Fitness Seller

Kutleven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben wel eens in de my health club Krimpen geweest, maar is inderdaad echt een ballentent. Weinig spullen, vooral weinig 25-20kg schijven. 1 squatrack en 1 bench en geen deadlift platform oid. Gezellig personeel wel, maar inderdaad: die 50 euro in de maand totaal niet waard

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal even wat actiever logger vanaf vandaag.

Het is 1 juni vandaag, dus precies drie maanden tot 1 september. Deze 92 dagen ga ik gebruiken om te cutten. Dus: meer bewegen en minder eten voor mij :( Ook ga ik weer beginnen met calorieën te tellen.

Vanochtend om 07:00 uur opgestaan om te fietsen. Ik heb iets langer dan een uur gefietst over 16,5KM. Gemiddelde hartslag was 129spm. Volgens mijn Apple Watch heb ik 312 calorieën verbrand.

Bij deze; I’m in!

Zet hem op Snorflex!

Wat ik ook doe: iedere ochtend een foto maken voor de spiegel uit dezelfde hoek. Als het een succesvolle cut wordt, dan wordt het een leuke timelapse

• Like
Waarderingen: Onit
Wat ik ook doe: iedere ochtend een foto maken voor de spiegel uit dezelfde hoek. Als het een succesvolle cut wordt, dan wordt het een leuke timelapse

Dat is heel gaaf man!

Foto’s nemen is sowieso goed ter vergelijking. Aangezien jij jezelf elke dat (waarschijnlijk) in de spiegel ziet, kan je kleine veranderingen snel over het hoofd zien.

Als je vervolgens de foto’s naast elkaar legt, zie je dat verschil opeens wel en weet je dat er blijvende progressie is!

Dat is heel gaaf man!

Foto’s nemen is sowieso goed ter vergelijking. Aangezien jij jezelf elke dat (waarschijnlijk) in de spiegel ziet, kan je kleine veranderingen snel over het hoofd zien.

Als je vervolgens de foto’s naast elkaar legt, zie je dat verschil opeens wel en weet je dat er blijvende progressie is!

Ja klopt. Jan-maart 2020 was ik goed aan het cutten en had ik eindelijk mijn draai gevonden. Echter ging het voor mijn gevoel niet goed, want ik keek iedere dag voor de spiegel. Maar maten (In de sportschool en daarbuiten) zeiden dat ik goed bezig was in de sportschool zonder dat ik er zelf over begon, dus dan weet je dat je goed op wegbent

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Vanochtend om 7 uur de banden opgepompt en en weer gefietst. Ongeveer 1 uur en 5 minuten gedaan over 20,45KM. Volgens mijn Apple Watch heb ik 424 actieve calorieën verbrand. Gemiddelde hartslag was 133

Volgde je log niet niet, maar in!

Spieren opbouwen + lager vet % is zover ik heb gelezen ....lastig. Zoals ik het momenteel zie (nu op 86.5 kilo - nog 6,5 te gaan en kom vanaf 99 kilo) is het erg kort door de bocht als volgt;

- Lager vetpercentage met behoud van spieren = 3500kcal per week onder je onderhoud eten/cardio en krachttraining om je spieren te onderhouden

OF

- Spieropbouw met behoud van vet % = boven je onderhoud gaan eten

Zoals ik je stuk nu lees probeer je allebei te doen en valt daarom het vet% omlaag werken wat tegen. Focus je op vetverlies en onderhoud van spieren en je zult merken dat het veel fijner aanvoelt en je meer progressie boekt. Dus tracken van eten en cardio en die 3500kcal per week onder je onderhoud als doel hebben en je valt in bijna alle gevallen gemiddeld over meerdere weken 0,5 kilo per week af.

Correct me if im wrong natuurlijk.

Ik ga eerst voor lager vet% (spiegel en gewicht) en ga pas als ik hierover tevreden de focus leggen op krachttraining en spieropbouw. Puur omdat ik dan ook meer progressie boek wanneer ik weer meer eet. Beter voor mijn motivatie.

Spieren opbouwen + lager vet % is zover ik heb gelezen ....lastig. Zoals ik het momenteel zie (nu op 86.5 kilo - nog 6,5 te gaan en kom vanaf 99 kilo) is het erg kort door de bocht als volgt;

- Lager vetpercentage met behoud van spieren = 3500kcal per week onder je onderhoud eten/cardio en krachttraining om je spieren te onderhouden

OF

- Spieropbouw met behoud van vet % = boven je onderhoud gaan eten

Zoals ik je stuk nu lees probeer je allebei te doen en valt daarom het vet% omlaag werken wat tegen. Focus je op vetverlies en onderhoud van spieren en je zult merken dat het veel fijner aanvoelt en je meer progressie boekt. Dus tracken van eten en cardio en die 3500kcal per week onder je onderhoud als doel hebben en je valt in bijna alle gevallen gemiddeld over meerdere weken 0,5 kilo per week af.

Correct me if im wrong natuurlijk.

Ik ga eerst voor lager vet% (spiegel en gewicht) en ga pas als ik hierover tevreden de focus leggen op krachttraining en spieropbouw. Puur omdat ik dan ook meer progressie boek wanneer ik weer meer eet. Beter voor mijn motivatie.

Ben ik van op de hoogte. In theorie zou je tijdens het cutten newbie gains kunnen maken. Maar nog los van dat, is mijn doel nu om mijn vetpercentage te verlagen. Spiermassa opbouwen is toch lastig tijdens corona als je geen home gym hebt ;)

Ben ik van op de hoogte. In theorie zou je tijdens het cutten newbie gains kunnen maken. Maar nog los van dat, is mijn doel nu om mijn vetpercentage te verlagen. Spiermassa opbouwen is toch lastig tijdens corona als je geen home gym hebt ;)

Lekker zo door gaan man. Ik ben ook aan het cutten, terwijl de spiermassa toeneemt. Vooral in deze tijd zal een bulk (naar mijn mening) niet optimaal zijn. Daarom kan beter een goed fundament voor de bulk gelegd worden, als het daar nu de ideale tijd voor is.

Was ik dit nog niet aan het volgen?

0F8D842D-1741-4C15-A627-DFBED87EDD7B.gif

Nu net terug van de fietstocht: 20,3KM in 67 minuten. Gemiddelde hartslag was 138 spm en 411 calorieën verbrand.

Viel wel een beetje tegen: op de terugweg waren er zo veel dunne paadjes en bochtjes tussen de koeien door dat het onmogelijk was om er een beetje tempo in te houden

Nu net terug van de fietstocht: 20,3KM in 67 minuten. Gemiddelde hartslag was 138 spm en 411 calorieën verbrand.

Viel wel een beetje tegen: op de terugweg waren er zo veel dunne paadjes en bochtjes tussen de koeien door dat het onmogelijk was om er een beetje tempo in te houden

goed gedaan kerel! Beter dan op de bank hangen ;)

goed gedaan kerel! Beter dan op de bank hangen ;)

Dat sowieso! Nu ga ik ook weer eerder op bed, om acht uren slaap te hebben wanneer ik 's ochtends ga fietsen. Want na een korte nacht vroeg gaan fietsen is echt niet te doen haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven