AndroidHealthClinic

Kutleven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Kan je niet beter fietsen (of boksen!) gezien je blessure?

Ik heb al de hele week, als het niet langer is, geen last meer aan mijn voet.

Boksen gaat thuis niet, want geen bokszak en last aan mijn rechterhand en -pols (ik vermoed een muisarm).

Ik heb al de hele week, als het niet langer is, geen last meer aan mijn voet.

Boksen gaat thuis niet, want geen bokszak en last aan mijn rechterhand en -pols (ik vermoed een muisarm).
Ik moet toegeven dat ik sowieso lopen altijd een linke sport vind en mensen liever laat zwemmen/fietsen. Je krijgt nogal een klap op je onderstel, zeker als je niet zo technisch loopt (dat is gewoon lastig). Maar je moet vooral doen wat je motivatie hoog houdt!

Betreft je muisarm: handknijpertje scoren en misschien kijken naar een Logitech M570? Die laatste is niet naar ieders smaak, maar het is zeker minder RSI veroorzakend.

Ik moet toegeven dat ik sowieso lopen altijd een linke sport vind en mensen liever laat zwemmen/fietsen. Je krijgt nogal een klap op je onderstel, zeker als je niet zo technisch loopt (dat is gewoon lastig). Maar je moet vooral doen wat je motivatie hoog houdt!

Betreft je muisarm: handknijpertje scoren en misschien kijken naar een Logitech M570? Die laatste is niet naar ieders smaak, maar het is zeker minder RSI veroorzakend.

Ik moet zeggen dat de muisarm klachten al een stuk minder aanwezig zijn sinds ik weer train (sinds deze week dus). Af en toe nog wel, misschien moet ik toch eens langs een huisarts.

Lopen heb ik nooit zo veel zin in, maar als ik eenmaal begin zet ik gewoon door. Ik besef me gewoon dat mijn lichaam de cardio nodig heeft dus dan doe ik het maar. Zwemmen kan helaas niet aangezien alles gesloten is en fietsen is erg kut met harde wind.

Op zich niks mis met de huisarts, maar ze zijn niet allemaal even goed in bio-mechanica :D

Zou in ieder geval even kijken naar een handknijpertje, kost geen drol en is ook goed tegen zaken als tennis/golf elleboog (kan je ook zomaar oplopen in de sportschool ^^)

Op zich niks mis met de huisarts, maar ze zijn niet allemaal even goed in bio-mechanica :D

Zou in ieder geval even kijken naar een handknijpertje, kost geen drol en is ook goed tegen zaken als tennis/golf elleboog (kan je ook zomaar oplopen in de sportschool ^^)

True true. Zo'n knijpertje heb ik al, zal hem ff zoeken

Kleine avondwandeling: 2,2km in 25 min

Vandaag Pull-dagje:

Bent over row (barbell)
20kg x 12
40kg x 12
45kg x 10
45kg x 10
45kg x 9
45kg x 8

Lat pulldown
35kg x 12
50kg x 7
50kg x 6
45kg x 10
45kg x 10
45kg x 8

Seated row (machine)
35kg x 12
45kg x 8
45kg x 8
45kg x 8

Bicep curl (machine)
20kg x 12
20kg x 10
20kg x 6
20kg x 6

Helaas ook slecht nieuws gekregen: vanaf mei kan ik niet meer trainen in de home gym van de bekende. :(

Na het avondeten ff hardgelopen: 4,55km in 31:22

Kan je al best wat mee aanvangen!
Succes, welkom in de Homegym club.
De elite onder de mensheid ATM.

Workout vanochtend zag er zo uit:

Push

Shoulder Press (Machine)

20kg x 12
35kg x 10
35kg x 8
35kg x 8
35kg x 8

Incline Chest Press (machine)
30kg x 8
30kg x 8
30kg x 8
30kg x 8
30kg x 6

Dips (machine)
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 8
25kg x 8

Incline Bench Press (barbell)
40kg x 10
45kg x 7
45kg x 5,5 :D

Lateral Raises (plate)
5kg x 8
5kg x 8
5kg x 8

Was wel een prima training. Ik trainde vandaag niet alleen in de home gym van de bekende, dus vandaar dat ik niet gelijk ging benchen na shoulder press.

Vandaag ging de training niet door. Ook heb ik vandaag gevast (ramadan begint morgen). Omdat de training niet doorging heb ik maar even gewandeld: 6,7km.

update:

Gister woog ik 87,4kg. Dat was op 18 april nog 91,6kg. Nou houd ik mij geen illusies voor: daar zal een deel spiermassa in zijn die ik heb verloren.

Tijdens de ramadan niet veel gedaan, slechts een paar keer wandelingetjes gemaakt van een uur. Gister een paar keer opgedrukt, zal proberen om de dag bodyweight squats en push ups te doen. Misschien afwisselen met wandelen of hardlopen.

Verder probeer ik nu echt een stuk minder te eten:

Aanzienlijk minder op mijn bord dan een maand geleden vanavond tijdens het avondeten

BC5100AB-8695-4544-9C60-1081CCD5B0F1.jpeg

Vandaag een proeftraining gedaan bij MyHealthClub

Push

Bench Press (barbell)

20kg x 12
40kg x 8
45kg x 7
45kg x 6

Overhead Press (barbell)
20kg x 8
30kg x 6
30kg x 5
30kg x 5

Lateral raises (dumbell)
7kg x 6
7kg x 6
7kg x 6
7kg x 5

Chest Fly (dumbell)
7kg x 8
7kg x 8
7kg x 8

Skullcrusher (barbell)
15kg x 10
15kg x 10
15kg x 10

Totale trainingsduur: Ongeveer 55 minuten

In de spoiler gezeur

Ik ga hier nooit meer trainen. Ik overwoog het eerst, maar vanwege een aantal redenen zal ik het niet doen.
A. Het type volk dat er komt, is niet mijn favoriete volk. Volwassen mannen die tussen hun sets met elkaar giechelen, maar wat verwacht je ook anders van een sportschool dat zich naar buiten presenteert als premium sportschool. Och wat heb ik me geërgerd, ik bedoel hoe kan je deadliften bekakt uitspreken? ??? Stelletje kutkakkers
B. Een reden om er wel te blijven, was dat je dan gebruik kan maken van hun zwembad. Toen ik er naar vroeg was het echter niet hun zwembad, maar om de hoek. Daar kan ik zwemmen voor 3 euro per keer, wat een stuk goedkoper is.
C. Ik begrijp dat niet al het materiaal naar buiten kan, maar geen assisted pull-up? En random wat dumbells? Het was echt 2kg, 3kg, 7kg, 16kg ???
Inmiddels hebben we allemaal gelezen dat de sportscholen mogelijk 1 juli openen. Dan ga ik niet een maandbedrag van 40 euro ophoesten.

Voorlopig gewoon een beetje wandelen, misschien zelfs hardlopen om actief te blijven

Hahahaha moest wel lachem om je spoiler :D

Ik heb voor nu health club gewerkt en wat een waardeloze sportschool keten is dat zeg. Is echt niks premium aan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven