AndroidHealthClinic

Kuki's log: The next level!

• Topic Starter Topic Starter
Succes, ga van hoge (hoogste) klasering uit, krijgen we niet even een voorproefje

Succes man - deze wedstrijd is van jou - geloof erin!

Succes, ga van hoge (hoogste) klasering uit, krijgen we niet even een voorproefje

geen voorproefjes meer :P

Succes man - deze wedstrijd is van jou - geloof erin!

thanks kerel ik ga mijn best doen!

zo nu even snel naar de kapper. Daarna lichaam ontharen. Nog een maaltijd erin knallen en nog even routine doornemen en dan is het al bijna bed tijd weer. ****ing hell hele dag bezig met shit. Lekker zeg verhuizen in de laatste week voor je wedstrijd....

om 21.30 naar de kapper hehe. Rust goed uit he kerel!!

Let op je zout inname Ali;)

Heel veel succes!

succes mattie

Succes!

Dankjewel jongens, gaat goed komen.
Ben exrra vroeg op. Net weer wat slin gezet en een dikke ontbijt gehad. Weegschaal tikt 83kg. Goed droog nog gebleven ondanks dat ik redelijk wat weg dronk gister. Dus ik neem vandaag geen vochtafdrijvers meer. Later nog wat eten, hopelijk pak ik nog een kg op tegen de middag. Maar sta er nu goed voor iig.

ben je evengoed nog zenuwachtig? of gewoon een lekkere spanning....nogmaals succes, knallen met die hap!!!!:thumbs:

Succes en knallen op het podium

Succes, tot straks

Leuk om te volgen wat er zo net voor de grote dag nog voor werk verricht moet worden. Succes vandaag!

Succes vanmiddag/vanavond!

jezus man zit me een potje te vervelen hier. moet een keer pas om 6 uur op...
ben gewogen op 84kg. waarschijnlijk 85 nu heb weer 4 big macs op :d

Ben benieuwd, waarschijnlijk ben je nu bezig.

Hopen dat je het goed doet.

Succes man

i failed bigtime. wat een niveau verschrikkelijk. wist meteen dat het niets zou worden tussen die monsters. bleh

Terug
Naar boven