Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Op weg naar een echte leeuw
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op weg naar een echte leeuw

Kan je niet beter fietsen (of boksen!) gezien je blessure?Nu half uurtje terug van hardlopen. 2,59km in 16:40
Kan je niet beter fietsen (of boksen!) gezien je blessure?
Ik moet toegeven dat ik sowieso lopen altijd een linke sport vind en mensen liever laat zwemmen/fietsen. Je krijgt nogal een klap op je onderstel, zeker als je niet zo technisch loopt (dat is gewoon lastig). Maar je moet vooral doen wat je motivatie hoog houdt!Ik heb al de hele week, als het niet langer is, geen last meer aan mijn voet.
Boksen gaat thuis niet, want geen bokszak en last aan mijn rechterhand en -pols (ik vermoed een muisarm).
Ik moet toegeven dat ik sowieso lopen altijd een linke sport vind en mensen liever laat zwemmen/fietsen. Je krijgt nogal een klap op je onderstel, zeker als je niet zo technisch loopt (dat is gewoon lastig). Maar je moet vooral doen wat je motivatie hoog houdt!
Betreft je muisarm: handknijpertje scoren en misschien kijken naar een Logitech M570? Die laatste is niet naar ieders smaak, maar het is zeker minder RSI veroorzakend.
Op zich niks mis met de huisarts, maar ze zijn niet allemaal even goed in bio-mechanica
Zou in ieder geval even kijken naar een handknijpertje, kost geen drol en is ook goed tegen zaken als tennis/golf elleboog (kan je ook zomaar oplopen in de sportschool ^^)

Update: zojuist een barbell met bankje gekocht, morgen ophalen![]()
De verkoper wilde alleen de barbell met gewichten verkopen voor de afgesproken prijs, terwijl ik dacht dat het bankje er bij inbegrepen was. Wat een oetlul
;(
Aanzienlijk minder op mijn bord dan een maand geleden vanavond tijdens het avondeten
![]()
Stelletje kutkakkers