Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben net klaar met been training en voel me kort gezegd bijzonder k*t, ik zal het kort houden want ik voel een kotspartij naar boven komen...
full squats
12x60kg
5x110
5x160
5x180
5x160
3x160
legpress schuin
geen idee had geen zin in een eeuwige rekenwerk met alle bloed uit mijn hersenen
4 setten gedaan en opgebouwd naar rond 300kg alles 5-8x
Leg curls
4x8xfullstack 60kg?
leg extensions
4x10xfullstack 70kg denk ik, staat niets op die schijven.
en nu ben ik weer weg
maja wat wil je met die freaky poten van je.Kuki gauw weer een keer borst trainen.
Enne bij ons gaat de schuine leg press tot 450kilo.
Is ook lekker voor jouw. Zit bijna aan mijn max, nog 20 kilo erbij, tot die tijd moet ik genoegen nemen met 430 kilo.

Ik heb hetzelfde probleem met borst, echt heel frustrerend, aangezien een dikke borst gewoon heel belangrijk is om je fysiek wat uit te laten stralen imo. Ik ga nonlineaire periodisatie proberen, ik denk dat ik ook te eentonig heb getraind.
Succes!

hmmmm... ik heb eens zitten nadenken... helpt het niet wat meer de nadruk op decline pressen te leggen en/of meer close grip? Zo te zien doen bij jou je extreme schouders veel van het werk, misschien dat je zo meer de borst isoleert?

Kuki gauw weer een keer borst trainen.
Enne bij ons gaat de schuine leg press tot 450kilo.
Is ook lekker voor jouw. Zit bijna aan mijn max, nog 20 kilo erbij, tot die tijd moet ik genoegen nemen met 430 kilo.

Lijkt me dat je met wide grip juist meer borst aanspreekt
Lijkt me dat je met wide grip juist meer borst aanspreekt
Iig nog een week offcycle overleeft.
Wat betreft borst. Je wilt te zwaar man. Pak eens setjes van 8-10 reps met 80kg bijv. Focus je op de uitvoering.
Maak anders eens een filmpje, kunnen we jouw techniek beoordelen.

Over 't decline verhaal. Kun je niet iets onder je bankje leggen waardoor ie decline gaat staan? Een schijf of opstapje ofzo? Heb 't eens mensen zien doen, je moet alleen zorgen dat je er niet afglijd![]()