Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je wat fotos hebt genomen kan je ze altijd eens naast elkaar zetten. Als je het goed gedaan hebt zie je zeker wel wat verschil
Wat ik ook doe: iedere ochtend een foto maken voor de spiegel uit dezelfde hoek. Als het een succesvolle cut wordt, dan wordt het een leuke timelapse
Is dit met een apple watch? Zo ja welke, ik heb er ook nog een liggen, zou graag een keer tijdens het fietsen gebruiken voor mn HS
Is dit met een apple watch? Zo ja welke, ik heb er ook nog een liggen, zou graag een keer tijdens het fietsen gebruiken voor mn HS
netjes jongen, goed bezig.
hoe gaat het tot nog toe? Houd je het vol?
Ik heb wel dagen dat ik behoorlijk te veel eet dan eigenlijk is toegestaan, dus dat is kut. Maar ik verwacht dat ik dat veel gemotiveerder kan volhouden als de sportscholen eenmaal open zijn.
Wat ik nu wel goed doe, is dat ik mijn eten weeg en track in MyFitnessPal. Dat geeft me in ieder geval inzicht in calorieën en macro’s.
Nog ruim twee maanden tot september, we zullen zien!
Wist niet dat je daar ook dingen zoals fietsen enzo mee kon doen. Maar misschien kan dat alleen met de nieuwste?Is idd met een apple watch , en de ingebouwde "activiteiten " app , binnenkort heet deze standaard functionaliteit "Fitness " met de nieuwe Watch OS
Nee laat maar zie het nu ook in die app staan. Gebruik dat ding echt nooit dus weet niet hoe het werkt, maar misschien dat ik het bij het fietsen om doeWist niet dat je daar ook dingen zoals fietsen enzo mee kon doen. Maar misschien kan dat alleen met de nieuwste?
Wist niet dat je daar ook dingen zoals fietsen enzo mee kon doen. Maar misschien kan dat alleen met de nieuwste?
Dankjewel ik ga het proberen binnenkortKan via de app ‘workout’. Dan kies je de activiteit. Doe ik ook tijdens het trainen, dan klik ik op krachttraining. Give it a try
Weet niet of dit een serieuze vraag is. Maar, ja.
Ja, tenzij je graag spierafbraak hebt, dan; pls go full anorexia.