ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooi toch, alles wat je ‘kwijt’ bent aan kcals is meegenomen.
edit: te snel gelezen. TE niet gezien voor groot![]()
Je gaat idd niet alleen vet verbranden maar ook spier indien het tekort groot is. Dit is overigens niet met 1 of 2 dagen. Structureel een groot tekort gaat op een gegeven moment (ook) aan je spiermassa knagen.
Ja, tenzij je graag spierafbraak hebt, dan; pls go full anorexia.
Team vieze![]()
Verhaal achter deze tattoo is wel grappig![]()
Hef(?)
Yup Hef Bundy Hoogvliet

Ik zou zelf nooit een statisch, maar juist een klein relatief tekort creëren en variëren tussen train- en rustdagen.Ik weet het ik weet het, was maar als grapje bedoeld. Aangeraden tekort is 500 cal, toch?
Een rapper?
Ik zou zelf nooit een statisch, maar juist een klein relatief tekort creëren en variëren tussen train- en rustdagen.
Ja is lastig te zeggen, heel erg afhankelijk van de spierprikkel en mate van gevorderdheid (is dit een woord?).Is er dan wel een aan te raden hoeveel kg die je per week moet afvallen, om er voor te zorgen dat dit zo veel mogelijk vet is? Ik heb wel eens gelezen dat je maximaal iets van 240 gram spiermassa per week kan aankomen, is er ook iets vergelijkbaar tijdens cutten?
Volgens mij is het beste om 0.3-0.5 kg per week af te vallen(?) en dan genoeg proteine eten en dan zal er niet teveel spier weg gaanEen rapper?
Is er dan wel een aan te raden hoeveel kg die je per week moet afvallen, om er voor te zorgen dat dit zo veel mogelijk vet is? Ik heb wel eens gelezen dat je maximaal iets van 240 gram spiermassa per week kan aankomen, is er ook iets vergelijkbaar tijdens cutten?
Volgens mij is gevorderdheid geen woordJa is lastig te zeggen, heel erg afhankelijk van de spierprikkel en mate van gevorderdheid (is dit een woord?).
Om het spierverlies zo goed mogelijk te beperken en het cutten zo lang mogelijk vol te houden (zeker als je een tijdje moet) is het wel zaak om het duurzaam aan te pakken. Zelf hanteer ik een tekort van 20% en in ieder geval een eiwit target van 1.8xBW.
Wel echt crazy hoeveel kcal je met racefietsen verbrand. Ik had mn vorige bike sessie na gerekend en waren 1700kcal verbrandZwaarste. Cardio. Ooit.
Leeuwarden-Franeker en terug
![]()
Wel echt crazy hoeveel kcal je met racefietsen verbrand. Ik had mn vorige bike sessie na gerekend en waren 1700kcal verbrand

Oh haha dan heb je wel even lekker door zitten trappen