MuscleMeat

Kuki's log: The next level!

Serieus jammer man

stop maar met trainen man

• Topic Starter Topic Starter
tot 90 klasse A/B
4de van de 5
jeppe deed het een stuk beter 2de geworden

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

lang geen verkeerd idee

niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt meer dan jaar lopen zwoegen wel ****ed up dat je dan zo teleurgesteld moet worden maja

Komop Kuki, je hebt er gestaan man, daar gaat het om. Zijn maar weinigen die de discipline en hart hebben om het door te zetten.
Als Jeppe 2e is, wie is 1e geworden dan?

Geniet van je junkmaaltijden kerel.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

niet lullig bedoeld ofzo, maar je hebt meer dan jaar lopen zwoegen wel ****ed up dat je dan zo teleurgesteld moet worden maja

@ PF,
Het is en blijft een momentopname op het podium kerel.
Al het dieeten, trainen komt neer op 1 moment en als op dat moment er iemand naast je staat die net ff beter is.... so be it.
Niets om te schamen.

Komop Kuki, je hebt er gestaan man, daar gaat het om. Zijn maar weinigen die de discipline en hart hebben om het door te zetten.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

+1 Ben benieuwd naar de foto's :)

• Topic Starter Topic Starter

@ PF,
Het is en blijft een momentopname op het podium kerel.
Al het dieeten, trainen komt neer op 1 moment en als op dat moment er iemand naast je staat die net ff beter is.... so be it.
Niets om te schamen.

een of ander veteraan. erg bekend gezicht ben zijn naam kwijt. ik en jeppe waren de jongste de overige 3 waren masters. had niets kunnen doen. was zowieso kansloos. ben vooral teleurgesteld dat ik met niemand echt kon meten in zon kleine lineup vol buffels.

Vergeet niet dat die master ook meer jaren spierkwaliteit heeft, dat oogt ook gelijk anders.
ff een welverdiende rust nemen en dan kom je lekker bij ons trainen.
Next year Kuki V2 ;)

Jammer Kuki. Maar dikke respect dat je er toch maar staat man.

Sja, het niveau is hoog, niks aan te doen man.

yoo kuki, zware klasse hé man...ik voelde de bui ook al komen toen die master ( danny claes ) bij ons zat ehe :) Ben wel fier op mijn plek eigenlijk. Je shape was niet 100% precies? maar laden heeft je genekt denk ik..?
Volgende keer beter!

• Like
Waarderingen: verb
, schitterde van afwezigheid... :rolleyes:

Verder mag je stellen dat het niveau gruwelijk hoog was, als dit fysiek 4e van de 5 wordt....
21agwp4.jpg

• Like
Hé psst Dwarf heb je er ook van mij ? :p

Superfysiek Kuki, ben benieuwd naar de rest

Goeie shape hoor Kuki!
zou gaaf zijn als je meer fotos zou posten Dwarv

Goeie shape hoor Kuki!
zou gaaf zijn als je meer fotos zou posten Dwarv

Ik stuur Kuki de foto's, mag hij zelf de rest posten ;)

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Even tussendoor: er stonden 6 mannen in de klasse tot 90kg, geen 5.

Prachtige foto Dwarfie!!!!

Jammer Ali maar niveau is echt hoog zoals je al aangaf.

Was een MOOIE klasse! :eyebrow:

Goeie shape neergezet Kuki, ik was backstage meer onder de indruk dan on stage maar dat komt doordat je er dan recht voor staat en alle details beter ziet..
Vond het super om erbij te zijn, de drang om zelf op het podium te gaan is zeer groot maar eerst nog wat massa erbij pakken deze jaren, junioren klasse was niet veel soeps, nr.1 was wel impressive!

Leuk om kennis te maken overigens
Grt

Laatst bewerkt:
  • Like
Terug
Naar boven