. Focus je op de uitvoering.
Maak anders eens een filmpje, kunnen we jouw techniek beoordelen.

will do boss, morgen draai ik even op andere gweichten ;)

Over 't decline verhaal. Kun je niet iets onder je bankje leggen waardoor ie decline gaat staan? Een schijf of opstapje ofzo? Heb 't eens mensen zien doen, je moet alleen zorgen dat je er niet afglijd:P

ook gebrobeerd maar is gewoon te veel hoogte die ik moet compenseren dan echt ruim half meter moet die dan aan voorkant omhoog. Een keer 1 of 2 schijfjes ok maar kan geen toren gaan bouwen met die dingen :P

OK borst training zit er net weer op. Wel beetje k*t training geworden. Helemaal geen kracht en uithoudingsvermogen vandaag. Maar damn wat een onmenselijke pomp, ik weet niet wat voor anabolen ze gisteren bij die wok restaurant in de eten hebben gedaan but it sure does work!

bankdrukken op advies wa lichter gepakt
12x60kg
8x90
6x100
5x100
6x90
5x90

schuin db press
6x40kg wtf man ging bijna dood...
5x40kg
6x35 toch maar verlaagd hier, werd anders niets meer
5x35

dips
4x10xbw

cable flyes beneden
4x8x35

db curls
8x30kg
6x30
5x30
5x30 ook t*ring zwaar geworden vandaag....

barbell curls
4x8x60kg

preacher curls een arm
4x8x30kg (op apparaat)

thats it

dikke training bro. Je biceps oefeningen worden iig sterker, en maar zeuren over krachtafname .... :D

lekker sick, 30kg db curlz wahaha gestoorde gek!

Stevige training, kerel!

Terug
Naar boven