Fitness Seller

Kutleven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Team vieze
hef-kutleven-tattoo.jpg

Verhaal achter deze tattoo is wel grappig :p

• Topic Starter Topic Starter
mooi toch, alles wat je ‘kwijt’ bent aan kcals is meegenomen.

edit: te snel gelezen. TE niet gezien voor groot ;)
Je gaat idd niet alleen vet verbranden maar ook spier indien het tekort groot is. Dit is overigens niet met 1 of 2 dagen. Structureel een groot tekort gaat op een gegeven moment (ook) aan je spiermassa knagen.

Weet niet of dit een serieuze vraag is. Maar, ja.
Ja, tenzij je graag spierafbraak hebt, dan; pls go full anorexia.

Ik weet het ik weet het, was maar als grapje bedoeld. Aangeraden tekort is 500 cal, toch?

Een rapper?

Ik zou zelf nooit een statisch, maar juist een klein relatief tekort creëren en variëren tussen train- en rustdagen.

Is er dan wel een aan te raden hoeveel kg die je per week moet afvallen, om er voor te zorgen dat dit zo veel mogelijk vet is? Ik heb wel eens gelezen dat je maximaal iets van 240 gram spiermassa per week kan aankomen, is er ook iets vergelijkbaar tijdens cutten?

Is idd een rappert

Is er dan wel een aan te raden hoeveel kg die je per week moet afvallen, om er voor te zorgen dat dit zo veel mogelijk vet is? Ik heb wel eens gelezen dat je maximaal iets van 240 gram spiermassa per week kan aankomen, is er ook iets vergelijkbaar tijdens cutten?
Ja is lastig te zeggen, heel erg afhankelijk van de spierprikkel en mate van gevorderdheid (is dit een woord?).
Om het spierverlies zo goed mogelijk te beperken en het cutten zo lang mogelijk vol te houden (zeker als je een tijdje moet) is het wel zaak om het duurzaam aan te pakken. Zelf hanteer ik een tekort van 20% en in ieder geval een eiwit target van 1.8xBW.

Een rapper?

Volgens mij is het beste om 0.3-0.5 kg per week af te vallen(?) en dan genoeg proteine eten en dan zal er niet teveel spier weg gaan

Ja is lastig te zeggen, heel erg afhankelijk van de spierprikkel en mate van gevorderdheid (is dit een woord?).
Om het spierverlies zo goed mogelijk te beperken en het cutten zo lang mogelijk vol te houden (zeker als je een tijdje moet) is het wel zaak om het duurzaam aan te pakken. Zelf hanteer ik een tekort van 20% en in ieder geval een eiwit target van 1.8xBW.
Volgens mij is gevorderdheid geen woord

• Heart
Waarderingen: LM
Vandaag al de hele dag super intense hoofdpijn, dus geen cardio gedaan. :(

Zwaarste. Cardio. Ooit.

Leeuwarden-Franeker en terug
B9285FAA-AF27-48F1-A3C7-D1B0D57F82C2.png

Knap man! Dat zijn pas afstanden :thumb:

Als de gyms straks opengaan is het voor mij zaak om zo snel mogelijk zo veel mogelijk massa te pakken. Ik was eerst van plan om pull push legs te doen in plaats van push pull legs, maar twijfel daar nu over. Wat denken jullie hier over? En op push dagen eerst schouders dan borst (zoals ik eerst deed) of toch eerst borst dan schouders trainen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven