XXL Nutrition

Kuki's log: The next level!

zo zie je maar ibo zegt het ook :P

Ok voel me vandaag echt belabberd. Ben de hele weekend ook weggeweest. Voeding was niet helemaal goed. Heb me aas shot donderdag ook gemist vanwege drukte, dus mijn bloedwaardes zijn ook niet al te gunstig. Weinig eetlust. Heb me ziek gemeld en tot 12 uur in me nest blijven hangen bah. Weet niet of ik nog ga trainen vandaag. Ga me nu maar eens beginnen met volproppen voordat ik een ecto patient wordt :angstig:

even nog twee plaatjes om een beeld te geven hoe de totale plaatje in elkaar steekt.

308gl0x.jpg

sc408z.jpg

nou we zullen zien of het nog wat gaat worden vanavond, tijd voor een hamburger...

omg, wat een geile benen zijn dat goddamnit!

Hey ik heb je log ff doorgelezen. Poosje terug had je nog 220kg gedeadlift, dus dat maakt je totaal 510 :p

Echt goeie poten hoor. Ik heb echt spillebeentjes en qua squat zijn we ongeveer even sterk..

Wat voor gewicht pak je op de rows oid? Heb ik ook niet kunnen terugvinden :)

• Topic Starter Topic Starter
ok ben net klaar met been trainen. Ben weer kapot hoor pfff...
Ben helaas ook wat afgevallen :( maar ja was te verwachten nadat ik paar dagen achter elkaar wat minder at. gewicht zit nu op 94kg.

Verder wel aardig training neer gezet.

Squat (full)
10x60kg
5x100kg
3x150kg
3x170kg
5x140kg
5x140kg

had persoonlijk wel meer verwacht maar komt volgende week wel. Met de 170kg squat wordt mijn totaal op de grote 3 oefeningen ook verhoogd naar 510kg :P

vervolgens leg press (+200kg, tel eigenlijk de platen nooit ben dan langer aan rekenen dan trainen :p), leg curls en leg extensions gedaan.

zo nu even 2 dagen goed rusten en flink wat eten.

Ik kan me vergissen, maar ik denk echt dat jij zoveel zwaarder zou kunnen trainen :p 150 squat moet toch peanuts zijn met jou poten ? ;)

die eerste foto's vond ik maar bleh, maar die fullbody zien er pakken beter uit!

volgende training wil ik minimaal 200 kg squat zien verdomme! :D

Hey ik heb je log ff doorgelezen. Poosje terug had je nog 220kg gedeadlift, dus dat maakt je totaal 510 :p

Echt goeie poten hoor. Ik heb echt spillebeentjes en qua squat zijn we ongeveer even sterk..

Wat voor gewicht pak je op de rows oid? Heb ik ook niet kunnen terugvinden :)

ow ja ik had 220kg helemaal vergeten, dacht dat het 210 was :P
dan zit ik nu met de 170kg squat op 520 :D

rows met db's op 45kg geloof ik na deadlift. Weet eigenlijk niet precies want er staat geen nummer op die db's. Hoger hebben ze hier ook niet liggen. Maar goed aan andere kant ik zie mezelf ook niet barbell bent over rows nog gaan doen na deadlift dan geeft mijn rug het na de 2de rep al op.

Echt goed fysiek man! keep it up!

Ik kan me vergissen, maar ik denk echt dat jij zoveel zwaarder zou kunnen trainen :p 150 squat moet toch peanuts zijn met jou poten ? ;)

die eerste foto's vond ik maar bleh, maar die fullbody zien er pakken beter uit!

volgende training wil ik minimaal 200 kg squat zien verdomme! :D

ik train nogal p*ssy style haha. Nee maar zonder gekheid kan mijn onderrug niet aan. Is gewoon te zwak. Heb in verleden ook veel last van gehad. Als je na gaat dat op zelfde aantal reps mijn deadlift maar 40kg hoger is, is ook vrij zwak. Maar goed nu eens even een tijdje goed volume training doen en die cijfers opschroeven. Komt goed, jeppe tevreden krijgen is ook niet makkelijk :P

ncie! wat meten die beentjes ?

fl**kers is er iemand uberhaupt nog geeintresseerd om die rommel te lezen die ik opschrijf of moet ik maar een slot op mijn log aanvragen :mad:

anyways, de rug training van vorige week ging niet door. Moest vrijdag weg voor schoolproject en allemaal gezeik wat er bij komt kijken werd gewoon 3x niets.

Deze week (5) ben ik weer begonnen met borst en biceps training. Gewicht zit op 96-97kg dus de mindere week heeft gelukkig ook niet veel schade aangericht.

Bench
10x60kg
6x90
5x100
3x110
3x120
toen wou ik 130 proberen maar faalde fkng hard. Iemand moest me nog helpen voordat ik dood ging. Dus de bench ging wat minder maar de schuine bench met db's ging wel beter. Deze week voor eerst alles met 35kg gedaan, dus 4x8x35kg.

Vervolgens dips en cable flyes.
Daarna biceps zelfde gek*t als vorige week zo'n beetje. Wou dit keer zwaarde db's proberen maar ging weer niet omdat ik dan van 20 naar 25kg in een keer weer moet, zooi. Maar zal volgende week wel een shot geven at 25kg. Dus biceps curls 4x8x20kg. Daar achter 40kg op de EZ stang geplakt en 4 setjes gecurled. En tot slot hammer curls gedaan met kabel.

Overal ben ik wel redelijk tevreden met hoe het ging :)

Chill dat je die overstap van de 32's naar de 35's hebt kunnen maken. Aardig volume erop ook gelijk nice :thumbup:
Rare opbouw kwa DB's zie ik, 20->25! Missen er veel tussen gewichten of niet ?

Chill dat je die overstap van de 32's naar de 35's hebt kunnen maken. Aardig volume erop ook gelijk nice :thumbup:
Rare opbouw kwa DB's zie ik, 20->25! Missen er veel tussen gewichten of niet ?

Die dingen zijn zelf in elkaar gezet door kleinere schijfjes en aan elkaar geschroeft. Er is alleen de laatste jaar zo vaak gegooid met die db's dat ze gewoon totall los zijn. Reparatie heeft ook geen zin meer. Dus ja enig optie blijft nieuwe db's aanschaffen alleen de financiele gedeelte gaat niet zo bijzonder goed daar...
Maar goed voordeel heb ik weer dat als ik uit de lichtere db's ben dat ik alle goede zware die nauwelijks gepakt worden en heel zijn tot mijn beschikking heb :)

Laatst bewerkt:
Die dingen zijn zelf in elkaar gezet door kleinere schijfjes en aan elkaar geschroeft. Er is alleen de laatste jaar zo vaak gegooid met die db's dat ze gewoon totall los zijn. Reparatie heeft ook geen zin meer. Dus ja enig optie blijft nieuwe db's aanschaffen alleen de financiele gedeelte gaat niet zo bijzonder goed daar...
Maar goed voordeel heb ik weer dat als ik uit de lichtere db's ben dat ik alle goede zware die nauwelijks gepakt worden en heel zijn tot mijn beschikking heb :)

Oke dat is wel minder. setje 22's en een setje 33's kost ook niet bijster veel lijkt me.

Blijf je low reps in bench trouwens of was dit eenmalig?

edit/
Zie dat je vorige training 3reppers deed dus neem aan dat je kracht wilt gainen @ bench.
Zo beetje laat voor me aan het worden denk ik. hahah

Laatst bewerkt:
Oke dat is wel minder. setje 22's en een setje 33's kost ook niet bijster veel lijkt me.

Blijf je low reps in bench trouwens of was dit eenmalig?

edit/
Zie dat je vorige training 3reppers deed dus neem aan dat je kracht wilt gainen @ bench.
Zo beetje laat voor me aan het worden denk ik. hahah

heb je wel gelijk in, wordt allemaal beetje verwaarloosd daar helaas.
Denk dat het handig is als ik tijdje op de bench wat zwaardere gewichten ga pakken en minder reps draai om de boel even goed op te prikkelen. Vind het zeker wel een potentieel manier om ook nog wat massa aan te zetten naast het bouwen van kracht. Wie weet werkt dit wel voor mij :) Dus we kijken het wel een tijdje aan zo. Ga wel toch echt 5 setten proberen te maken volgende keer, deze keer was mijn borst nogal dood na die keiharde fail en hulp die 10 seconde te laat kwam :roflol:

hahaha, leedvermaak... als ik naar dat voer van jou kijk, kan ik me er wel wat bij voorstellen damn... zoveel krijg ik er niet in.

:roflol:

Zonder spotter of stond die te slapen ?

hahaha, leedvermaak... als ik naar dat voer van jou kijk, kan ik me er wel wat bij voorstellen damn... zoveel krijg ik er niet in.

stond vandaag 1uur te laat op. En nu zit ik als straf nog mijn fkng kwark een uur later op te vreten :mad: kan eindelijk zo naar bed

Edit: Goeie fysiek trouwens, vooral je poten, gunz en traps zijn erg nice!

Terug
Naar boven