AndroidHealthClinic

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

3ml per keer is wel een beetje de max die ik zou doen.

Ligt ook een beetje aan de spot. 3ml in je quad gaat wel, misschien zelfs wel nog meer dan dat, lol. Maar in je delt oid zou ik dat nooit doen
 
Gister weer een check in gehad met de coach. We can up the dose! :D Primo gaat omhoog naar 400 mg, wat me op een totaal brengt van;

Primo 400 mg
Test-E 250 mg
Proviron 25mg pd

Wat zouden jullie adviseren, aangezien het met Primo best veel volume is dat ik moet injecteren; nu dus de 400 mg verdeeld over twee injecties, dus dat is 2 ML, plus de halve ML test dus 2,5 ML per injectie. Nog wel te doen, maar tot hoe hoog zouden jullie maximaal gaan voordat ik beter een derde injectie dag kan toevoegen?
Gewoon dagelijks injecteren, heb je niet zoveel volume onder een keer
 
3ml in je delt is idd best kut, voel je wel
 
Zou het meteen al doen, hoe minder volume per injectie hoe beter.

Beter kwa? PIP of hoeveel je absorbeert?

3ml per keer is wel een beetje de max die ik zou doen.

Ligt ook een beetje aan de spot. 3ml in je quad gaat wel, misschien zelfs wel nog meer dan dat, lol. Maar in je delt oid zou ik dat nooit doen

Ja 3 ML leek mij ook wel een goede grens.

Gewoon dagelijks injecteren, heb je niet zoveel volume onder een keer

Ik wil echt voorlopig nog niet dagelijks injecteren. Gedoe, en tbh vind ik het juist chill om een beetje volume te injecteren. Elke dag een halve ml voelt zo slappe hap :p weet dat het voor resultaat niet veel uitmaakt maar toch. Misschien als ik 1 gram + moet zetten elke week dat ik me hier wel aan ga wagen
 
Minder kans op abcessen en ga zo maar door.
 
Wtf volgens mij heb ik fake Primo... Had eerst sinds een week of 4-5 al last van m'n polsen. En nu sinds een week of twee/drie steeds meer last van m'n schouder en elleboog gewrichten, met deze week echt heel veel last. Kon net m'n Tricep extensions niet eens met een fatsoenlijk gewicht doen. Dit gevoel heb ik al eens eerder meegemaakt en dat was toen ik Winstrol nam (normaal heb ik nooit last van m'n gewrichten, ook als ik een periode zwaar train, en nu ineens last van bijna al m'n gewrichten)...dus vermoed dat m'n Primo gewoon injectable Winny is... Zou dit kunnen? Weet dat Primo veelal gefaked wordt maar weer niet met welke compoud dit gedaan wordt?
 
Hoeveel test zet je er naast? Lees wel eens dat primo de E2 kan crashen met te weinig test. Of het waar is is een tweede natuurlijk
Dit. Weet het ook niet zeker maar het komt wel vaker voor als ik zo wat rond lees.

Injectable winny is het volgens mij niet.

Aan de andere kant ben je wss ook gewoon hard aan het trainen en kunnen dergelijke klachten wel eens voorkomen.
 
Hoeveel test zet je er naast? Lees wel eens dat primo de E2 kan crashen met te weinig test. Of het waar is is een tweede natuurlijk

250 mg Test E en 400 mg Primo
 
Dit. Weet het ook niet zeker maar het komt wel vaker voor als ik zo wat rond lees.

Injectable winny is het volgens mij niet.

Aan de andere kant ben je wss ook gewoon hard aan het trainen en kunnen dergelijke klachten wel eens voorkomen.

Aah okay zal eens even researchen, en ook even m'n coach vragen. Die werkt veel met Primo onder z'n atleten dus die zal vast ook wijsheid hebben. Wel kut dit, want zwaar pushen is niet lekker met stijve pijnlijke gewrichten... :(
 
Aah okay zal eens even researchen, en ook even m'n coach vragen. Die werkt veel met Primo onder z'n atleten dus die zal vast ook wijsheid hebben. Wel kut dit, want zwaar pushen is niet lekker met stijve pijnlijke gewrichten... :(
Op zicht zou het oestrogeen niet mogen/kunnen verlagen als ik het goed heb. Je stack is nu wel zo in elkaar gestoken dat het best wat androgenen zijn en er (waarschijnlijk) maar een matige hoeveelheid oestrogeen is.

Persoonlijk zou ik vragen waarom je die 25mg provi neemt/je die zou mogen droppen, denk oprecht dat het je niet veel brengt in een bulk
 
Thanks voor de tips. Ik neem trouwens ook Nolva 20mg per dag... misschien dat dit er ook mee te maken heeft..

Even doorspelen aan m'n coach en zien wat er uit komt. Morgen gelukkig rug dus gelukkig niet zo belastend voor de gewrichten
 
Waarom neem je 20mg nolvadex per dag?
 
Kreeg last van opspelende gyno/gevoelige tepels

20ed voor langere periodes is veels te veel imo. Die shit is bedoeld voor vrouwen met borstkanker, lees eventjes de mogelijke bijwerkingen van die shit :o

Ik zou je echt aanraden om de minimale dosering te vinden die gyno buiten de deur houdt. Tamoxifen heeft best een lange halfwaardetijd, je zou het in theorie zelfs eod kunnen nemen. 10mg eod ofzo bedoel ik dan.

10mg eod zou 25% zijn van wat je nu neemt… tel uit je winst als dat genoeg zou zijn voor je om geen gyno te hebben.
 
Back
Naar boven