Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter

vandaag benen getrained weer. Had niet zo heel veel zin om zwaar te squaten en was best druk dus moest steeds mensen helpen aan de bar, dus gewichten maar wat lager gehouden en setten en reps verhoogd.

10x60kg
8x110
8x160
5x160
5x160
5x160 die laatste deed hem pff hele onderrug volgelopen en me training werd daardoor 10x langer

legpress schuin
zelfde grap als altijd 4 setten gedaan, opgebouwd van 240kg naar 300kg 5 tot 8 herhalingen gemaakt. Bij de een moest ik bij de 5 echt stoppen want er floepte allerlei leuke geluiden uit mijn butthole :o

legcurls
zelfde verhaal ook weer
4x8xfullstack

leg extensions
4x12xfullstack

;)

Heb vandaag eerste paar pagina's van je log gelezen, erg leuk om te volgen! Goed fysiek heb je en zoals hier al vaker gezegd is damn brute poten!:thumbs:

ok vandaag rug en triceps getrained. Begon al meteen met een goed potje gevloek. Nog 5min om mijn bus te halen moest ik nog lopen zoeken naar die verrekte **** straps die ik voor deadlift nodig had. Ik laat ze altijd op de eet tafel achter mijn *** ouders moeten elke keer die shit weer gaan verplaatsen en kwijt maken. Dus eentje van de paar kon ik niet vinden. Zo ben ik er al 5 paar kwijt geraakt die me elke keer 20 euro kosten plus 10 euro verzendkosten gvd! Uiteindelijk maar snel vandoor gegaan met die ene anders miste ik mijn bus. 10 meter na dat ik de deur uit was kwam ik achter dat ik mijn ov chipkaart vergeten was pfff. Wat een klote shit is dat, normaal heb ik hem altijd in mijn portomonee maar omdat je met **** dingen ook moet uitloggen vergeet ik ze altijd in broekzak of jaszak. Iig bus gemist uiteindelijk en met fiets half uur door de klote regen storm gefietst en de niveau van mijn gevloek had inmiddels epische hoogtes bereikt. Uiteindelijk zeiknat in de gym aangekomen en maar eens getrained....

deadlift (gingen k*t vandaag, had het ook verwacht omdat ik ze vorige week niet deed. dus deed maar rustig aan)

8x70kg
5x120kg
5x160kg
5x190kg
5x190kg
en toen kon ik niet meer....

Daarna even chins gedaan om me nog een beetje voor te vermoeien voor db rows aangezien ze maar maximaal tot 42 gaan

chins
4x8xbw

db rows
4x8x42kg

nou ben ik weer vergeten hoe deze oefning heet..hmm stang naar je borst trekken...
4x8x70kg

Triceps
skullcrushes
4x8x45kg

klote is dat ik met deze oefening niet zwaarder kan omdat ik de gewicht dan niet over me heen kan krijgen als ik wil liggen op de bank, dus iemand moet hem aangeven van achteren.

triceps extension kabel
4x8xfullstack (zegt niets met 200 katrollen ;))

thats it, werd nogal laat dus heb hem gauw gesmeerd.
gewicht is wel wat gezakt. 98kg nu. Was ook wel te verwachten eet stuk slechter weer door mijn bederfte eetlust.

we'll see what next week brings us :)

Ben je al begonnen met je borst vaker/anders trainen? Wat een mega verschil ook qua kracht met de rest van je oefening. :eek:

Ben je al begonnen met je borst vaker/anders trainen? Wat een mega verschil ook qua kracht met de rest van je oefening. :eek:

vaker trainen gaat niets worden. Inprincipe zou ik mijn hele schema dan moeten omgooien. Gaat gewoon niet samen met andere dingen die ik moet door de week (school, werk, etc). Maar goed ik heb maandag ook wat meer op herhaling getrained, al kunnen de herhalingen wel nog wat meer en had tot vrijdag nog borst pijn haha. Dus ik denk dat ik voorlopig dat even ga doen tot aan de zomer ongeveer tot ik wat meer tijd heb.

vaker trainen gaat niets worden. Inprincipe zou ik mijn hele schema dan moeten omgooien. Gaat gewoon niet samen met andere dingen die ik moet door de week (school, werk, etc). Maar goed ik heb maandag ook wat meer op herhaling getrained, al kunnen de herhalingen wel nog wat meer en had tot vrijdag nog borst pijn haha. Dus ik denk dat ik voorlopig dat even ga doen tot aan de zomer ongeveer tot ik wat meer tijd heb.

Oke, dat is wel een goed idee, als je geen extra tijd heb kan je inderdaad wel gewoon anders gaan trainen. Ik hoop voor dat het ook nut heeft ;)

vandaag borst/bi "gedaan" inderdaad ja tussen haakjes. Want het werd 3x niets. Helemaal zin en totaal geen kracht. Ben na 3 oefening borst en 1 biceps maar mee gekapt. Wordt nog wat de rest van de week...zou de terugslag dan toch komen? of was het vandaag mijn dag niet? Daar komen we morgen achter iig.

Weekje deloaden en ff een totaal andere trainingswijze/schema, houdt je gemotiveerd!

Kom aan, man! De moed niet laten zakken.
Alles geven!

vandaag borst/bi "gedaan" inderdaad ja tussen haakjes. Want het werd 3x niets. Helemaal zin en totaal geen kracht. Ben na 3 oefening borst en 1 biceps maar mee gekapt. Wordt nog wat de rest van de week...zou de terugslag dan toch komen? of was het vandaag mijn dag niet? Daar komen we morgen achter iig.

Je bent in ieder geval nog aan het loggen dus er is nog hoop.
We slepen je er wel doorheen baas.

thanks guys :)
ik heb de beentraining van gister maar laten vallen om even gister wat meer uit te kunnen rusten en te eten. Aangezien benen best ook 1x in de 2 weken kunnen voor mij, kan het verder ook geen kwaad. Verder ga ik vandaag rug/tri doen, aangezien ik morgen de hele dag (8-9uur) praktijkdag heb waar je 90% van de tijd staat dus heel vermoeiend en vrijdag ben ik uitgenodigd voor een afscheids etentje s'avonds dus dat wordt het ook niet. En moet zowieso vandaag in de gym werken dus komt ook goed uit. Zo zie je maar het leven is best te combineren met bb'ng :P

Verder voel ik me vandaag ook aardig goed zover. Eens kijken wat die deadlifts vanavond opleveren :)

haha wat een crap training weer.

deadlift
8x70kg
5x120
5x160
2x190 ??? huh
3x190 :spaz:
1x190 :suicide:

haha vorige week nog 2x5x190kg en nu dit....

bor's
8x70kg
8x100kg
6x100
6x100

ook weer duidelijk achteruit gegaan....

chins
4x8xbw

lat pulley

4x8x60kg

triceps helemaal overgeslagen helemaal geen kracht en grip meer en die t*ring training duurde gewoon anderhalf uur pffff.

Kuki neem eens een weekje rust, effe geen training, let ff niet meer op je voeding.
Zal je goed doen, trust me.

Kuki neem eens een weekje rust, effe geen training, let ff niet meer op je voeding.
Zal je goed doen, trust me.

idd, was mijn laatste training van de week sowieso. Dus nu even 5 dagen achter elkaar rust. Kan nog steeds geen vuist maken, mijn onderarmen zijn eraan. Gewicht is nog steeds wonderbaarlijk haast het zelfde gebleven, das nog enig positieve.

wat een gezeur ook altijd.

Volgens mij heb je nooit een lekkere training. Dude er is duidelijk wat mis, neem ff een week of 2 rust en kijk dan hoe je er voor staat en of je er dan wel 100% voor wilt gaan.

Klinkt een beetje overtraint allemaal!

AAS zal je ook goed doen KukiShu, dat weet je donders goed. Waarom denk je dat je onderarmen gebroken zijn als dat van een 80 jarige man richting zijn dood? Juist, keer het niet de rug toe voor het te laat is.
v4tp50.gif

AAS zal je ook goed doen KukiShu, dat weet je donders goed. Waarom denk je dat je onderarmen gebroken zijn als dat van een 80 jarige man richting zijn dood? Juist, keer het niet de rug toe voor het te laat is.
v4tp50.gif

hahaha
nee laten we eerlijk zijn, deadlifts, plus bent over rows daarna nog chins echt killer onderarm rape. Maar ja tuurlijk zonder aas wordt het ook niet makkelijker op geef ik eerlijk toe, niet dat het vanzelf gaat dan. Maar eten gaat nu k*tter, minder energie daardoor, herstel gaat moeizamer wat allemaal bij elkaar ook je zin en motivatie onderdrukt. Verder ook mijn ritme is sinds ik off ben gegaan ook weer behoorlijk verandert. Maar goed hoort er allemaal bij. Weekje of 5-6 dacht ik nog volhouden dan ben ik 3 maanden off geweest vind het wel goed dan. Ga dan denk ik dan ook langzaam beginnen te cutten want die bulk komt nu ook weer mijn strot uit.

MacDonalds EVRYTIME A GOOD TIME :mc: hap :burger: hap :burger: hap :burger: burp

MacDonalds EVRYTIME A GOOD TIME :mc: hap :burger: hap :burger: hap :burger: burp

Bulk kwam je strot uit?

Ik geloof je gelijk

:D

Zo, wanneer weer on? Ik ga ook weer beginnen begin Mei...:rolleyes: ik moet nog flink wat juice in mijn ass jassen om je bij te benen.... maar da's niet erg, heb ik wat te doen :D

Terug
Naar boven