Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Ziet er lastig uit. Ik zal het proberen. Is het mogelijk een filmpje te uploaden hiero?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat het tijd wordt om die grasmatten te trimmen/scheren.Geprobeerd voor de eerste keer. Screenshot uit een filmpje. Erg lastig, maar zal het voortaan wag vaker proberen
Bekijk bijlage 485094
Ik denk dat het tijd wordt om die grasmatten te trimmen/scheren.
Je voeding is wel in orde om te cutten kwa kcal. Al mogen de vetten wel wat omhoog.Ik heb deze week niet gelogd. Hoewel het al een stuk beter gaat met mijn voet, heb ik nog steeds erg veel last van mijn rechterhand en -pols. Het valt me op dat ik op werkdagen meer last heb dan op niet-werkdagen. Ik heb sterk het vermoeden dat het om een muisarm gaat. Als het morgen weer pijn gaat doen, zal ik ff contact opnemen met de huisarts.
Ik probeer iedere dag te hardlopen en/of een aantal bodyweight oefeningen te doen. Het lijkt me niet nodig dat uitgebreid te loggen, toch?
Wanneer nog eens een nieuw stel foto's? Ben ook wel eens benieuwd naar de voorkant en evt. benen.

Al eens geprobeerd met wraps te training tot de blessure over is? Heeft mij vroeger wel eens wat verlichting in pijn gebrachtVandaag 3,72km gelopen in 24:10. Langzamerhand begin ik verschil te merken.
Ik denk dat de pijn aan mijn rechterpols een muisarm is. Zal dinsdag bellen met de huisarts. Opdrukken (decline) deed te veel pijn om voort te kunnen zetten zojuist.
Tsja, wat te doen dan? Sticky's lezen![]()
top dat je wel blijft sporten!
Al eens geprobeerd met wraps te training tot de blessure over is? Heeft mij vroeger wel eens wat verlichting in pijn gebrachttop dat je wel blijft sporten!
![]()
Fortex ECO Wrist Wraps - Zwart - Fitness Seller
Elastische polsbandage voor extra ondersteuning en stabiliteit. 50 cm lang voor een stevige maar comfortabele pasvorm zonder extreme stijfheid. Kleur zwart.www.fitness-seller.nl