Fitness Seller

Kuki's log: The next level!

stond vandaag 1uur te laat op. En nu zit ik als straf nog mijn fkng kwark een uur later op te vreten :mad: kan eindelijk zo naar bed

1 troost: ik kwark met je mee, en extra zuur ook want de limo is op, damn...

Hoelang bezig met knallen, ik lees ergens 2006, correct?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ben je strikt met tijdstippen in je eetschema?

tja dat eten moet er in. Als het om 7 uur niet is en pas om 8 dan schuift alles een uur op zo. Of ik moet een maaltijd eruit gooien, wat ik liever ook niet doe. Zeker niet op trainingsdagen. Verder is ook alles zo gepland dat gewoon echt geen ander uitweg is dan of maaltijd overslaan of alles een uur opschuiven omdat ik dan vol zit.

---------- Toegevoegd om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

Socializen in de gym, onderschat het niet he!

Wat staat er voor aankomende keer op het schema ?

morgen benen :D

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

1 troost: ik kwark met je mee, en extra zuur ook want de limo is op, damn...

Hoelang bezig met knallen, ik lees ergens 2006, correct?

ja rond juni geloof ik in 2006 ja.
Ik heb trouwens de smerigste kwark die je kan kopen :P

tja dat eten moet er in. Als het om 7 uur niet is en pas om 8 dan schuift alles een uur op zo. Of ik moet een maaltijd eruit gooien, wat ik liever ook niet doe. Zeker niet op trainingsdagen. Verder is ook alles zo gepland dat gewoon echt geen ander uitweg is dan of maaltijd overslaan of alles een uur opschuiven omdat ik dan vol zit.

---------- Toegevoegd om 00:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

morgen benen :D

Ik prop op zo'n dagen meer eten bij elkaar in een maaltijd. Maar nu je het zegt, met een 6000+ calorieën schema is dat niet te doen nee...

ow hou op, die van mij smaakt niet veel beter... hmmm...aarbeien jam erin, is da lekker?

LOL trouwens @ je spoiler.... hahaha.... damn ugly jah ghehehe

Je bench gaat lekker bro. Ga je volgende keer weer 130 proberen?

Je bench gaat lekker bro. Ga je volgende keer weer 130 proberen?

ja uiteraard. Ging gewoon verkeerd dit keer volgende keer beter.

Ok nieuwe update voor de benen :D de nummers zijn weer omhoog gegaan!

full squat
8x70kg
5x110kg
5x150kg
3x170kg
3x180kg

legg press schuin
5x215
5x240
5x265 (full loaded...)
5x265 (full loaded...)

daarna leg curls en leg extensions er achter gedaan

gewicht 96-97kg ongeveer. Vocht is sinds 2 weken terug stuk gezakt verder. We zullen het wel zien allemaal.
Totaal op de 3 wordt nu 530kg btw :P

Laatst bewerkt:
Bruute trainingen zet je neer.. Heb je altijd op kracht getraind? Of ook wel op gewoon herhalingen?

Damn horny die squats van jou, nice heur ;)

Bruute trainingen zet je neer.. Heb je altijd op kracht getraind? Of ook wel op gewoon herhalingen?

heb altijd op herhaling getraind. Is voor eerst dat ik wat meer krachtgericht ga trainen, vandaar de log ook :)

Ben tot nu wel tevreden met hoe het gaat. Merk ook dat nu mijn onderrug wat sterker begint te worden ook makkelijker zwaardere gewichten kan pakken. Vandaag was trouwens een van de weinige keren dat ik nauwelijks last van mijn onderrug kreeg tijdens been training en het was ook nog de zwaarste been training tot nu toe.

Vet log jonge. Ik wist niet dat je er een had.

En volgens mij kan jij zonder moeite naar een 1rm van 200 op die squat, gaat je veelste makkelijk af dit:D

Kukushi heeft ook rughaar ja

wat kan je allemaal het beste doen voor onderrug volgens jou? Heb er zelf beetje last van laatste tijd...
Juist rust geven of oefeningen doen om sterker te maken?

...

Laatst bewerkt:
dat is inderdaad maar voor weinigen weggelegd..
Ik heb het idee dat ik wel last krijg van men onderrug door zware squats en BOR's..

Na je training lang in een heet bad liggen helpt heel goed voor de onderrug,ik heb er ook regelmatig veel last van
Ik ga dit logje ook volgen :)

bah heb weer echt geen zin om te gaan trainen met dit homo weer :mad:
maar moet wel, heb vorige week rug training oko al gemist. iig stay tuned rond een uur of 8 life updates :D

....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven