Fitness Seller

Kuurlog EQ,PROP,ENANTHAAT,TREN,PROVION

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Zo hier weer een verslag van het schroefbeestje uit het zeeuwse schone op deze o zo vroege morgen.

De dagen gaan snel voorbij en helaas de vakantie ook :D
Wat niet snel voorbij gaat zijn de nachten ow ow ow wat slaap ik slecht ik heb wel geteld 2 x lekker geslapen van de week.(waarvan 1x heel erg lekker :D)

de KG's "vliegen eraan" heb nu in ruim 4kg gepakt in 12 dgn,dus das niet verkeerd IMO.

Nog 8 dgn prop prikken en dan krijgt de bips heel ff rust en daar ben ik best blij om wat ow ow ow das geen pretje.:D

Wat ik al wel merk is dat mijn ballen aan het krimpen zijn maar ik zet pas vanaf week 6 HCG erbij dus ik kijk het ff aan nog.

Tevens bevalt het me erg goed om 50mg Provion erbij te gebruiken ik hou vrijwel geen vocht vast (mijn kop is al vierkant genoeg ,he lieve DBC van me ;) )

G.S ervaring:Sja ik vind het een topper!

Mood en training:

Mijn humeur is super mijn vrouw is zelfs blij met me humeur normaal lig ik altijd nog te pitten in bed maar nu kom ik er uit en heb ik de drang om super lief te zijn (jha schroefbeest kan ook teder zijn),Zij dacht in het begin dat ik dat alleen deed zodat ik mijn testokanon weer mocht leeg knallen (zie mijn verhaal over uierzalf en schrale lippen;) ) Maar ik zit gewoon super goed in mijn vel.

Agressie sja......Geef me aub geen rede want dan komt het beest los dat bleek vannacht wel weer toen ik aan het werk was,dacht er een een glas in me te prikken ik blij dat ik een vest droeg en hij niet blij dat hij via de kelder naar buiten ging,(mensen die portier zijn snappen wel wat ik bedoel)

Wat ik ook merk is dat ik veel harder wil rijden in de auto als ik kuur :D

Kwa eten is het ook niet normaal ik eet alles wat los en vast zit,En ik zweet en stink en ik begin het bijna lekker te vinden die lucht en klamme warmte.

Sexdrive sja moet ik mijn eigen daar nog over uit laten?:D

Dit was hem weer er gaat zo weer een spuitje in douchen en knallen de laaste keer dit jaar.

Gaat heel goed zo te horen :thumbs:

Ok nu weet ik het zeker, ik blijf natural for life :p :cool:
Gaat goed zo te horen, Succes verder!

Ha,ha wreed weer te lezen.

P.S. ( S.M. kelder, toch? ) :D

Ik zal je nog wat Karma geven sl*t

You must spread some.................again :)

Terug
Naar boven